""" Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Om du likte sesong tre så kan jeg ikke fatte at du ikke skal like sesong seks. Sesong seks er selvfølgelig jævlig dårlig, men sammenlignet med sesong tre er den jo rene The Wire, og et stort mesterverk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Blææh, du kan ikke Dexter. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Jøss, daså. Og er det riktig at sesong 7 ikke er i salg i Norge enda? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Sesong 7 kommer ikke på DVD/BD før til høsten. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Ah. Blir dyrt å fortsette med Dexter med en gang, da. Lenke til kommentar
jimmy trap Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Styr unna Under The Dome hvis du ikke er veldig desperat etter en serie. Den er virkelig ikke verdt å få med seg hvis man ikke har sjekket ut serier som The Shield o.s.v. Jeg ville ha anbefalt Sons of Anarchy, The Shield og Justifed til deg jimmy trap. Det burde passe ganske så bra med det du sier. Takk! Har sett 4 sesonger med SoA, digger det. Skal sjekke ut The Shield & Justified Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 The Shield er balletøft. Faens bra greier. 2 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Stemmer i for The Shield. Helvetes bra. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Kirsten Bell til parks and rec Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Uten The Shield og The Sopranos som boosta badguys i hovedrollen hadde vi kanskje aldri fått noe Breaking Bad. Profit starta det hele, men satte ikke i gang kruttet liksom det var de to førstnevnte. Uansett hadde Profit vært lagd i dag hadde det vært på Emmy-bordet og sånt som Breaking Bad, Mad Men o.s.v. For sin tid var Profit bedre enn det meste på tv-skjermen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Den nye netflix serien, Orange is the new Black, er den noe tess? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Mulig forhandlinger på gang om en ny sesong av Arrested Development snart. EDIT: Jeg likte Orange is The New Black, elsket den ikke, men likte den (sett de 6 første). To førsteinntrykk på norsk: http://p3.no/filmpolitiet/2013/07/orange-is-the-new-black-s01-e01-e6 http://serienytt.no/tv-serie/orange-is-the-new-black/ Endret 12. juli 2013 av Maury Lenke til kommentar
MKej Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Noen her som har sett Les Revenants ? Hørt mye bra. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Ja, verdt å se. Den og Braquo er to svært gode franske serier. Endret 12. juli 2013 av Maury Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Snart begynner den nye sesongen av Whose line is it anyway? ! Det gledes. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Mulig forhandlinger på gang om en ny sesong av Arrested Development snart. Var artikkel om Arrested Development i dagens D2 også, som følger med DN. Hurwitz avsluttet med å fortelle at de ønsket å gjøre noe mer med AD, men at han ikke visste helt hva det ble enda - men det skulle komme noe. Endret 12. juli 2013 av Henrik C Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Mulig forhandlinger på gang om en ny sesong av Arrested Development snart. EDIT: Jeg likte Orange is The New Black, elsket den ikke, men likte den (sett de 6 første). To førsteinntrykk på norsk: http://p3.no/filmpol...lack-s01-e01-e6 http://serienytt.no/...-the-new-black/ Hva skjedde med hun svarte transeksuelle? Hvorfor er hun i fengsel (svar i spoiler)? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Hva skjedde med hun svarte transeksuelle? Hvorfor er hun i fengsel (svar i spoiler)? Card fraud. 1 Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Prøvde meg på Breaking Bad her om dagen. Såg heile fyrste sesong samt to episodar av sesong 2 før eg gav opp. Herregud, for noko møl. Det vart for dumt, rett og slett. Minnar mest om den gongen eg sjekka ut Grey's Anatomy, dette var før serien vart vist i Noreg, og der spydde eg nesten. Må leggast til at eg kom rett frå The Wire, men likevel. Og til mi store forskrekking berre kryp denne serien høgare og høgare opp på lista over dei beste seriane. Kva er det med folk? 1 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Prøvde meg på Breaking Bad her om dagen. Såg heile fyrste sesong samt to episodar av sesong 2 før eg gav opp. Herregud, for noko møl. Det vart for dumt, rett og slett. Minnar mest om den gongen eg sjekka ut Grey's Anatomy, dette var før serien vart vist i Noreg, og der spydde eg nesten. Må leggast til at eg kom rett frå The Wire, men likevel. Og til mi store forskrekking berre kryp denne serien høgare og høgare opp på lista over dei beste seriane. Kva er det med folk? Prøver du utelukkende å provosere siden du poster dette både her og i BB-tråden? Hva synes du gjør det til en så dårlig serie? Endret 14. juli 2013 av Henrik B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå