Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Ble akkurat ferdig med Jericho. Hvordan ligger det an med netflix sine planer om en ses 3?

Startet på lørdag da jeg var fyllesyk og kjedet meg. Det har gått slag i slag siden da. For en fantastisk serie. Plottet og driven i historien har vært svært bra. Skjønner ikke at jeg aldri har tatt opp denne før.

Typisk at når jeg endelig liker en serie har den blitt kansellert etter en eller to sesonger.

Tror de bestemte seg for å lage en tegneserie blad som fortsettelse istedenfor, ja typisk at den ble kanselert slik som fleste av de nye kjempe spennende serier de siste årene, som terra nova, alcatraz, the event, flashforward osv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Bedre?

 

Makan til JJ. Abrahams (eller hva han pokker nå heter) møl. Enda en tids-serie hvor han leker med sin star trek tidsreise-gutterom-driten. BLÆH

Serien var jo spennende uansett, ikke like bra som lost men ok:) Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Moderatormelding Fokus!

Sur? Forbanna? Irritert på noen? Har du lyst til å virkelig si hva du mener?
Bruk RAPPORTERINGSKNAPPEN om du mener innlegget bryter med retningslinjene , går på person og ikke sak eller er laget kun for å Trolle.
Har full forståelse for at man blir litt opphetet nå i sommervarmen, men sørg for å drikke mye og sitt helst langt unna varme-elementer.
Mvh
Malvado

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Surret igjennom sesong 1 av Blue Mountain State i går/dag. Tar meg selv i å le mer enn forventet her altså, så då ryker vel resten av sesongene rimelig kjapt også :)

Har du prøvd kongen a queens før? den serien er også morsom:)
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Og Friends. Ja, ikke glem Friends. Oi, og Joey! Og The New Adventures of Old Christine!

friends var en bra serie men etter de har vist reprise hver eneste ukedag de siste 10 årene trur jeg nok folk flest er møkka lei den serien:) men joey er bra og vist man liker joey vil man garrantert like episodes
Lenke til kommentar

Og Friends. Ja, ikke glem Friends. Oi, og Joey! Og The New Adventures of Old Christine!

 

Ikkje gløym According to Jim, den er heilt fantastisk :)

Step by Step var jo også en høydare, for ikkje å snakka om seriar med han der Steve Urkel :)

Også i Noreg er det produsert nokre særs gode seriar, tenkjer då helst på Holms og Hos Martin.

Endret av Knut Lavngard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...