Knut Lavngard Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Nå får du skjerpe deg, du må innse at noen folk liker ting du ikke liker... Det er i orden, eg berre undra meg over kva for seriar du elles liker. Berre for å sjå det er seriar eg også tykkjer er elendige, eller om UTD er eit unntak. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Kva for seriar er det du ser på elles, som gjer at du kan meina det du meiner om dette skvipet av ein serie? Jeg velger å ikke svare på den. Jeg ser at du synes at serien er veldig dårlig, og jeg er sterkt uenig. Men liker ikke framtoningen din, så er ikke vits i å diskutere med deg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Det er i orden, eg berre undra meg over kva for seriar du elles liker. Berre for å sjå det er seriar eg også tykkjer er elendige, eller om UTD er eit unntak. 24 lost smallville frusrterte fruer hotel cæsar home and away under the dome som jeg akkurat har begynt og se på two and a half men king of queens the 4400 greys anatomy big bang theory homeland pantelånerne i las vegas lagerkrigen fikserne skattejegerne one tree hill Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Neil deGrasse Tyson remaker Cosmos i 2014 også. COMBO! Det blir nok tusenårets dokumentarserie. Blir interessant og se hvor mye og hva slags informasjon han får med i løpet av serien. Det blir i samme format og måte som da Carl Sagan hadde originalen i 1980. Noe som virker veldig lovende. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Hvordan er Hell on Wheels sesong 2? Ser sesong 3 har premiere i USA natt til søndag (ja, natt til søndag så det betyr at serien sendes på lørdagskvelden). En fyr jeg ble har blitt kjent med har regissert noen par episoder i sesong 3, så ville gjerne sjekke det ut. Er ikke så lurt å hoppe rett til sesong 3 fra sesong 1 etter erfaring. Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) 24 lost smallville frusrterte fruer hotel cæsar home and away under the dome som jeg akkurat har begynt og se på two and a half men king of queens the 4400 greys anatomy big bang theory homeland pantelånerne i las vegas lagerkrigen fikserne skattejegerne one tree hill Okå, dei seriane eg har sett av dei du nemner kjem langt bak på lista mi, for å seia det slik, så då forstår eg kvifor du tykkjer UTD ikkje er så ille. Eg tykkjer faktisk Hotel Cæsar er den beste av seriane du nevner (av dei eg har sett), det grunna den delvis skjulte satiren og humoren elles, ein undervurdert serie. Eg trur du burde utvida horisonten litt, dei beste seriane frå HBO, til dømes. Det er hav av kvalitetsforskjell ned til dei på lista di. Og Arrested Development sjølvsagt på humorfronten. Jeg velger å ikke svare på den. Jeg ser at du synes at serien er veldig dårlig, og jeg er sterkt uenig. Men liker ikke framtoningen din, så er ikke vits i å diskutere med deg Poenget mitt er at om du tykkjer denne serien er svært bra, så har du truleg gått glipp av svært mange knallgode seriar. Så berre godt meint. Endret 9. august 2013 av Knut Lavngard 3 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Hvordan er Hell on Wheels sesong 2? Ser sesong 3 har premiere i USA natt til søndag (ja, natt til søndag så det betyr at serien sendes på lørdagskvelden). En fyr jeg ble har blitt kjent med har regissert noen par episoder i sesong 3, så ville gjerne sjekke det ut. Er ikke så lurt å hoppe rett til sesong 3 fra sesong 1 etter erfaring. Hard å komme igjennom. Datt av halvveis. Fenget sesong 1 veldig vil den nok falle i smak. Jeg synes den første sesongen var grei. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Sier meg enig med Mr. Lavngård her. Den lista var begredelig. Den eneste på lista jeg ville gitt bedre enn 3 av 5 på er Lost. 4 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Hvordan er Hell on Wheels sesong 2? Ser sesong 3 har premiere i USA natt til søndag (ja, natt til søndag så det betyr at serien sendes på lørdagskvelden). En fyr jeg ble har blitt kjent med har regissert noen par episoder i sesong 3, så ville gjerne sjekke det ut. Er ikke så lurt å hoppe rett til sesong 3 fra sesong 1 etter erfaring. Syns den var relativt god. Sesong 1 er noen hakk bedre, men koste meg med sesong 2 også Verdt å få med seg imo. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Får vel sjekke det ut om noen helger hvis jeg får tid før årets mest tidskrevende spill slippes. Episodene til Deran er ikke før episode 6 og 7 i sesong 3. Takk for svar http://www.youtube.com/watch?v=do_BCA-vR9E Noen par episoder igjen på Orphan Black, seriøst Tatiana Maslany stiller sterkt i serien. Endret 9. august 2013 av Maury Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Okå, dei seriane eg har sett av dei du nemner kjem langt bak på lista mi, for å seia det slik, så då forstår eg kvifor du tykkjer UTD ikkje er så ille. Eg tykkjer faktisk Hotel Cæsar er den beste av seriane du nevner (av dei eg har sett), det grunna den delvis skjulte satiren og humoren elles, ein undervurdert serie. Eg trur du burde utvida horisonten litt, dei beste seriane frå HBO, til dømes. Det er hav av kvalitetsforskjell ned til dei på lista di. Og Arrested Development sjølvsagt på humorfronten. Okey at du ikke liker alle dem serien men det gjør jeg og mange andre, smak og behag:) Endret 9. august 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Fy flate, nettopp ferdig med sesong 6 av Mad Men. Denne serien blir faen meg bare bedre og bedre, synes jeg! Utvilsomt på min topp 3-liste akkurat nå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Sesong 6 var grei, men sesong 4 og 5 var nesten markant bedre. Sesong 7 blir siste, så spent på hvordan Mad Men ender. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Likte faktisk sesong 6 bedre enn sesong 5. Mere subtil og nyansert drama i denne sesongen. Elsket Bob Benson, mystisk karakter, nesten malplassert i Mad Mens karakterspekter. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Starta på The Wire ikveld, denne scenen her var jo fantastisk 3 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Lo så jeg grein av den scenen der! Definivt et av sesongens største høydepunkter! 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Lo så jeg grein av den scenen der! Definivt et av sesongens største høydepunkter! Ja samma her, lo også godt når han skulle fortelle reglene til Sjakk 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Prøver og få dama til å ta en titt på sesong en med meg, men hun virker ikke veldig interessert. Foretrekker å bruke tiden sin på Dexter og The Vampire Diaries i stedet for. Men jeg skal snart se den igjen selv. Blir bare bedre og bedre for hver gang man ser den. 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Vel, The Wire er neimen ikke en serie for alle. Ikke en utpreget "kvinne-serie" heller, akkurat. Lenke til kommentar
Populært innlegg """ Skrevet 9. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 9. august 2013 Det driter jeg i. Hun har å se serien med meg, eller finne seg et nytt sted og bo. Man hopper ikke bare over tidenes beste TV-serie. 11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå