Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Imo var s6 bedre enn 5 (som jeg ikke likte noe særlig, mest pga hun nye dama til Don som er helvettes irriterende).

 

SMAK OG BEHAG, BASTA!

 

:D

 

Men jeg ser ikke helt hva som er så bra med sesong 6. Bob var bra, Peter var bedre o.s.v. Men stort sett alle utenom Peter og Betty var mye sterkere skrevet rundt i sesong 4 og 5.

 

Christina Hendricks (Joan) og Elisabeth Moss (Peggy) hadde ikke like bra materiale som The Other Woman-episoden i sesong 6. Moss og Jon Hamm (Don) hadde ikke like bra materiale som The Suitcase-episoden i sesong 4 i sesong 6. Dette er alle prestasjoner der skuespillerne har fått anerkjennelse for spesielt. Sesong 6 hadde ikke betraktelig like mye bra som sesong 6 på dette.

Lenke til kommentar

Etter flere kommentarer her å dømme så er det nesten så jeg ikke har lyst til å skrive dette innlegget:

Men hva synes folk er om "Chuck"? Jeg har aldri fått med meg hele serien bare sett noen episoder av og til fra forskjellige sesonger. Men jeg har forstått hovedplottet og hva serien spinner rundt. Av det jeg har sett av serien så synes jeg det er bra. Det skal nevnes at jeg var kritisk i begynnelsen, da jeg så promoteringa av den på Viasat 4, tenkte jeg at det var en teit serie, men etter å ha sett litt så endra jeg fort syn. Jeg har fått kritikk av enkelte her for å like The Big Bang Theory, men vi har alle smak og behag, viss alle hadde likt det samme hadde vi hatt én TV-serie i verden. Men tilbake på sporet. Bør jeg begynne å se "Chuck" fra begynnelsen? Jeg føler i hvertfall selv at jeg har gått glipp av noe.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Etter flere kommentarer her å dømme så er det nesten så jeg ikke har lyst til å skrive dette innlegget:

Men hva synes folk er om "Chuck"? Jeg har aldri fått med meg hele serien bare sett noen episoder av og til fra forskjellige sesonger. Men jeg har forstått hovedplottet og hva serien spinner rundt. Av det jeg har sett av serien så synes jeg det er bra. Det skal nevnes at jeg var kritisk i begynnelsen, da jeg så promoteringa av den på Viasat 4, tenkte jeg at det var en teit serie, men etter å ha sett litt så endra jeg fort syn. Jeg har fått kritikk av enkelte her for å like The Big Bang Theory, men vi har alle smak og behag, viss alle hadde likt det samme hadde vi hatt én TV-serie i verden. Men tilbake på sporet. Bør jeg begynne å se "Chuck" fra begynnelsen? Jeg føler i hvertfall selv at jeg har gått glipp av noe.

chuck er en veldig bra serie, er gøyest vist du ser fra starten av og ser hvordan det utvikler seg
Lenke til kommentar

Du burde ikke ta kritikken angående The Big Bang Theory seriøst. Selv ser jeg for det meste serier som er akseptert i TV-serie-eliten, men det betyr ikke at jeg ikke skulle kunne synes TBBT er en morsom serie, for det er det!

 

Uansett så er det svært enkelt og fristende å kritisere noen som kommer med utsagn som "TBBT er den artigste serien noensinne," når de ikke har sett komedier som Arrested Development, Community, Seinfeld, The League, Louie osv. Kun How I Met Your Mother, Kongen av Queens, Two and a Half Men osv.

 

Viser du at du har sett et bredt spekter av serier, vil jeg ikke kritisere deg om du sier du elsker Malibu Country, en gang!

Lenke til kommentar

Jeg trenger en ny serie å se på. Kriteriene er dette: er på Netflix, med gode skuespillere og karakterer.

 

Sjangere jeg liker: Krim, komedie, Sci Fi, fantasy.

 

Serier jeg liker ganske godt: Merlin, Stargate Atlantis, Stargate SG1, Sherlock (venter på den nye sesongen), Dexter, House of Cards, Doctor Who (venter på den nye sesongen), Torchwood, OZ.

 

Serier jeg liker, men som jeg kun ser innimellom: The Big Bang Theory, How I Met Your Mother, Criminal Minds, NCIS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...