Cyberfrog Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det er en serie som fortsatt føles ganske unik selv i dag. Men den har også sine svakheter, som jeg ikke skal gå nærmere inn på. Filmen sees etterpå. Den "omskriver" nesten en del av serien også (dette er riktignok avhengig av hvordan du tolker henholdsvis serien og filmen), noe som gjør den en del mer ubehagelig å se, uten at jeg skal spoile noe. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Etter å ha kost meg gjennom The Wire S1 var jeg på elkjøp nå for å finne S2, men de hadde det selvfølgelig ikke.. bare S1 hadde de. Så da ble det Sopranos Season 2 i steden. Har jo bare sett første sesongen av den serien også, så det går vel fint. Snuste på Mad Men også, men vil se ferdig de to nevnte først.. Du har veldig mye god underholding i vente! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Faen, nå er det ikke lenge til jeg har sett alle episodene til Entourage. Visse serier skulle ha hatt uendelig med episoder. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har spart opp hele denne sesongen av Entourage sånn at jeg kan se alle episodene på rad. Woho Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har spart opp hele denne sesongen av Entourage sånn at jeg kan se alle episodene på rad. Woho Synd sesongen skuffet da. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har spart opp hele denne sesongen av Entourage sånn at jeg kan se alle episodene på rad. Woho Synd sesongen skuffet da. Synes du? Liker utviklinga godt jeg. Den kom litt tregt i gang kanskje. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har spart opp hele denne sesongen av Entourage sånn at jeg kan se alle episodene på rad. Woho Synd sesongen skuffet da. Synes du? Liker utviklinga godt jeg. Den kom litt tregt i gang kanskje. Det skjer jo nesten ingen ting i forhold til de forrige sesongene. Vince går jo bare rundt... Uten handling rundt Vince fungerer ikke Entourage maksimalt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Føler at det skjer nok ting rundt de andre jeg, og på en måte er det litt spennende, for det er annerledes. Hm.. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Såg første episode av Southland, har absolutt potensiale. Kjenner jo igjen Ben McKenzie frå The O.C og Michael Cudlitz aka "Bull" frå Band of Brothers mm. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har spart opp hele denne sesongen av Entourage sånn at jeg kan se alle episodene på rad. Woho Jeg har bare sett fram til 4 episode i sesong 3, så jeg har maaange gode timer med Entourage igjen Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Fire episoder av Oz har gitt et virkelig godt inntrykk av serien. Plausible karakterer som har utvikling og tempoet har vært høyt de første episodene. Ser frem til mer av samme materiale! Endret 3. oktober 2009 av Onyx Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Legendarisk serie, du har masse å se frem til. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Valget stod mellom nye utfordringer i MGS4, eller å begynne med Oz. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg fikk faktisk første sesong av Oz i posten i dag. Har dessverre ikke fått begynt på den. Får se om det blir noe utover natten. Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Snart ferdig med alle sesongene av OZ for andre gang nå. Det er top class! Nå har jeg akkurat begynt på The Wire, samtidig som jeg holder på i Mad Men, Entourage og Sons of Anarchy. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Så ferdig sesong 1 av OZ i går. Sykt bra serie hittil! Er alle sesongene av samme kvalitet? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Blir bedre og bedre. Serieavsluttninga er EKSTREMT skuffende dog. Endret 3. oktober 2009 av thadon Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Så ferdig sesong 1 av OZ i går. Sykt bra serie hittil! Er alle sesongene av samme kvalitet? Etter min mening; så absolutt. Hele serien er fantastisk, og jeg syns den bare blir bedre og bedre utover. Edit: Er imidlertid uenig med thadon i at serieavslutninga er EKSTREMT skuffende. Klart, helt fornøyd vil man vel aldri være, og det vil alltid være et savn etter at serien er over, men alt i alt var hvertfall jeg fornøyd. Er vel hver sin smak vil jeg tro. Endret 3. oktober 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ja, men det høres bra ut! Jeg løy litt da jeg sa at jeg har sett hele sesongen. Kjører på med siste episoden nu Hvor mange sesonger er det egentlig ? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ja, men det høres bra ut! Jeg løy litt da jeg sa at jeg har sett hele sesongen. Kjører på med siste episoden nu Hvor mange sesonger er det egentlig ? 6 sesonger. Sesong 4 er dessuten dobbelt så lang som resten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå