Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Det er en serie som fortsatt føles ganske unik selv i dag.

 

Men den har også sine svakheter, som jeg ikke skal gå nærmere inn på.

 

Filmen sees etterpå. Den "omskriver" nesten en del av serien også (dette er riktignok avhengig av hvordan du tolker henholdsvis serien og filmen), noe som gjør den en del mer ubehagelig å se, uten at jeg skal spoile noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter å ha kost meg gjennom The Wire S1 var jeg på elkjøp nå for å finne S2, men de hadde det selvfølgelig ikke.. bare S1 hadde de.

 

Så da ble det Sopranos Season 2 i steden. Har jo bare sett første sesongen av den serien også, så det går vel fint. :)

 

Snuste på Mad Men også, men vil se ferdig de to nevnte først..

 

Du har veldig mye god underholding i vente!

Lenke til kommentar
Jeg har spart opp hele denne sesongen av Entourage sånn at jeg kan se alle episodene på rad. Woho

Synd sesongen skuffet da.

 

Synes du? Liker utviklinga godt jeg. Den kom litt tregt i gang kanskje.

Det skjer jo nesten ingen ting i forhold til de forrige sesongene. Vince går jo bare rundt...

 

Uten handling rundt Vince fungerer ikke Entourage maksimalt.

Lenke til kommentar
Så ferdig sesong 1 av OZ i går. Sykt bra serie hittil! Er alle sesongene av samme kvalitet?

 

Etter min mening; så absolutt. Hele serien er fantastisk, og jeg syns den bare blir bedre og bedre utover.

 

Edit: Er imidlertid uenig med thadon i at serieavslutninga er EKSTREMT skuffende. Klart, helt fornøyd vil man vel aldri være, og det vil alltid være et savn etter at serien er over, men alt i alt var hvertfall jeg fornøyd. Er vel hver sin smak vil jeg tro. ;)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...