Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Startet på True Blood sesong 1 for en ukes tid siden. Er på episode 7 og foreløpig har serien enda ikke klart å få helt tak i meg. Ja det er spennende med div. hendelser, men jeg føler at det er svært lite som treffer meg av interesse i serien. Er det flere som kjenner seg igjen? Serien er jo ganske kritikerrost og fått mye bra omtale.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Startet på True Blood sesong 1 for en ukes tid siden. Er på episode 7 og foreløpig har serien enda ikke klart å få helt tak i meg. Ja det er spennende med div. hendelser, men jeg føler at det er svært lite som treffer meg av interesse i serien. Er det flere som kjenner seg igjen? Serien er jo ganske kritikerrost og fått mye bra omtale.

Følte akkurat det samme. Gav meg etter jeg så ferdig første sesongen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Begge er tv-serienes avskum.

Det er din mening, home and away of hotel cæsar er populære serier med gode skuespiller og karakterer, skal vi nevne tv serienes avskum burde vi nevne glee, større søppel skal man lete lenge etter...
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Alltid like kjekt å se folk bedømme ting ut i fra deres populæritet.

 

Og gode skuespillere? Gode karakterer? Virkelig?

Okey jeg har ikke tenkt å krangle om dette her, vist du ikke liker dem to så er det greit for meg, orker ikke en krangel nå så bare la det ligge og respekter at det er min mening at jeg liker det og jeg respekterer at det er din mening at dem suger:)
Lenke til kommentar

Akkurat som meg og Heilage. Han og jeg er er alltid uenig i tv-serier (ihvertfall komedie), men jeg liker hater han fremdeles.

 

:love:

 

:ninja:

 

Til tråden forøvrig: Hva om vi prøver å unngå ufine personkarakteristikker? Om du mener en bruker er et fehue, hold det for deg selv og diskuter sak. Jeg vil nødig måtte mane frem venner som vifter med banhammere.

Lenke til kommentar

Når det gjelder Hotel Cæsar så skal de ha ros for hvordan de orker å fortsatt holde på, og hvordan de klarer å finne på nye karakterer og ny handling. Har ikke fulgt med på Cæsar på lenge fordi jeg syntes det ble kjedelig for meg. Etter min mening burde de gitt seg for lenge siden, serien har snart gått i over 20 år (i 2018), jeg håper inderlig de gir seg før den tid. Men jeg dømmer ingen om man ser på det. For meg ble nok. Alt har en ende, også Hotel Cæsar. Jeg var selv litt lei meg da Himmelblå slutta etter tredje sesong, men de gjorde riktig. De gav seg mens jernet fortsatt var varmt.

 

Ser at The Big Bang Theory nevnes som en drittserie. Jeg vil gjerne har begrunnelsen deres for hvorfor dere synes det. The Big Bang Theory er hysterisk morsom og er etter min mening en av de få komediene som faktisk blir bedre for hver sesong. Sesong 6 var hysterisk morsom og den beste så langt spør du meg. Når de spiller inn episoder har de publikum i salen - og de ler. Det hadde vel vært lite vits hvis det materialet de fremførte ikke var morsomt.

 

Når det gjelder How I Met Your Mother så har det lenge irritert meg hvor langt de faktisk har trukket det. At det er mulig å lage 10 sesonger rundt en story som handler om hvordan faren møtte mora er for meg helt på tryne.

Lenke til kommentar

Ser at The Big Bang Theory nevnes som en drittserie. Jeg vil gjerne har begrunnelsen deres for hvorfor dere synes det. The Big Bang Theory er hysterisk morsom og er etter min mening en av de få komediene som faktisk blir bedre for hver sesong. Sesong 6 var hysterisk morsom og den beste så langt spør du meg. Når de spiller inn episoder har de publikum i salen - og de ler. Det hadde vel vært lite vits hvis det materialet de fremførte ikke var morsomt.

Seriøst? Har du noensinne faktisk sett en annen amerikansk sitcom enn TBBT?

Lenke til kommentar

HIMYM på sitt beste var helt utrolig mener nå eg. Men at det har blitt tynt for langt ut er overhodet ingen tvil om......

 

Som så mye annet.

 

I tillegg har de fjernet seg fra det hysteriske og blitt mer og mer dramaserie i ett eller annet forsøk på noe karakterutvikling eller noe. Funker hvertfall som regel dårlig, selv om også de siste sesongene har hatt sine høydepunkter. Bare så uendelig mye lengre mellom de.

Lenke til kommentar

HIMYM synes jeg er veldig bra serie, men de nå nærmer seg slutten på historien er en veldig god ting da de ikke kan dra den stort lengre nå uten at det blir for dumt.

 

TBBT er en serie som bare er morsom og feelgood etter min min mening og for min del må de dra den veldig veldig veldig langt over streken om jeg skal slutte å se på.

Lenke til kommentar

ny sesong med 24 på veg! :D ingenting er som å blir rusavhengig, avrusa, redde verden, krysse usa opp og ned i mente, ordne opp i familieproblemer og ikkje minst å planlegge, organisere og gjennomføre begravelser på 24timer <3

ikkje rart han må ty til narko for å holde d tempo i 24timer!

Endret av bystØL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...