Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Det er i orden, eg berre undra meg over kva for seriar du elles liker. Berre for å sjå det er seriar eg også tykkjer er elendige, eller om UTD er eit unntak.

24

lost

smallville

frusrterte fruer

hotel cæsar

home and away

under the dome som jeg akkurat har begynt og se på

two and a half men

king of queens

the 4400

greys anatomy

big bang theory

homeland

pantelånerne i las vegas

lagerkrigen

fikserne

skattejegerne

one tree hill

Lenke til kommentar

Hvordan er Hell on Wheels sesong 2? Ser sesong 3 har premiere i USA natt til søndag (ja, natt til søndag så det betyr at serien sendes på lørdagskvelden).

 

En fyr jeg ble har blitt kjent med har regissert noen par episoder i sesong 3, så ville gjerne sjekke det ut. Er ikke så lurt å hoppe rett til sesong 3 fra sesong 1 etter erfaring.

Lenke til kommentar

24

lost

smallville

frusrterte fruer

hotel cæsar

home and away

under the dome som jeg akkurat har begynt og se på

two and a half men

king of queens

the 4400

greys anatomy

big bang theory

homeland

pantelånerne i las vegas

lagerkrigen

fikserne

skattejegerne

one tree hill

 

Okå, dei seriane eg har sett av dei du nemner kjem langt bak på lista mi, for å seia det slik, så då forstår eg kvifor du tykkjer UTD ikkje er så ille. Eg tykkjer faktisk Hotel Cæsar er den beste av seriane du nevner (av dei eg har sett), det grunna den delvis skjulte satiren og humoren elles, ein undervurdert serie.

 

Eg trur du burde utvida horisonten litt, dei beste seriane frå HBO, til dømes. Det er hav av kvalitetsforskjell ned til dei på lista di. Og Arrested Development sjølvsagt på humorfronten.

 

Jeg velger å ikke svare på den. Jeg ser at du synes at serien er veldig dårlig, og jeg er sterkt uenig. Men liker ikke framtoningen din, så er ikke vits i å diskutere med deg :)

 

Poenget mitt er at om du tykkjer denne serien er svært bra, så har du truleg gått glipp av svært mange knallgode seriar. Så berre godt meint.

Endret av Knut Lavngard
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvordan er Hell on Wheels sesong 2? Ser sesong 3 har premiere i USA natt til søndag (ja, natt til søndag så det betyr at serien sendes på lørdagskvelden).

 

En fyr jeg ble har blitt kjent med har regissert noen par episoder i sesong 3, så ville gjerne sjekke det ut. Er ikke så lurt å hoppe rett til sesong 3 fra sesong 1 etter erfaring.

Hard å komme igjennom. Datt av halvveis. Fenget sesong 1 veldig vil den nok falle i smak. Jeg synes den første sesongen var grei.

Lenke til kommentar

Hvordan er Hell on Wheels sesong 2? Ser sesong 3 har premiere i USA natt til søndag (ja, natt til søndag så det betyr at serien sendes på lørdagskvelden).

 

En fyr jeg ble har blitt kjent med har regissert noen par episoder i sesong 3, så ville gjerne sjekke det ut. Er ikke så lurt å hoppe rett til sesong 3 fra sesong 1 etter erfaring.

Syns den var relativt god. Sesong 1 er noen hakk bedre, men koste meg med sesong 2 også :)

Verdt å få med seg imo.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Okå, dei seriane eg har sett av dei du nemner kjem langt bak på lista mi, for å seia det slik, så då forstår eg kvifor du tykkjer UTD ikkje er så ille. Eg tykkjer faktisk Hotel Cæsar er den beste av seriane du nevner (av dei eg har sett), det grunna den delvis skjulte satiren og humoren elles, ein undervurdert serie.

 

Eg trur du burde utvida horisonten litt, dei beste seriane frå HBO, til dømes. Det er hav av kvalitetsforskjell ned til dei på lista di. Og Arrested Development sjølvsagt på humorfronten.

 

 

 

Okey at du ikke liker alle dem serien men det gjør jeg og mange andre, smak og behag:) Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Prøver og få dama til å ta en titt på sesong en med meg, men hun virker ikke veldig interessert. Foretrekker å bruke tiden sin på Dexter og The Vampire Diaries i stedet for. Men jeg skal snart se den igjen selv. Blir bare bedre og bedre for hver gang man ser den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...