Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hannibal: det er vel semi. Ny drapssak hver uke, men langt mer sammenheng i det overhengende plottet enn i CSI osv.

 

Men uansett, Vannflasken, er det ikke slik at du ønsker krim som ikke har "case of the week" opplegg? Criminal Minds er selve definisjonen av "case of the week" tv. Det finnes masse bra krim der ute, Justified var et bra forslag, men det finnes mange flere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg er vel bare litt mer interessert i en serie som har fremgang. En serie der karakterene utvikler seg over tid og der de faktisk blir påvirket av det som skjer rundt dem. En serie der alt ikke er likt hver eneste episode, bortsett fra morderen og offeret.

Lenke til kommentar

Angående The Newsroom om noe jeg ikke har skjønt helt i sesong 2.

 

Klar spoiler for de som ikke har sett sesong 1:

 

Hva skjedde egentlig med han fyren som drapstrua Will? Livvakten hans er borte så de har tydeligvis ordnet opp i det, men dette har jo ikke vi sett. Siste vi så i sesong 1 var vel at Neal drev å chatta med fyren.

 

Og er hele overvåkningsskandalen også blitt feid under teppet?

 

Begge disse tingene var jo noe av de største storyene serien hadde, men føler begge bare ble kasta bort når den nye sesongen kom.

 

Lenke til kommentar

Fikk screener av Clear History denne uka. Kult å se Larry David tilbake på tv-skjermen, og jeg tror ikke Curb-fansen blir utrolig skuffet over filmen selv om det ikke akkurat er Curb.

 

Spent på hva som skjer med Curb Your Enthusiasm. David forklarte i natt at han enda ikke har bestemt seg for om det skal bli mer eller ikke.

 

http://www.youtube.com/watch?v=BQ7p_q9SpoE

 

Angående The Newsroom om noe jeg ikke har skjønt helt i sesong 2.

 

Klar spoiler for de som ikke har sett sesong 1:

 

Hva skjedde egentlig med han fyren som drapstrua Will? Livvakten hans er borte så de har tydeligvis ordnet opp i det, men dette har jo ikke vi sett. Siste vi så i sesong 1 var vel at Neal drev å chatta med fyren.

 

Og er hele overvåkningsskandalen også blitt feid under teppet?

 

Begge disse tingene var jo noe av de største storyene serien hadde, men føler begge bare ble kasta bort når den nye sesongen kom.

 

 

Blir nesten som de bruker oppbygningen og strukturen til serien (hvis man kan si serien har det) for å feie ting under teppe ja.

 

 

Overvåkning-skandalen ble vel egentlig avklart/lagt litt på is i sesongstarten, og kommer nok til spill senere igjen. Men drapstrussel-greiene ble feid under et teppe nærmest ja.

 

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Er på sesong fem episode 13, men tok seg litt opp igjen nå. Er blitt litt mer spennende igjen etter en superkjip sesong fire.

 

Sesong 3 episode 14 var ihvertfall syk..

 

 

Når Paulo og Nikki krangler om diamantene, så blir dem bitt av den edderkoppen som paralyserer dem i opptil 8 timer.. Det var slutten som ga et "Å nei..." øyeblikk, når du ser Nikki åpne øynene rett før hun og kjæresten blir begravd levende.. Huff!

 

Lenke til kommentar

Sesong 3 episode 14 var ihvertfall syk..

 

 

Når Paulo og Nikki krangler om diamantene, så blir dem bitt av den edderkoppen som paralyserer dem i opptil 8 timer.. Det var slutten som ga et "Å nei..." øyeblikk, når du ser Nikki åpne øynene rett før hun og kjæresten blir begravd levende.. Huff!

 

Ja, herregud. Hva var sammenhengen egentlig?

Lenke til kommentar

Ble akkurat ferdig med Jericho. Hvordan ligger det an med netflix sine planer om en ses 3?

Startet på lørdag da jeg var fyllesyk og kjedet meg. Det har gått slag i slag siden da. For en fantastisk serie. Plottet og driven i historien har vært svært bra. Skjønner ikke at jeg aldri har tatt opp denne før.

Typisk at når jeg endelig liker en serie har den blitt kansellert etter en eller to sesonger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...