Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet dette temaet er en gjenganger men....

Tenker å lage med Nettflix, først å fremst bruke den gratis måneden først, for å teste det ut.

Vet dere om det finnes en liste over serier som finnes på nettflix ett sted? Tenker da på norske...

Evt. hva anbefaler dere? Jeg har ikke sett så veldig mange serier, men har bla. sett:

Homeland, The Walking Dead, Game of Thrones, BMS......

Har ikke allverdens med fritid, ettersom skolen begynner etterhvert, så prøv å kort litt ned på lista :)

Mvh Myra-

Lenke til kommentar

Det er annerledes først og fremst vil jeg si enn alt annet på tv akkurat nå.

Hva er det folk egentlig finner så underholdende med OITNB?

Edit: Har sett 3 episoder så langt. Blir det noe bedre?

Jeg liker det ikke. Men så misliker jeg alltid "sterke" kvinner i film og TV, og synes egentlig kvinnelige karakterer generelt er lite interessante. Gjør det meg til et mannsjåvinistisk svin? Kanskje det.

OitNB gidder jeg i alle fall ikke se noe mer av.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Bah, ble ferdig med Sons of Anarchy nå. Neste på lista er Boardwalk Empire, men er ett eller annet ved den serien som ikke frister. Forslag til andre? Er veldig glad i serier som Sons, Arrow, Banschee og Criminal minds, men liker også godt komedier - favoritten er jo helt klart eastbound and down. Modern Family og Workaholicks er jo grei underholdning også,

Anyone? :)

Lenke til kommentar

Støtter alle komiseriene, med Californication som serien du kan nedprioritere mest.

Hvis du liker Banshee burde du gå for Strike Back. Spesielt sesongen til Cinemax som er best, synes jeg. Ny sesong snart, god sesongstart. Men også enda mer Justified hvis du liker SoA, Breaking Bad og Boardwalk Empire.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...