Bone Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Vi kom litt sent i gang med Arrested Development.. Begynnte i sommer og det har vært skikkelig morsomt! Men både jeg og fruen sliter noe med siste sesongen! Vi har sett en 5-6 episoder, men det er liksom ikke noe morsomt og vi følte for å finne noe annet å se på, da det egentlig var for kjedelig.. Bare vi som synes dette, eller? Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Vi kom litt sent i gang med Arrested Development.. Begynnte i sommer og det har vært skikkelig morsomt! Men både jeg og fruen sliter noe med siste sesongen! Vi har sett en 5-6 episoder, men det er liksom ikke noe morsomt og vi følte for å finne noe annet å se på, da det egentlig var for kjedelig.. Bare vi som synes dette, eller? Meiner du den nye sesongen som kom no, eller sesong 3? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Sesong fire er så forbanna innviklet at du helst må se hele sesongen for å få ut potensialet, men imo så blir det lettere å henge med for hver episode. Dermed blir den litt morsommere hele tiden. I likhet med resten av serien, er den nok best når du ser den på nytt, og virkelig henger med på alle de geniale vitsene. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Knut Lavngard, ja det var den nye sesongen, sesong 4, jeg tenkte på! Sesong 3 var artig! Thommesen.. Vi har nok tenkt å fullføre serien, men akkurat nå så sleit vi litt! Håper at det da "løsner seg" når vi kommer lengre ut mot slutten.. Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Knut Lavngard, ja det var den nye sesongen, sesong 4, jeg tenkte på! Sesong 3 var artig! Thommesen.. Vi har nok tenkt å fullføre serien, men akkurat nå så sleit vi litt! Håper at det da "løsner seg" når vi kommer lengre ut mot slutten.. Ok, må innrømma at eg ikkje har sett sesong 4 enno, men som nemnd over er det kanskje slik at det vert betre ved andre gjennomsjåing, om ein tek seg tid til det. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Kan også tenke meg at de som kom rett fra sesong tre vil synes at sesong fire er veldig rar. Den krever tilvenning, jeg ble vel ikke helt komfortabel før tre-fire episoder ut, men nå er det veldig lenge siden jeg så de tre første sesongene. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 I søken etter kvalitetsserier har jeg innsett at jeg stort sett har gått tom for usette, så jeg begynte med Deadwood igjen i dag. Cocksuckers! Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Deadwood er så JÆVLIG bra. Serier som Lost, Dexter, The Walking Dead, The Vampire Diaries osv. får femten tusen sesonger, mens Deadwood får tre. Pinlig! Kremserier! 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Jeg liker både dexter og vampire diaries og annbefaler det sterkt til alle mann. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Problemet ditt er at du aldri har sett ordentlig kvalitetsserier. The Wire, Les Vampires, The Sopranos, The Singing Detective, Deadwood, Miami Vice osv. Så fort du ser de vil du droppe alle nåværende serier du ser på. Vet at du har starta på The Wire nå, men det spørs hvor lenge du holder ut, da, før du gir opp. 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Problemet er at du nekter og se ferdig dexter og true blood og det er sannheten. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 True blood har hatt en av sine beste sesonger i år! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Problemet ditt er at du aldri har sett ordentlig kvalitetsserier. The Wire, Les Vampires, The Sopranos, The Singing Detective, Deadwood, Miami Vice osv. Så fort du ser de vil du droppe alle nåværende serier du ser på. Vet at du har starta på The Wire nå, men det spørs hvor lenge du holder ut, da, før du gir opp. For noe pøv, bare fordi man ser på en annen serie slutter man ikke å se på alle de andre, lost og the walking dead er fantastiske serier, er bare helt ulogisk og si at man har dårlig smak eller noe fordi man liker lost, walking dead, criminal minds, kongen av queens, two and a half men osv, de seriene er kjempe gode, det er derfor så mange ser på, du har ingen rett til å si at folk har dårlig smak bare fordi du er uenig med hva dem ser på, vist du skal være her som medlem mer burde tu tenke over oppførselen din før jeg og alle andre blir så lei deg at vi rapporterer deg til moderator og får deg bannet. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Minner om retningslinjene 1.1 "Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig." Hva man liker av serier er subjektivt og burde aksepteres at det foregår diskusjon om/rundt disse. Persondiskusjon skal ikke tas i tråden. Er det noen spørsmål, send en melding Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 12 min inn i første ep av Broen... De prøver virkelig å få meg til å se noe annet med hun svenske tullingen. Håper hun roer ned musa si litt etter hvert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=oTRStCdqrp8&feature=c4-overview&list=UUReABscl9mYkIDkoPYkvAIA Pussig...hadde en slektning på besøk i går og en av autografene hun fikk se var Wesenlund...... At han tok kvelden nå var ventet siden han hadde vært syk i flere år , RIP http://www.youtube.com/watch?v=w32Vs0Qd6Ow Henry Polic II aka Fugleskremselet fra Batman er død , 68 (først Octopus fra '66 , så TAS Freeze og så TAS Fugleskremslet......tre-regeln som dem sier) Endret 18. august 2013 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 "Honnørrabatt til han der, også humørrabatt til meg" Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Uff helt ufattelig at han er død, var den besten komikeren norge har hatt, måtte han hvile i fred): Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 "Honnørrabatt til han der, også humørrabatt til meg" He he...har en til autograf med akkurat det sitatet men tror han så "sjarrmørrabatt"....flisespikkeri I know Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå