Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

On that note. Fikk en kompis til å begynne å se på Breaking Bad, og klarte å spoile en detalj i går. Han ble dritfornøyd. Moralen er vel å ikke snakke om serier i det hele tatt

Fortalte han at kjæresten til Jesse Pinkman døde.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Drar igjen siste to sesongene av Lost igjen etter å ha falt av lasset for et års tid siden. Må få med meg slutten. Ingen hinting/spoiling takk.

Hva syns du om serien hittil?

Lenke til kommentar

Ikke helt serierelatert:

Andre som skal på standup med Michael McIntyre (12okt) og Kevin Bridges (25okt)?

Blir så fett :D

Sjekket faktisk nettsidene til begge bare noen uker siden for å se om noen av dem skulle til Norge, men sto ikke ikke noe... Tenkte kanskje de ikke drar så mye utenfor UK, men så kommer de begge samme måned ^.^

Billettene er i boks hvert fall.

Lenke til kommentar

Ikke noe særlig fan av de to, men skal på Bill Burr i desember som jeg gleder meg til. Vært på altfor mye standup i år, så dette blir nok siste i år. Vært på Louis C.K., Dara O Brian, Jim Jeffieres og Eddie Izzard som alle var knall.

Angående Bill Burr, Breaking Bad-spoiler fra sesong 4

Lenke til kommentar

Så langt er i hvert fall min mening at sesong 5 er langt dårligere enn de første 3.

No er det mange år sidan eg såg dette, men meiner å hugse at sesong 6 var mykje dårlegare enn sesong 5. Så mi anbefaling vil vera å sjå ferdig sesong 5, og gje deg der, og lat som om sesong 6 ikkje finst.

Endret av Knut Lavngard
Lenke til kommentar

No er det mange år sidan eg såg dette, men meiner å hugse at sesong 6 var mykje dårlegare enn sesong 5. Så mi anbefaling vil vera å sjå ferdig sesong 5, og gje deg der, og lat som om sesong 6 ikkje finst.

Det er jo greit å få med seg slutten på en serie da, uansett hvor dårlig den er.

Lenke til kommentar

Det er jo greit å få med seg slutten på en serie da, uansett hvor dårlig den er.

Det kjem an på kor mykje tid ein lyt bruka. Og på om ein berre skal sjå slutten eller alle episodane fram til slutten.

Til dømes såg eg Prison Break fram til episode 10 av sesong 2. Det var då blitt så elendig at eg ikkje klarte meir. Korleis det gjekk vidare har eg aldri brydd meg om. Nokon som meiner eg har gått glipp av noko?

Lenke til kommentar

Det kjem an på kor mykje tid ein lyt bruka. Og på om ein berre skal sjå slutten eller alle episodane fram til slutten.

Til dømes såg eg Prison Break fram til episode 10 av sesong 2. Det var då blitt så elendig at eg ikkje klarte meir. Korleis det gjekk vidare har eg aldri brydd meg om. Nokon som meiner eg har gått glipp av noko?

Jeg avsluttet på samme måte noen episoder ut i sesong 3. Har ikke sett meg tilbake, og er glad jeg ikke brukte mer tid på den serien der.

Jeg har også blitt generelt flinkere til å avbryte serier, filmer eller bøker jeg ikke liker, mens jeg tidligere tenkte at jeg "jammen skulle fullføre når jeg først hadde brukt så mye tid på dette".

Lenke til kommentar

Har sett ferdig prison break og dere gikk ikke glipp av mye der. Men Lost er jeg glad for at jeg fullførte. Er ikke akkurat som siste sesong av scrubs som fremdeles fornektes her i gården.

Godt å høre om PB (dog forventet).

Lost har jeg 'selvsagt' fullført, og jeg elsker den serien. Jeg gikk i Lost-rus i flere måneder etter å ha sett den ferdig, klarte ikke å legge den fra meg mentalt før etter lang tid. Tenker stadig på den ennå, og har intensjoner om å se den igjen innen lenge. Vanskelig å skulle anbefale folk å se den ferdig ettersom serien jo er nokså spesiell, men jeg angrer overhodet ikke. Fanskaren serien har taler også for seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...