Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Under the Dome, er det en brukbar serie?

Nei, det er elendig. Elendige skodespelarar (ok, Skalle-Per'n frå Breaking Bad er eit unntak), og ikkje minst elendige manusforfattarar. Tenkjer då ikkje på det overordna plottet, men på dialogen, som er slik at ein bortimot tek til å spy.

Angåande Mot i Brøstet som enkelte sarkastisk nok nemnde som ein god serie, så er den faktisk genial. Når Karl vert sint, så er det som regel fantastisk. Nils og Henry er jo ikkje spesielt morosame, det er KUN Karl som er genial.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Må si meg veldig uenig med han over her!

Jeg synes Under the Dome er en veldig bra serie. Har hatt en fin utvikling hele veien!

Er vel en drama serie, men har et godt innhold og er også spennende.

Noe av det som skjer rundt enkelte av karakterene kunne jeg vært foruten, men hvem vet? Kanskje har det en sammenheng med fortsettelsen.

Men jeg tror du etter første episode, har funnet ut om det er noe for deg eller ei ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ja den burde du se, en av de beste seriene som har gått på lenge, har en slik spennings greie som gjør at du bare vil følge med videre:)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Under the Dome faller i samme kategori som serier som Defiance, The Americans o.l for min del. Greit å følge med på, men er langt fra det beste jeg har sett. Gleder meg bare til seriene som starter utover høsten nå! Fortsette på Walking Dead og Homeland, også skal jeg prøve meg på Marvel's Agents of SHIELD og Almost Human.

Lenke til kommentar

Må si meg veldig uenig med han over her!

Jeg synes Under the Dome er en veldig bra serie. Har hatt en fin utvikling hele veien!

Er vel en drama serie, men har et godt innhold og er også spennende.

Noe av det som skjer rundt enkelte av karakterene kunne jeg vært foruten, men hvem vet? Kanskje har det en sammenheng med fortsettelsen.

Men jeg tror du etter første episode, har funnet ut om det er noe for deg eller ei ;)

Kva for seriar er det du ser på elles, som gjer at du kan meina det du meiner om dette skvipet av ein serie?

J

Ja den burde du se, en av de beste seriene som har gått på lenge, har en slik spennings greie som gjør at du bare vil følge med videre:)

Ein av dei beste seriane som har gått på lenge..! Kva er det du har sett på dei siste åra?

Endret av Knut Lavngard
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Kva for seriar er det du ser på elles, som gjer at du kan meina det du meiner om dette skvipet av ein serie?

Ein av dei beste seriane som har gått på lenge..! Kva er det du har sett på dei siste åra?

Det har du vell strengt tatt ingenting med å gjøre...
Lenke til kommentar

Ikke spesielt fan av Aaron Tveit på Graceland, men liker Daniel Sunjata (som jeg likte på Resue Me) og hun fra Breakout Kings som alltid så sur ut.

Er grei serie hvis du liker Burn Notice, som har veldig bra greier på gang. Ble stor fan av John Pyper-Ferguson etter Fringe-episoden han var med i som var flott, og han leverte en god prestasjon der. Så kult å se han i Burn Notice i den rollen han har. Denne sesongen av Burn Notice har vært godt skrevet. Merker at serien er snart ferdig på en troverdig måte. Kunne godt se for meg serien gå enda lengre, selv om det best at den legger ned sakene. Null Bill Campbell i hverdagen kan bli rart.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Er du så flau over det du har sett på at du ikkje vil avsløra det?

Nå får du skjerpe deg, du må innse at noen folk liker ting du ikke liker...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...