chairgame Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Hehe, liker Sunnys nye "svenske" promoer om kanalbytte. http://www.youtube.com/watch?v=yNay4FWlfn8 1 Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Er Longmire og The Unit verdt å se gjennom? Er nettopp ferdig med Jericho. Overraskende bra serie som jeg ikke har hørt så mye fuzz om fra før Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Har ikke sett Longmire, men The Unit kan anbefales, ikke det beste men helt grei underholding. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Hvilke serier anser dere som noe man absolutt bør se for å kalle seg en serieentusiast? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 The Wire, Deadwood, Oz, The Sopranos, Justified, Mad Men, Boardwalk Empire. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Vil ikke si at Boardwalk Empire er et større must enn Arrested Development. Mye mindre. The Shield er også must. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Jeg kaster inn The West Wing, Firefly, Freaks & Geeks og Six Feet Under. Og mange flere jeg ikke kommer på akkurat nå. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Breaking Bad og Game of Thrones fortjener også å være med på den listen.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Og Whitney. Ja, for skremselspropaganda med Work It også. Maricruz, Maricruz, Maricruz! Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Er vel litt mer inne på interesse, men jeg anbefaler The Walking Dead også, av de som ikke er nevnt! Er selv ikke noe spes fan av slike Zombie filmer, men denne serien liker jeg, fordi det er mye bra handling også Slurv... Endret 2. juli 2013 av Myra- Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Sesong 1 er bra, siste episodene av sesong 2 er bra. Første del av sesong 2 er møkk kjedelig. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Jaja, da skjønner jeg at jeg har mye å se frem til i sommer. Har forresten sett The Walking Dead. Ikke noe særlig å skryte av... Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Enig angående The Walking Dead, men alle de andre seriene som er nevnt er på et helt annet nivå imo, så nok å glede seg til. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Som jeg nevnte, er det litt på interesse. Men hadde noen hadde kommet å spurt meg, hadde TWD vært på lista jeg ville anbefalt Mange serier enkeltpersoner kan like, men som generelt sett folk ikke liker.. Men enig i det dere sier. Sesong 2 var ikke bra. Men 1 og 3 synes jeg var bra, da Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Subjektivt. Likte S3, jeg. 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Bedre enn sesong 2 ihvertfall. Stiller seg helt annerledes enn sesong 1. Btw: Shivvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Shiva Khomini Somar Kondar Krohm! Endret 3. juli 2013 av Maury 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Ufint å Shivablaste midt i serieprat-tråden. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Jeg skal ikke ta med Sacko-trofet med i år! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå