Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Hm skal si det blir nevnt mange serier som jeg ikke har sett på eller hørt om, kanskje jeg skal begynne å sjekke dem ut, har sett på de samme seriene lenge nå uten og har orket og involvere meg i en ny serie, så akkurat traileren av orange is the new black og virket grei

Lenke til kommentar

Begynte på Continuum igår, virker som en spennende serie. Noen som har sett den?

 

Har akkurat sett ferdig siste episoden av sesong 2. Serien begynner litt trått, og det tar tid før man får noen interesse for den. Jeg hadde egentlig gitt opp etter de første 5-6 episodene av første sesong, men i mangel på noe bedre å foreta meg fortsatte jeg å se på serien. Utover i sesong 1 blir det bedre, og sesong 2 er faktisk ganske spennende!

Lenke til kommentar

Low Winter Sun har premiere natt til mandag på AMC (kommer også på FOX Norge neste uke).

 

https://www.youtube.com/watch?v=jZyaQD0lCVA

 

Veldig bra at de fikk med Mark Strong som spilte hovedrollen i originalen i den amerikanske utgaven også. Sett piloten tidligere i sommer, og jeg likte den stort. Liker hvordan de lagt til mer elementer å spille på i amerikanske. Originalen som var bra den også, men tror amerikanske kan forbedre mye utifra piloten å dømme. Men den sliter også litt.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å legge til serier og videoer på netflix i en "se senere"-liste eller noe slikt?

Hadde vært greit å kunne legge til de jeg har planer om å se etter hvert : )

 

Har begynt å se Better Off Ted og the Inbetweeners, begge kan anbefalles ; )

Lenke til kommentar

For hva det er fikk den bra kritikk.

 

Jeg falt aldri mye for "originalen" med Richard Armitage og Andrew Lincoln, selv når jeg prøvde å like det. Men Cinemax-sesongene med Phillip Winchester og Sullivan Stapleton er mye bedre regissert, morsommere og omtrent like spennende. Det er en macho-bombe som fungerer uten å bli en parodi av seg selv. Den er bedre hva den trenger å være. Og det gjør at serien er sitt eget iforhold mye annet.

 

Det føles nesten som om 24 tenkte mer globalt, mer action og mer på morro.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Var litt forviret når eg leste litt om programmet, for det var traileren til sesong 3 som fikk meg interesert, når eg da såg den til sesong 1 såg det ut som eit heilt annet program.

 

Men er det lurt å se den første før eg begynner på den med Phillip Winchester og Sullivan Stapleton?

Lenke til kommentar

Jeg elsker Archer. Selv eksen min liker Archer.

 

Var litt forviret når eg leste litt om programmet, for det var traileren til sesong 3 som fikk meg interesert, når eg da såg den til sesong 1 såg det ut som eit heilt annet program.

 

Men er det lurt å se den første før eg begynner på den med Phillip Winchester og Sullivan Stapleton?

 

Det er ikke noe direkte du tjener på å se Chris Ryan`s Strike Back (den "britiske" sesongen/miniserien med Armitage og Lincoln) følte jeg.

 

Jeg starta selv på Project Dawn, som er første sesongen til Cinemax av serien. Hvis du last...får vhs-kassetter over atlanteren så står det sesong 2 på det som blir Project Dawn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å legge til serier og videoer på netflix i en "se senere"-liste eller noe slikt?

Hadde vært greit å kunne legge til de jeg har planer om å se etter hvert : )

 

Har begynt å se Better Off Ted og the Inbetweeners, begge kan anbefalles ; )

Den funksjonen kommer snart til Norge. De har det i USA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...