Anonym259235 Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Da har jeg akkurat sett ferdig fjerde sesong av Dexter. Wow, for en slutt. Bra sesong. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Sett en 5 episoder av Friday Night Lights nå, og må si at serien virker veldig bra! Jeg liker den foreløpig! Ser den driver på sin andre sesong, noen som vet noe om ratings og slikt? Det jeg lurer på er om serier har gode utsikter til å få holdt på en stund fremover.. Jeg liker serier med flere sesonger! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Hø? Serien fikk 5 sesonger. Det er ganske god, men ikke perfekt slutt. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Noen som har sett The Tudors og har meninger om serien? Sitter på første sesongen her, lurer på om jeg skal begynne på den inatt. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Maury.. Åja.. Hmm.. Var bare to sesonger på HBO Nordic.. Hmm.. Edit: Trodde absolutt alle episodene av en serie som de hadde lå der..? Endret 30. juni 2013 av Bone Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Maury.. Åja.. Hmm.. Var bare to sesonger på HBO Nordic.. Hmm.. Edit: Trodde absolutt alle episodene av en serie som de hadde lå der..? Jeg tror det bare gjelder serier de produserer selv. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Da har jeg akkurat sett ferdig fjerde sesong av Dexter. Wow, for en slutt. Bra sesong. Jeg ble nettopp ferdig jeg og, og jeg har hørt at alt etter sesong 4 suger. Stemmer dette? Har noen sett på House of Cards, og er det bra? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Har bestilt sesong 5 i dag, får se. Men har egentlig bare hørt at sesong 6 er dårlig, har ikke hørt noe om 5. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg ble nettopp ferdig jeg og, og jeg har hørt at alt etter sesong 4 suger. Stemmer dette? Har noen sett på House of Cards, og er det bra? Sesong 6 er den dårligste sesongen etter min mening. Så dårlig utførelese hele sesongen. Ja, House of Cards er bra. Enten det er den britiske eller Kevin Spacey-serien, som du mest sannsynligvis mener å snakke om. Jeg liker Rectify og The Americans et hakk mer av årets nye serier, men House of Cards er allikevel ganske god spesielt rollene til Spacey, Kate Mara og Corey Stoll. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Spør du meg er sesong 6 den eneste sesongen av Dexter som er beint fram dårlig, de øvrige har varierende, men generelt sett relativt høy, kvalitet. House of Cards: Se det. Se det nå. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Sett en 5 episoder av Friday Night Lights nå, og må si at serien virker veldig bra! Jeg liker den foreløpig! Flott serie i mine øyne, men S04-05 kunne de spart seg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Noen som har sett The Tudors og har meninger om serien? Sitter på første sesongen her, lurer på om jeg skal begynne på den inatt. Jeg likte den ihvertfall. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Flott serie i mine øyne, men S04-05 kunne de spart seg. Kunne spart seg sesong 3, S04-05 var på nivå med den første. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Enig med Thommesen. Kunne også kutta ut Minka Kelley tidligere, usj hun var elendig. EDIT: Herregud da, hu er med i den serien til Karl Urban som kommer i høst. Dobbel usj, jeg liker Karl Urban og Lili Taylor har jeg møtt (hun er hyggelig). Endret 1. juli 2013 av Maury Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Okei guys, da ser jeg på House of Cards! Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Meh, jeg likte aldri de "nye" folka i FNL selv om det kom seg endel på slutten. Minka Kelley var hvertfall noe å se på Endret 1. juli 2013 av trollhatt Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Adrianne Palicki fylte eyecandy-rommet alene, og hun var bedre enn Kelly i tillegg. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Charles Dance (Tywin Lannister) gjør en opptreden i gårsdagens Top Gear. Herlig EDIT: I tillegg, veldig interessant sesongstart av Dexter. Endret 1. juli 2013 av Heilage Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Likte de 7 første episodene av Cult så jeg liker at de viser resten av sesong! Passer bra nå som jeg er ferdig med The League. Herlig program. Og forresten - It's Always Sunny in Philadelphia, er det bra? Endret 1. juli 2013 av cfthompson Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Ja, Sunny er bra. Og liker du The League så burde du like Sunny, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå