Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Kanskje du kunne ha nemnd kven dette er. Aldri høyrt om, og rekner med det gjeld for dei fleste her.

Ok for det første så nevne jeg hvem det var! navnet står der med en link om hvem han var, mange som har hørt om han, du kan ikke bare si du ikke har hørt om han og si at alle andre heller ikke har hørt om han. Du vet jo vell ikke hva andre vet? Uansett han var en veldig god og populær skuespiller, måtte han hvile i fred.

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

http://serienytt.no/2013/08/breaking-bad-favoritten-jonathan-banks-til-sesong-5-av-community/

Jonathan Banks, aka Mike fra Breaking Bad til Community. Det kan bli moro. Sett bort i fra Breaking Bad har jeg kun sett ham i en opptreden i Parks and Recreation, og der var han ganske morsom, noe han også er i Breaking Bad! Er noe med det trøtte steinansiktet, og hans tørre, sarkastiske tone som vekker latter i meg.

Endret av nybb
Lenke til kommentar

Jeg tror bare ikke det kan bli mye verre. Dessuten hadde jeg normale forventninger til sesong fire, trodde ikke serien ville forandre seg så drastisk når flere av folkene rundt skaperen fortsatte videre, men tok feil. Nå har jeg ingen forventninger, så da skal det godt gjøres å bli skuffet.

Angående Troy/Pierce, så er Troy et stort tap, men han fortsetter ihvertfall i noen episdoder. Både Chevy og Pierce mistet meg etter at jeg hørte på commentary'en til sesong en.

Lenke til kommentar

Jeg enig med Thommesen når det kommer til Community. Og for meg eksisterer ikke sesong 4 av serien.

Selv om både Donald Glover og Chase er borte så har jeg egentlig ikke noe problem at de forlater så lenge både McKenna og beardface Dan Harmon er tilbake i registolen i sesong 5. Og Jonathan Banks blir herlig å ha med.

Tatiana Maslany (Orphan Black) som er uten tvil en av de beste kvinnelige skuespillerene på tv-skjermen akkurat nå skal ha en gjesterolle over flere episoder i sesong 6 av Parks And Rec.

Elsker alle disse Bizzaro-castingene Parks And Rec har gjort. Mannlig Donna. Kristen Bell som Leslie Knope. Sam Elliton som Ron Swanson. June Diane Raphael som April.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...