Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da skal eg se The Wire, noe eg burde gjort for fleire år sia, men eg lurer på om det er muligt å se det i HD, da tenker eg først of fremst på HBO nordic, siden den ikkje er på Blu-ray.

Noen som kunne vært so snill å sjekke dette for meg :) ?

Lenke til kommentar

The Bible var crap. Bare mye uinspirerende skuespill levert av skuespillere som burde holdt seg i bakgrunnen av noe reality-konkurranser. Elendig skrevet. Elendig tv. Bare dumt.

Gå heller for Vikings hvis du skal gå for noe History Channel-serie.

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når ble 1 persons mening her inne noe fasit i forhold til noen tusen på imdb?

Det finnes ingen fasit, men det finnes som ofte ett lite grunnlag å basere noe på.

Men nå var eg uansett ute etter å høre folks mening her inne, og din mening respekteres som vanlig fullt ut Maury :) Er bare så jævla lei at med en gang IMDB nevnes så skal det hakkes på. Det gir ofte en pekepinn, ikke alltid det stemmer.

Endret av Mala
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg bare advarer deg om at det er crap. Hva du gjør er samme for meg. :p

Skal jeg minne deg på at du liker det verste som kommer ut av amerikansk serieforfatterskap også, eller? :p

Jeg har ingen formening om serien er bra eller ikke, men det får vi se på, har skaffet det.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

The Bible var crap. Bare mye uinspirerende skuespill levert av skuespillere som burde holdt seg i bakgrunnen av noe reality-konkurranser. Elendig skrevet. Elendig tv. Bare dumt.

Gå heller for Vikings hvis du skal gå for noe History Channel-serie.

Så Keith David burde vært i reality konkurranser?
Lenke til kommentar

Keith David har voice-over, så den kommentaren tenkte du deg ikke over. Keith David er fun, og det beste med serien av det jeg så og hørte (men det er jo litt teit når han er voice-over bare).

Skal jeg minne deg på at du liker det verste som kommer ut av amerikansk serieforfatterskap også, eller? :p

Jeg har ingen formening om serien er bra eller ikke, men det får vi se på, har skaffet det.

Hvis du mener Parks And Recreation, The League og Arrested Development er det så. :p

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Keith David har voice-over, så den kommentaren tenkte du deg ikke over. Keith David er fun, og det beste med serien av det jeg så og hørte (men det er jo litt teit når han er voice-over bare).

Hvis du mener Parks And Recreation, The League og Arrested Development er det så. :p

Jeg vet han er voice over men han er fortsatt en del av serien Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...