Estella! Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Det er også da Peter Capaldi blir introdusert som den neste doktoren. Må si jeg falt av lasset med Matt Smith egentlig, men skal få med meg julespesialen 25. desember! Tydeligvis så blir det ikke en dobbelt farvell episode som David hadde. Jeg slet med å like Matt Smith i begynnelsen, men etter å ha sett det 2,3,4 og 5 ganger så digger jeg han egentlig. Skal bli spennende med en ny doctor. Får håpe han klarer å holde på fans av doctor who! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Matt Smith fenget meg ikke like mye som David Tennant og Christopher Eccleston, men har sett alt av Matt Smith og det "nye" (og Paul McGann da...) Har hatt lyst på en litt eldre Doctor en stund, og det virker kanskje som om Capaldi kan virke mørkere enn Smith, og kanskje litt mørkere enn Tennant. Capaldi har tross alt vært med i Pompeii episoden og Torchwood, noe som er positivt når han blir castet som Doctor. Gleder meg til å se han. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Har ikke sett noe særlig på Doctor Who siden de 2 første årene til David Tennant. Var ikke så utrolig fan av David Tennant der etter Eccleston. Matt Smith har jeg bare sett 2 julespesialer av. Gleder meg virkelig til Dr. Who med Peter Capaldi. En flott skuespiller som jeg har sett flere andre steder de siste årene i serier jeg har likt godt. Spesielt The Hour og In The Thick of It (han er jo In The Thick of It). Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Matt Smith fenget meg ikke like mye som David Tennant og Christopher Eccleston, men har sett alt av Matt Smith og det "nye" (og Paul McGann da...) Har hatt lyst på en litt eldre Doctor en stund, og det virker kanskje som om Capaldi kan virke mørkere enn Smith, og kanskje litt mørkere enn Tennant. Capaldi har tross alt vært med i Pompeii episoden og Torchwood, noe som er positivt når han blir castet som Doctor. Gleder meg til å se han. David Tennant var den beste ja. Men det kan være pga hvem som skrev episodene også vil jeg tro. Føler det var mere humor osv i episodene med David. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Ferdig med The Singing Detective nå. Herrefred så bra! Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Lisa Robin Kelly er vist dø.. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Nå er Breaking Bad igang igjen! Hell yeah Suits er jeg ikke helt fornøyd med hittil denne sesongen, men drar seg nok til! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Lisa Robin Kelly er vist dø.. R.I.P): Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Vil anbefale dere Under the dome. Ganske fin serie med litt action og spenning. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Den har vi diskutert, delte meninger om den. Selv syns jeg det er underholdene nok til at jeg følger med videre Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Den har vi diskutert, delte meninger om den. Selv syns jeg det er underholdene nok til at jeg følger med videre Ah, er sjelden innom her. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Ah, er sjelden innom her. Veldig god serie under the dome, serien ble nylig fornyet til sesong 2 også så jeg er kjempeglad:) Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Veldig god serie under the dome, serien ble nylig fornyet til sesong 2 også så jeg er kjempeglad:) Ja, har sett seks episoder nå, og lysten til å se mer er der enda. Godt, for ellers er det bare BB jeg ser på for øyeblikket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 http://www.youtube.com/watch?v=zb4shHIszD0 ikke lett å finne mr. T........ Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Vil anbefale dere Under the dome. Ganske fin serie med litt action og spenning. Vil anbefala å styra unna Under the dome. Serien er prega av elendig skodespel, klisjear og ikkje minst elendig manus. At det har blitt ein sesong 2 er meir enn eg kan fatta, kurven (kvalitetsmessig) kjem neppe til å peika oppover, for å seia det slik. Fell som ein stein på IMDb gjer den òg. Endret 16. august 2013 av Knut Lavngard Lenke til kommentar
dabear Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Hvor vil dere anbefale at jeg begynner med den klassiske Doctor Who serien? Har sett alt fra 2005 og utover samt filmen fra 1996 (den var litt dårlig spør du meg) men er uansett interessert i mer. Ettersom det er så mange sesonger, er det ikke lett å vite hvor man skal begynne. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Du kan jo begynne fra starten av når serien først startet Endret 16. august 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 I dag har jeg:Startet på The Wire igjen, for fjerde eller femte gang. STRINGER BELL!!!Og startet på Magic City, en serie som kun fikk to sesonger før den ble kanselert. Første episode var JÆVLIG bra! Håper serien fikk en ordentlig slutt, selv om den ble kanselert. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Har hørt at den endte på en stor cliffhanger. Har startet med Dag. Etter tre episoder er jeg ganske frelst. Dramaet er kanonbra, samtidig som humoren sitter som ett skudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå