Filmvenn Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Eneste positive med serien etter sesong 1 var William Fichtner. De gjorde om karakterene så mye etter sesong 1 at det ble så mye elendighet. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Prison Break er et klassisk eksempel på en serie som startet bra og, i vitenskaplige betegnelser, opplevde en bratt nedadgående kurve i kvaliteten fra første episode i andre sesong. Mye likt LOST. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Prison Break er utvilsomt en oppskrytt serie med et dørgende svakt karaktergalleri. Plottet blir også begredelig halveis ut i sesong 2. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Likte godt første sesong men etter det ble det bare meh. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Jeg føler de prøvde på alt for mye på en gang. Litt for mange jern i ilden skaper bare rot. Samtidig var ikke det de prøvde på så veldig gjennomført heller. Det kunne blitt veldig bra, men som dere sier; etter sesong 1 så gikk det veldig fort nedover. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Apropos Sorkin, skal fyre opp The Newsroom nå. Blir spennende å se om jeg har forandret mening ett år etter at jeg så det for første gang. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Når det gjelder Prison Break så likte jeg sesong 1, og stort sett hele sesong 2 også. Men når jeg kom til slutten av S02 så ble det bare teit. Da gadd jeg ikke se mer. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Selv elsket jeg Prison Break. Spesielt sesong 1 og 2 Endret 8. juli 2013 av dobster Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Hva synes folket her om årets Dexter? Jeg synes det var en skikkelig pang-start og har veldig store forhåpninger til sesongen! Debra som klager er som vanlig ikke særlig underholdende, men psykologen som kjenner Dexter liker jeg virkelig. 1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Dexter har startet veldig solid spør du meg, en drastisk oppgang siden de to foregående sesongene. Dette er vel den siste også, så jeg forventet mye god spenning de neste par månedene. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Kudos til USA Network for castingen og denne promoen til Suits 3 Lenke til kommentar
jimmy trap Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Jeg trenger en ny, feit serie som gjør meg skikkelig hekta igjen. Noe virkelig kvalitet. Mine favorittserier er Sopranos, The Wire, Lost ses 1 & 2 og House M.D. Følger også med Breaking Bad og Dexter. Av nyere shit har jeg også sett The Following og Hannibal. Egentlig spør jeg vel etter en cliffhanger-serie alà første sesong av Prison Break som jeg virkelig digga. Anyone? Lenke til kommentar
jimmy trap Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Sjekk ut Homeland kanskje ? Ah, stygt redd for at jeg glemte noe ja, har sjekka ut Homeland kompis, elsker det! Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Hva med noen eldre serier? MASH, Babylon 5, Carnivale, Farscape, Firefly, Band of brothers og Generation kill, Jericho, L.A. Dragnet, Level 9, Sleeper Cell, Kingdom Hospital, Shield, Torchwood, Total Recall 2070 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Hva med Under the Dome som startet for tre uker siden? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Styr unna Under The Dome hvis du ikke er veldig desperat etter en serie. Den er virkelig ikke verdt å få med seg hvis man ikke har sjekket ut serier som The Shield o.s.v. Jeg ville ha anbefalt Sons of Anarchy, The Shield og Justifed til deg jimmy trap. Det burde passe ganske så bra med det du sier. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) Da er femte sesong av Dexter sett gjennom. Vil si at jeg ikke har store forventninger til sjette sesong, ettersom at jeg kun har hørt negativt om den her, men skal se den uansett. Dog er det litt kjipt at sesong 6 er dobbelt så dyr som alle tidligere sesonger i norske nettbutikker, billigste jeg fant er 299 kroner. Endret 10. juli 2013 av Banksy Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Sesong seks er god nok den, og den har en forrykende avslutning som gjør at du vil hoppe rett på sesong sju med en gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå