CypheroN Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Nå har jeg sett de ti første episodene av The WIRE og er helt frelst. Favorittkarkater hittil: Han Morgan Freeman-lignende fyren på kontoret, Omar og Bubbles. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Digger Omar og Bubbles selv! Synes de gjorde mye av serien Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hvor mange sesonger er det igjen? Fem? Må få sett alt.. Regner med at det er spennende gjennom hele.. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jupp, er fem sesonger. Synes det er kvalitet hele veien. Så bare å glede seg! Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Haha, karakteren Chuck er koselig han, men som fredrik sa, blir bra irritert over valgene hans innimellom. Morgan, Casey & Jeff er uten tvil de morsomste(I den rekkefølgen). Drikke-buksene til Jeff var fantastisk Og i The Wire er uten tvil Bubbles favoritten. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Er Leverage bra? Ser at sesong 2 er igang i statene. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det er sånn ok, går ikke glipp av stort hvis du ikke ser den. Men greit hvis du trenger noe nytt å se. Men hadde jeg vært deg hadde jeg prioritert å se Sons of Anarchy istede hvis du vil ha litt spenningsdrama.. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Liten advarsel angående The Wire; serien er meget "treg" i forhold til tilsvarende serier. Den bruker mye lengre tid på og bygge opp karakterene, som i og for seg er en god ting, men som kanskje ikke faller i smak for alle. I tillegg er det narc/cop/badguy engelsk som til tider kan være vanskelig å få med seg, så anbefaler sterkt under-teksting. Har selv sett bare sesong 1, som var ok++, men avventer resten til jeg får kjøpt de på BluRay. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Liten advarsel angående The Wire; serien er meget "treg" i forhold til tilsvarende serier. Den bruker mye lengre tid på og bygge opp karakterene, som i og for seg er en god ting, men som kanskje ikke faller i smak for alle. I tillegg er det narc/cop/badguy engelsk som til tider kan være vanskelig å få med seg, så anbefaler sterkt under-teksting. Har selv sett bare sesong 1, som var ok++, men avventer resten til jeg får kjøpt de på BluRay. Er helt enig. Tar litt tid å komme seg inn i serien, men synes dette bare styrker den enda mer. Og som du sier, engelske subs er et must. Vet du om alle sesongene er ute på BluRay btw? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Vet du om alle sesongene er ute på BluRay btw? Tror ikke noen av sesongene eksisterer på BluRay... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Noen som vet når Kyle Xy starter på igjen? Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Er ikke det ferdig for godt da? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Er vel kansellert ja. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Synes det er synd at det ble sånn. Følte serien jobbet seg veldig opp igjen etter en dårlig andre sesong. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det var synd. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det er sånn ok, går ikke glipp av stort hvis du ikke ser den. Men greit hvis du trenger noe nytt å se. Men hadde jeg vært deg hadde jeg prioritert å se Sons of Anarchy istede hvis du vil ha litt spenningsdrama.. Sons of Anarchy har eg følgt med sidan dag 1. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Noen som vet når Farmen starter i år? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 "Farmen er en norsk reality-tv-serie som gikk første gang på TV 2 høsten 2001. Videre har serien gått høsten 2003, 2004, våren 2007 og våren 2008." fra wiki. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Pleier vel å starte utpå høsten en gang?! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Sons of Anarchy har eg følgt med sidan dag 1. Da gjør du noe riktig hvertfall Endret 29. september 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå