Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Rashida Jones og Rob Lowe ute av Parks And Rec etter midtveis denne sesongen.

 

....Etter episode 13.

 

Selv om de to karakterene er de jeg "liker minst" på Parks and Rec, så gjør dette meg trist. Blir neppe flere enn 7 sesonger med slike drastiske endringer i casten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er feil med bildet? ser en pil mot øyet hennes men legger ikke merke til hva som er feil med det

Derpy eye. Linsa har sklidd ned.

 

Selv om de to karakterene er de jeg "liker minst" på Parks and Rec, så gjør dette meg trist. Blir neppe flere enn 7 sesonger med slike drastiske endringer i casten.

Må si meg enig der. Forøvrig så kan de lage en fork av Parks and Rec som de kaller "A day with Jerry". Digger han :p Blir litt som med Stanley i The Office. Lite involvert, men komisk til de grader når det først skjer noe.

Endret av Hille
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Derpy eye. Linsa har sklidd ned.

 

 

Må si meg enig der. Forøvrig så kan de lage en fork av Parks and Rec som de kaller "A day with Jerry". Digger han :p Blir litt som med Stanley i The Office. Lite involvert, men komisk til de grader når det først skjer noe.

å ja, ser det nå:)
Lenke til kommentar

Slik jeg ser det så blir bare Rob Lowe og Rashida Jones unødvendig på fulltid med tanke på at deres plott hvis de blir på serien kan bli litt for likt plottet til en annen karakter. Derfor blir det overflod. Og dessuten er det nok noe de ønsker begge to, ettersom både Lowe og Jones driver med så mye annet. Lowe er allerede i forhandlinger om en ny serie på NBC, og det ville ikke være første gang han stikker fra en serie før slutten.

 

De kommer sikkert til å også gjøre Lucy Lawless en fast karakter som mulig. Og hvis Chris Pratt og Gurdians of The Galaxy blir like populær som mange av de andre Marvel-filmene så har Parks And Rec et potensielt gullkort de kanskje vil utvide "tv-tiden" til på serien.

 

Nå har også Lowe og Jones vært delene med Parks And Rec som ikke har funket så bra heller, da det veldig ofte har føles som at de blir bare putta inn i plott her og der ganske unaturlig for at skuespillerne skal kunne brukes på serien.

Lenke til kommentar

Har faktisk alltid like Lowe og Rashida Jones. Komiserier må ha alltid ha noen "straight guys" for å sette de andre karakterens oppførsel i kontrast. Karakteren Ben har til dels overtatt den rollen i de siste sesongene, og gjør forsåvidt en langt bedre jobb en han første. ("Mark")

 

Så lenge Ron Swanson, Tom og Ben er med så er jeg fornøyd :)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Hva er feil med bildet? ser en pil mot øyet hennes men legger ikke merke til hva som er feil med det

 

Vel, enten holder hornhinnen hennes på å falle helt fra hverandre, og i så tilfelle syntes jeg veldig synd på henne. Eller så er det den mer sannsynlige delen; at den fargede linsen har falt ned fra hornhinnen hennes som gjør at hun i dette øyeblikket ser litt mongo ut og man skjønner at dp-en har vært litt trøtt :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Vel, enten holder hornhinnen hennes på å falle helt fra hverandre, og i så tilfelle syntes jeg veldig synd på henne. Eller så er det den mer sannsynlige delen; at den fargede linsen har falt ned fra hornhinnen hennes som gjør at hun i dette øyeblikket ser litt mongo ut og man skjønner at dp-en har vært litt trøtt :)

Ok:)
Lenke til kommentar

En er lokalisert i Sverige og Danmark, den andre er lokalisert i Mexico og Texas. Det er en betydelig forskjell i seriene, tiltross for at selve hovedplottet er det samme. The Bridge er litt mer spennende, men det er samtidig stort sett det samme fra originalen.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Altså ikke noe poeng i å se begge?

 

Kan forresten anbefale sesong 3 av the killing. Sesongen har holdt høyt nivå og den nyeste episoden overrasket stort. Nye episoder på Netflix hver uke. Datt helt av halvveis i sesong 2, men det har ikke vært noe problem at jeg ikke så de.

Lenke til kommentar

Ærlig talt ville jeg sett den amerikanske Broen. Jeg liker settingen i Mexico og Texas bedre enn danske og svenske. Det skille mellom USA og Mexico er mye mer spennende enn Danmark og Sverige. Synes nå jeg da. Originalen er god den også, men jeg er spent hvordan den amerikanske tar vei. Pluss at jeg er veldig stor fan av Demián Bichir etter A Better Life.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk endelig tid til å ta fatt på en ny serie i forrige uke, valget falt på Boardwalk Empire. Har kjørt gjennom alle 3 sesongene og må si at jeg er mektig imponert. Flott serie.

Ikke så lenge til sesong 4 begynner heller :)

 

For dere som har sett BE. Hvor god er den? Er det sånn at om et par år kan dere være legendarisk som Sopranos/Deadwood/The Wire, eller ligger den et nivå lavere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...