Filmvenn Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Jeg har ikke vært med på Dr. Who-toget siden Christopher Eccleston og tidlig David Tennant. NOW IM FUCKING BACK! Peter Capaldi er den neste doktoren Endret 4. august 2013 av Maury Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 http://www.youtube.com/watch?v=fqSZyGLK2WY Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Vet dette temaet er en gjenganger men.... Tenker å lage med Nettflix, først å fremst bruke den gratis måneden først, for å teste det ut. Vet dere om det finnes en liste over serier som finnes på nettflix ett sted? Tenker da på norske... Evt. hva anbefaler dere? Jeg har ikke sett så veldig mange serier, men har bla. sett: Homeland, The Walking Dead, Game of Thrones, BMS...... Har ikke allverdens med fritid, ettersom skolen begynner etterhvert, så prøv å kort litt ned på lista Mvh Myra- Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Justified og Breaking Bad. Da har du nok for å spørre igjen om noen ukers tid. Endret 4. august 2013 av Maury Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 A ma gad, gleder meg til s2 av Orange is the new black... Kunne endt med s1, men ville jo vært ganske deprimerende. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Enig, likte Orange is the New Black mye mer enn jeg hadde trodd, så sesong to kan ikke komme kjapt nok. Kommer til å bli så utrolig mye fett på tv fremover, det gledes! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Hva er det folk egentlig finner så underholdende med OITNB? Edit: Har sett 3 episoder så langt. Blir det noe bedre? Endret 4. august 2013 av AnewZ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Det er annerledes først og fremst vil jeg si enn alt annet på tv akkurat nå. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Noen interessante karakterer. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Så første episode av Shameless US idag. Sykt bra episode, en av få serier som klarte å holde meg interessert en hel time. Håper nivået holder seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 http://www.youtube.com/watch?v=rFDTMW3_ilE Michael "Mr Freeze" Ansara er død Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Det er annerledes først og fremst vil jeg si enn alt annet på tv akkurat nå. Hva er det folk egentlig finner så underholdende med OITNB? Edit: Har sett 3 episoder så langt. Blir det noe bedre? Jeg liker det ikke. Men så misliker jeg alltid "sterke" kvinner i film og TV, og synes egentlig kvinnelige karakterer generelt er lite interessante. Gjør det meg til et mannsjåvinistisk svin? Kanskje det. OitNB gidder jeg i alle fall ikke se noe mer av. Endret 5. august 2013 av Jakoozie Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Hva det gjør deg bryr jeg meg ikke om. Det får du ta selv. Evt. med din psykolog (hvis du har). TV-serier er subjektivt uansett. Orange is The News Black er ikke for alle. Endret 5. august 2013 av Maury Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Bah, ble ferdig med Sons of Anarchy nå. Neste på lista er Boardwalk Empire, men er ett eller annet ved den serien som ikke frister. Forslag til andre? Er veldig glad i serier som Sons, Arrow, Banschee og Criminal minds, men liker også godt komedier - favoritten er jo helt klart eastbound and down. Modern Family og Workaholicks er jo grei underholdning også, Anyone? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Sett It's Always Sunny in Philadelphia? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Parks and Recreation, It's Always Sunny in Philadelpia, Legit, The League og Californication burde holde deg opptatt en stund. EDIT: Too late Endret 5. august 2013 av cfthompson Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Støtter alle komiseriene, med Californication som serien du kan nedprioritere mest. Hvis du liker Banshee burde du gå for Strike Back. Spesielt sesongen til Cinemax som er best, synes jeg. Ny sesong snart, god sesongstart. Men også enda mer Justified hvis du liker SoA, Breaking Bad og Boardwalk Empire. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Takk for gode svar alle sammen! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 The Shield burde være ypperlig for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå