Filmvenn Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg vil si den beveger seg mot Deadwood, men har noe minus. The Wire og Sopranos nei. Boardwalk Empire har mye bra når den er fokusert på å gjøre det. Som mye med Nucky og slutten av sesong 3 som eksempel. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Da skal eg se The Wire, noe eg burde gjort for fleire år sia, men eg lurer på om det er muligt å se det i HD, da tenker eg først of fremst på HBO nordic, siden den ikkje er på Blu-ray. Noen som kunne vært so snill å sjekke dette for meg ? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 The Wire ble hverken redigert eller filmet i HD. Her er der 4:3 som gjelder! Men ikke la det hindre deg i å få meg deg en av de viktigste TV-seriene i historien. Det holder fortsatt et høy produksjonsnivå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Noen som har sett mini-serien The Bible her ? http://www.imdb.com/title/tt2245988/?ref_=sr_1 Kom bare over musikken på Spotify (Zimmer) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Ironisk at en av skuespillerne heter Darwin. Jeg skal hvertfall se det. Synes sånne ting er gøy jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Ja tror jeg slår til jeg også, nydelig musikk er det ihvertfall. Hørte igjennom soundtracket i natt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Ser kult ut, skal se på det når det begynner på tv:) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) The Bible var crap. Bare mye uinspirerende skuespill levert av skuespillere som burde holdt seg i bakgrunnen av noe reality-konkurranser. Elendig skrevet. Elendig tv. Bare dumt. Gå heller for Vikings hvis du skal gå for noe History Channel-serie. Endret 3. august 2013 av Maury 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Tja, 7.0 på imdb er nok for å pirre oppmerksomheten min ihvertfall. Men kan være jeg lokkes av den flotte musikken da...høhø. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Når ble imdb fasiten på at noe er bra? Spesielt når studioene er kjent for å hamre stemmene inn før serien er vist på tv på den nettsida. 44/100 på metacritic f. eks er ihvertfall ikke bra. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Når ble 1 persons mening her inne noe fasit i forhold til noen tusen på imdb? Det finnes ingen fasit, men det finnes som ofte ett lite grunnlag å basere noe på. Men nå var eg uansett ute etter å høre folks mening her inne, og din mening respekteres som vanlig fullt ut Maury Er bare så jævla lei at med en gang IMDB nevnes så skal det hakkes på. Det gir ofte en pekepinn, ikke alltid det stemmer. Endret 3. august 2013 av Mala 5 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Jeg bare advarer deg om at det er crap. Hva du gjør er samme for meg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Av History Channel kan jeg anbefale "The Men Who Built America". Interessant historie Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Jeg bare advarer deg om at det er crap. Hva du gjør er samme for meg. Skal jeg minne deg på at du liker det verste som kommer ut av amerikansk serieforfatterskap også, eller? Jeg har ingen formening om serien er bra eller ikke, men det får vi se på, har skaffet det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Flott, ta og gi ett pip når du har fått sett noe. Går inn i en 84 timers jobbuke nå etter helgen, så blir neppe prioritert noe Bibelske fortellinger akkurat Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 The Bible var crap. Bare mye uinspirerende skuespill levert av skuespillere som burde holdt seg i bakgrunnen av noe reality-konkurranser. Elendig skrevet. Elendig tv. Bare dumt. Gå heller for Vikings hvis du skal gå for noe History Channel-serie. Så Keith David burde vært i reality konkurranser? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Keith David har voice-over, så den kommentaren tenkte du deg ikke over. Keith David er fun, og det beste med serien av det jeg så og hørte (men det er jo litt teit når han er voice-over bare). Skal jeg minne deg på at du liker det verste som kommer ut av amerikansk serieforfatterskap også, eller? Jeg har ingen formening om serien er bra eller ikke, men det får vi se på, har skaffet det. Hvis du mener Parks And Recreation, The League og Arrested Development er det så. Endret 3. august 2013 av Maury Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Keith David har voice-over, så den kommentaren tenkte du deg ikke over. Keith David er fun, og det beste med serien av det jeg så og hørte (men det er jo litt teit når han er voice-over bare). Hvis du mener Parks And Recreation, The League og Arrested Development er det så. Jeg vet han er voice over men han er fortsatt en del av serien Endret 3. august 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Av History Channel kan jeg anbefale "The Men Who Built America". Interessant historie Ja, så den selv i våres og den gir et fint innblikk i makteliten/gründerne i USA litt tilbake i tid. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Johnny Crowder i The Bridge faktisk. FX har tendens til å sende skuespillere rundt i serier. Timmothy Olyphant var med som sushi-kokk på The League. Goggins gjorde en voice-over på Unsuprivised og gjorde sin kjente transe-rolle på Sons of Anarchy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå