Filmvenn Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Miniserie på vei. Ikke sesong. Lenke til kommentar
bystØL Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Miniserie på vei. Ikke sesong. ok sry. still jack bauer! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 The big bang theory er en morsom serie men etter sesong 2 har det gått litt nedover, syns serien var på sitt beste de to første sesongene Miniserie på vei. Ikke sesong. Men den miniserien kan bane vei for en ny sesong med 24 episoder vist miniserien blir godt nok mottat:) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Det kan ikke bli en ny sesong, for det blir for dyrt. Det har FOX allerede uttalt. Riktignok har FOX uttalt at det kan bli flere miniserier, men ikke årlig. http://www.nytimes.com/2013/05/14/business/media/fox-to-bring-back-24-and-jack-bauer.html?_r=0 Endret 24. juli 2013 av Maury Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Det kan ikke bli en ny sesong, for det blir for dyrt. Det har FOX allerede uttalt. Riktignok har FOX uttalt at det kan bli flere miniserier, men ikke årlig. http://www.nytimes.c...bauer.html?_r=0 da måtte de i såfall kanselere noen av de seriene som går på fox, så hadde de hatt råd Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Igjen snakker du om ting du ikke forstår. FOX må fylle opp sendeskjemaet sitt med noe. Får ikke en kanal fylt opp sendeskjemaet sitt godt nok så taper de penger i form av reklame. Da hjelper det ikke å kansellere 3-4 serier for prisen av å holde på et program de ikke vil kunne klare å holde på økonomisk sett i en hel sesong. Og nei, de kan ikke leve på reality-tv, da velger folk snuta si en annen vei og drama/annet manusbaserte programmer vil tape. Da er det heller rimeligere å kjøre på med miniserier (som 24: Live Another Day og kommende Wayward Pines) og andre forkorta serier (The Following), som FOX gjør. Pluss noen andre serier som allerede sender fulle sesonger. Endret 24. juli 2013 av Maury 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Hva er det som gjør at 24 er for dyrt? Lønna til selveste Jack? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Vikings! Fra historie channel. Det er en najs manneserie. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Hva er det som gjør at 24 er for dyrt? Lønna til selveste Jack? Ressurser og kostnadene til å kjøre 24 episoder per sesong til en serie som brukte et høyere budsjett enn det meste annet på tv-skjermen da. Lønna til Sutherland var ikke så stor at den var farlig mener jeg, ellers hadde Touch vært kansellert mye tidligere enn sesong 2 ihvertfall. Lønningene til skuespillerne er vel for det meste noe som deles opp med både produksjonstudio(ene) og kanalene involvert for det meste. Som oftest så er ikke lønnen til skuespillerne noe som taes inn i selve budsjettet til seriene mener jeg, ihvertfall ikke før ting er ferdig. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Hva synes dere om Suits? Jeg så de tre første episodene, men falt ut fordi det var en del advokatsnakk. Er det en ren advokatserie? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Det er noe advokatsnakk, så noe kan bli vanskelig å forstå, men det er fortsatt en serie jeg digger! Bra dialog, gode skuespillere, samt kjapp, skarp, og god humor. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Jeg likte serien i starten, gjør det også litt nå fremdeles. Men jeg har ærlig talt mistet mye interesse for serien siden andre halvdel av sesong 2. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Hva synes dere om Suits? Jeg så de tre første episodene, men falt ut fordi det var en del advokatsnakk. Er det en ren advokatserie? Ja det handler om advokat ting men ser også ting utenom advokat lokalet også god humor:) det er som dallas men med advokat firma Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 På hvilken måte er det som Dallas? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Det jeg lurte på også Bare for å ha nevnt det, så funker BBC iPlayer hvis du har Media Hint. Har fått sett både Luther, Top Gear, og litt Sherlock Endret 24. juli 2013 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 På hvilken måte er det som Dallas? vell ikke helt som dallas men det med maktkamp og intriger, folk som prøver og ta over bedriften og så kjemper de for å ta den tilbake osv Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Dallas faktisk...... Jaja. Lenke til kommentar
Ozmium Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Seriøst? Har du noensinne faktisk sett en annen amerikansk sitcom enn TBBT? Ja, jeg har fatisk det. Jeg nevner Friends, The War At Home, That 70's Show, den andre sitcomen til Chuck Lorre, Two and a Half Men (ikke siden Charlie Sheen fikk fyken), Srubs (som forøvrig ikke har latter). Ikke kom her å påstad at jeg bare ser på TBBT. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Ja, jeg har fatisk det. Jeg nevner Friends, The War At Home, That 70's Show, den andre sitcomen til Chuck Lorre, Two and a Half Men (ikke siden Charlie Sheen fikk fyken), Srubs (som forøvrig ikke har latter). Ikke kom her å påstad at jeg bare ser på TBBT. er den andre sitcomen dharma og greg? du burde se på complete savage engang, en kort komi serie som vare et år men lo meg i hjel av serien:) Lenke til kommentar
Ozmium Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Jeg kan også le på komando om jeg får betalt for det. Ta en titt på tabbeklippene fra TBBT på Toutube du. Det er mye billigere å legge på latteren i etterkant enn å betale folk for å sitte å gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå