Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Vi kom litt sent i gang med Arrested Development.. Begynnte i sommer og det har vært skikkelig morsomt! Men både jeg og fruen sliter noe med siste sesongen! Vi har sett en 5-6 episoder, men det er liksom ikke noe morsomt og vi følte for å finne noe annet å se på, da det egentlig var for kjedelig.. Bare vi som synes dette, eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi kom litt sent i gang med Arrested Development.. Begynnte i sommer og det har vært skikkelig morsomt! Men både jeg og fruen sliter noe med siste sesongen! Vi har sett en 5-6 episoder, men det er liksom ikke noe morsomt og vi følte for å finne noe annet å se på, da det egentlig var for kjedelig.. Bare vi som synes dette, eller?

 

Meiner du den nye sesongen som kom no, eller sesong 3?

Lenke til kommentar

Sesong fire er så forbanna innviklet at du helst må se hele sesongen for å få ut potensialet, men imo så blir det lettere å henge med for hver episode. Dermed blir den litt morsommere hele tiden. I likhet med resten av serien, er den nok best når du ser den på nytt, og virkelig henger med på alle de geniale vitsene.

Lenke til kommentar

Knut Lavngard, ja det var den nye sesongen, sesong 4, jeg tenkte på! Sesong 3 var artig!

 

Thommesen.. Vi har nok tenkt å fullføre serien, men akkurat nå så sleit vi litt! Håper at det da "løsner seg" når vi kommer lengre ut mot slutten..

 

Ok, må innrømma at eg ikkje har sett sesong 4 enno, men som nemnd over er det kanskje slik at det vert betre ved andre gjennomsjåing, om ein tek seg tid til det.

Lenke til kommentar

Problemet ditt er at du aldri har sett ordentlig kvalitetsserier. The Wire, Les Vampires, The Sopranos, The Singing Detective, Deadwood, Miami Vice osv. Så fort du ser de vil du droppe alle nåværende serier du ser på.

 

Vet at du har starta på The Wire nå, men det spørs hvor lenge du holder ut, da, før du gir opp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Problemet ditt er at du aldri har sett ordentlig kvalitetsserier. The Wire, Les Vampires, The Sopranos, The Singing Detective, Deadwood, Miami Vice osv. Så fort du ser de vil du droppe alle nåværende serier du ser på.

 

Vet at du har starta på The Wire nå, men det spørs hvor lenge du holder ut, da, før du gir opp.

For noe pøv, bare fordi man ser på en annen serie slutter man ikke å se på alle de andre, lost og the walking dead er fantastiske serier, er bare helt ulogisk og si at man har dårlig smak eller noe fordi man liker lost, walking dead, criminal minds, kongen av queens, two and a half men osv, de seriene er kjempe gode, det er derfor så mange ser på, du har ingen rett til å si at folk har dårlig smak bare fordi du er uenig med hva dem ser på, vist du skal være her som medlem mer burde tu tenke over oppførselen din før jeg og alle andre blir så lei deg at vi rapporterer deg til moderator og får deg bannet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

http://www.youtube.com/watch?v=oTRStCdqrp8&feature=c4-overview&list=UUReABscl9mYkIDkoPYkvAIA

 

Pussig...hadde en slektning på besøk i går og en av autografene hun fikk se var Wesenlund......

 

At han tok kvelden nå var ventet siden han hadde vært syk i flere år , RIP

 

http://www.youtube.com/watch?v=w32Vs0Qd6Ow

 

Henry Polic II aka Fugleskremselet fra Batman er død , 68 (først Octopus fra '66 , så TAS Freeze og så TAS Fugleskremslet......tre-regeln som dem sier)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

"Honnørrabatt til han der, også humørrabatt til meg"

 

He he...har en til autograf med akkurat det sitatet men tror han så "sjarrmørrabatt"....flisespikkeri I know ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...