Ozmium Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 er den andre sitcomen dharma og greg? du burde se på complete savage engang, en kort komi serie som vare et år men lo meg i hjel av serien:) Chuck Lorre står bak The Big Bang Theory og Two and a Half Men. Det ene kommaet ble nok litt forvirrende. Men han står også bak Dharma og Greg ja, som jeg ikke har sett all verdens på. Jeg skal skjekke ut Savage. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Ta en titt på tabbeklippene fra TBBT på Toutube du. Det er mye billigere å legge på latteren i etterkant enn å betale folk for å sitte å gjøre det. Mike & Molly, The Big Bang Theory og How I Met Your Mother spilles inn foran et publikum. Jeg vet fordi jeg var tilstede under Mike & Molly-innspilling i fjor. Og det kosta ingen kroner for meg, annet enn å forhåndsbestille som var gratis. Alle disse 3 spilles inn samme sted. De klippene uten latter er som oftest fra gjennomganger, ikke fra selve taping. I likhet med teater så må ting gjennomgås før selve premieren. Endret 24. juli 2013 av Maury Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Kommer det opp sånn grønt lys når man skal le og sånt eller satser de på at publikum ler automatisk av vitsene? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Håper inderlig det er et lys, for hvis ikke er det uten tvil tidenes mest haltende samtaler. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Hva synes dere om Suits? Jeg så de tre første episodene, men falt ut fordi det var en del advokatsnakk. Er det en ren advokatserie? Liker det, og nei - det er ikke det. Greit å vite hva ting som subpoena er liksom, men det er ikke særlig ofte noe man må kunne jus for å forstå. Selv om de til tider går innom div. som sarbanes-oxley act og litt sånn. Jeg likte serien i starten, gjør det også litt nå fremdeles. Men jeg har ærlig talt mistet mye interesse for serien siden andre halvdel av sesong 2. Enig. Håper ting kommer til å ta seg opp igjen nå i s3. 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Man trenger vel å vite like mye om jus for å like Suits som man trenger å vite om amerikansk fotball for å like The League. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Eller om kirurgi i greys anatomy, akutten osv osv... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Synes Suits er en bra serie jeg. Den eneste serien som ligner litt på den som jeg vet om er House of Cards, som jeg også synes var en god serie Men er det noen av dere som er mettet på krim serier? Jeg orker ikke tanken på å se flere av dem nå. Først finner dem noen som er blitt drept, så snakker dem med folk, så skjer det eventuelt noen flere drap, så finner de morderen.. De burde bli mer kreative med den sjangeren synes jeg.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Synes Suits er en bra serie jeg. Den eneste serien som ligner litt på den som jeg vet om er House of Cards, som jeg også synes var en god serie Men er det noen av dere som er mettet på krim serier? Jeg orker ikke tanken på å se flere av dem nå. Først finner dem noen som er blitt drept, så snakker dem med folk, så skjer det eventuelt noen flere drap, så finner de morderen.. De burde bli mer kreative med den sjangeren synes jeg.. Du burde prøve criminal minds, der handler det ikke bare om å finne morderen, der er som oftest noen tatt til fange og så er det alltid ett eller annet psykisk som feiler personen som gjør at dem dreper, alt fra dårlig barndom til har mista kjæresten og derfor kidnapper damer, også reiser de til forskjellige byer hver episode, kul serie:) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Seriøst, ikke prøv Criminal Minds. En av de krim-seriene man absolutt ikke burde gå for hvis man er lei krim. Justified er awsome western-drama krim. Spesielt etter sesong 1 er serien fenomenal, og en av de best skrevet seriene som er for tida. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Du burde prøve criminal minds, der handler det ikke bare om å finne morderen, der er som oftest noen tatt til fange og så er det alltid ett eller annet psykisk som feiler personen som gjør at dem dreper, alt fra dårlig barndom til har mista kjæresten og derfor kidnapper damer, også reiser de til forskjellige byer hver episode, kul serie:) Ahh, høres bra ut! Liker at dem reiser til forskjellige plasser hver episode også, som du sier. Blir litt mer "dynamisk" Skal sjekke det ut etter at jeg er ferdig med Lost EDIT: Seriøst, ikke prøv Criminal Minds. En av de krim-seriene man absolutt ikke burde gå for hvis man er lei krim. Justified er awsome western-drama krim. Spesielt etter sesong 1 er serien fenomenal, og en av de best skrevet seriene som er for tida. Ok, da er jeg tilbake til starten. Skal ha den serien i bakhodet også, så finner jeg ut om noen av dem er noe for meg. Takk Endret 25. juli 2013 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Ahh, høres bra ut! Liker at dem reiser til forskjellige plasser hver episode også, som du sier. Blir litt mer "dynamisk" Skal sjekke det ut etter at jeg er ferdig med Lost OK:) hvor langt er du kommet i Lost? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 OK:) hvor langt er du kommet i Lost? Er på sesong 3 episode 6, så er 3 sesonger igjen Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Er på sesong 3 episode 6, så er 3 sesonger igjen Nei, er det seks sesonger? Trodde jeg endelig var på siste sesong. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Det er 6 sesonger ja.. Forresten noen som har sett Lost: Missing Pieces? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Ja. Jeg har sett Lost: Missing Pieces. Punktum. Noe mer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Det er 6 sesonger ja.. Forresten noen som har sett Lost: Missing Pieces? Nei, aldri hørt om det. Søkte på Google og fant en video i 360p (episode 1). Får du vite mer om de på øyen og får forklart en del ting eller, hva er det? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Det gir deg noe ekstra. Men det er heller epilogen The New Man in Charge som svarer på spørsmål. Endret 25. juli 2013 av Maury Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Nei, er det seks sesonger? Trodde jeg endelig var på siste sesong. Hvilken sesong er du på? Det gir deg noe ekstra. Men det er heller epilogen The New Man in Charge som svarer på spørsmål. Da ser jeg den etter jeg er ferdig med alle sesongene Lenke til kommentar
lain Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Ahh, høres bra ut! Liker at dem reiser til forskjellige plasser hver episode også, som du sier. Blir litt mer "dynamisk" Skal sjekke det ut etter at jeg er ferdig med Lost EDIT: Ok, da er jeg tilbake til starten. Skal ha den serien i bakhodet også, så finner jeg ut om noen av dem er noe for meg. Takk Om du syntes det hørtes ok ut, se 2-3 episoder eller mer. Ikke bare forkast serien fordi 1 person hater den. Personlig mener jeg criminal minds er en av de bedre seriene, som jevnt over holder et bra nivå per episode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå