Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må lese mellom linjene nybb. Det er bare små endringer fra da han tidligere i dag spoilet hele handlingen til en serie.

 

Leste innlegget mitt på nytt, og ser at sarkasmen var veldig skjult ;)

 

Edit: Uansett, jeg er overbevist om at Winza er et troll.

Endret av nybb
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ok, kudos til deg for det. Åja, også enig på det siste. :)

 

 

Angående rollelista til Mob City så er den stor i grunn. Ikke Game of Thrones-skala. Mange skuespillere der som har dukket opp i flere kjente serier de siste årene. Også har du Simon Pegg i første episode.

 

En del kjente gangstere som er karakterer i Mob City. Patrick Fischler som spilte Mickey Cohen i spillet L.A. Noire vil spille Meyer Lansky på Mob City (Lansky er også en fast karakter på Boardwalk Empire). Mens karakteren i Mob City vil bli spilt av nykommeren Jeremy Luke.

 

Enda en karakter Mob City deler med Boardwalk Empire er Bugsy Seigal. Bugsy Siegel spilles i Boardwalk Empire av Kevin Zeegers, mens han spilles av Ed Burns i Mob City.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Leste innlegget mitt på nytt, og ser at sarkasmen var veldig skjult ;)

 

Edit: Uansett, jeg er overbevist om at Winza er et troll.

Hva er det du snakker om? man er ikke ett troll fordi man spekulerer...

 

Edit, vist man skal spekulerer i om noen er et troll her så er det deg, du som kririserer andre for å like serier som du ikke liker, du er veldig irriterendes for å si det kort...

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Du må lese mellom linjene nybb. Det er bare små endringer fra da han tidligere i dag spoilet hele handlingen til en serie.

Det var ikke meningen å spoile for folk som ikke har sett hele lost, tenkte ikke over det da, snakket med moderator og fikk forklart hva som skjedde så jeg fikk lov til å skrive innlegget på nytt igjen men utelukke det jeg nevnte om lost

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

23nov har jeg hørt og oktober ett annet sted. Sitte å vente på doctor who(som man vet når kommer) og sherlock er ren tortur :blink:

Har du sett den amerikanske versjonen elementary? vist så hva syns du om den?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg syns det var bra, gode skuespillerer og karakterer, har aldri sett sherlock men hørt den er bedre enn elementary, bare synd de lager så få episoder av sherlock

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Sesongene av Sherlock er akkurat passe lange. Episodene er tross alt 90 minutter lange, noe som også er perfekt, spesielt til en serie som Sherlock.

Jeg er veldig glad de har valgt å lage en eps som 90min. Men nå har jeg blitt så glad i serien at jeg gjerne kunne sett at de laget flere episoder på en gang. Jeg forstår jo at Matin er opptatt med Hobbiten og Benedict er/var opptatt med Star Trek og hobbiten (og flere filmer)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Sesongene av Sherlock er akkurat passe lange. Episodene er tross alt 90 minutter lange, noe som også er perfekt, spesielt til en serie som Sherlock.

Da blir hver episode som en film

Lenke til kommentar

Da blir hver episode som en film

Blir mer som en kort film, 90 minutter på en film er ikke lenge. Filmer på 2-3 timer syns jeg er helt passe.

Man får mer informasjon på en episode på 90 minutter, enn en film på 90 minutter. På en film så må stappe inn mest mulig spenning og informasjon på 90 min, i en serie så kan alt det bli delt opp. Fordelen med så lange episoder er at man får vite mye mer enn en kort episode på 30/50 min.

 

Jeg syns 90 minutter per episode for Sherlock er helt perfekt.

 

Når kommer den nye sesongen av Doctor Who? Og kan man kjøpe den på DVD / BluRay som man kunne med den forrige?

Endret av Gnålern
Lenke til kommentar

Blir mer som en kort film, 90 minutter på en film er ikke lenge. Filmer på 2-3 timer syns jeg er helt passe.

Man får mer informasjon på en episode på 90 minutter, enn en film på 90 minutter. På en film så må stappe inn mest mulig spenning og informasjon på 90 min, i en serie så kan alt det bli delt opp. Fordelen med så lange episoder er at man får vite mye mer enn en kort episode på 30/50 min.

 

Jeg syns 90 minutter per episode for Sherlock er helt perfekt.

 

Når kommer den nye sesongen av Doctor Who? Og kan man kjøpe den på DVD / BluRay som man kunne med den forrige?

Jubileumsepisoden komme 23november og det sies at Matt sin siste episode er 25desember(selv om det ikke stemmer med hvilken dager de pleier å sende doctor who på)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...