nybb Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Vet at dette har biltt spurt om 1000 ganger før her, men jeg bruker en side som bruker rss feed til å varsle meg når det kommer nye episoder av serier jeg følger med på. Problemet er at den siden ikke er så flink til å legge til nye serier, feks Hannibal er ikke på siden. Er det noen som vet om en side som er oppdatert som gjør samme jobben? Edit: App funker også www.followmy.tv Utvilsomt den beste siden for nøyaktig dette, og mer. 2 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Akkurat sett ferdig BMS. Noe av det sykeste jeg har sett. Sesong 3 var topp klasse, ikke at det to foregående var dårlige 3 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 BMS er indeed awesome. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Kommet til episode 8 i sesong 2 av The League. Varierende kvalitet, håper som jeg har hørt at det blir bedre i etterhvert. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Kanskje humoren ikke er for deg? Jeg ler meg ihjel i flere episoder av de jeg har sett på nytt til nå, og jeg ser episodene for andre gang for tiden. Endret 28. juni 2013 av Maury 1 Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Startet nettopp på The League selv etter at den ble nevnt her i tråden. Har vel sett fem episoder, og kommer definitivt til å se resten. Satser på flere sanger fra Taco. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Angående BMS, på IMDb står det "Blue Mountain State (2010– )". Altså ingen sluttdato. Tror dere at det kommer mer, eller er ikke IMDb oppdatert? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Serien ble kansellert. IMDB er like oppdatert og riktig som katta til naboen er på skrive på et tastatur for det meste. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Ah, okei. Var det ikke også sånn at Omari Newton fra første sesong ikke kunne spille videre fordi han måtte i fengsel for noe med narkotika? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Noe sånt ja. Startet nettopp på The League selv etter at den ble nevnt her i tråden. Har vel sett fem episoder, og kommer definitivt til å se resten. Satser på flere sanger fra Taco. Sesong 2 har noen av de mest morsomste Taco-låtene etter min mening. Det er veldig mye hvit relatert til den sangen jeg tenker på, eller svart. http://www.youtube.com/watch?v=ULQlg8RgkkA Endret 28. juni 2013 av Maury Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Noen som har sett 1600 Penn? Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Oppdatet nettop The finder på Netflix og har nå sett første og eneneste sesong. Synes at denne serien ratt og slett er helt genial. Hva synes andre? Sitter å håper på at serien vil bli tatt opp av et annet studio men jeg har sterke tvil, ikke alt for ofte det skjer akkurat. Samme som med flashforward serien, ved sesong slutt siter du med 2 x spørmsålene du satt med når serien startet og som det er opplakt at vi skal få svar på videre men så beslutter de tuligene og kanselere den. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 The Finder er dødt som en død sill. Michael Clarke Duncan døde i fjor, og Geoff Stults har hovedrollen i kommende komiserien Enlisted. http://www.youtube.com/watch?v=rpZ79FXs-eI Noen som har sett 1600 Penn? Helt forjævlig dårlig serie. Synd at den viser at Bill Pullman jobber nesten gratis. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Helt forjævlig dårlig serie. Synd at den viser at Bill Pullman jobber nesten gratis. Ok, skal styre unna. Så bare promo på Viasat 4 og ble nyskjerrig. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Noen med informasjon om Dracula? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Hva slags informasjon mener du? Ihvertfall, så kan du lese info om serien som har Carinivale-skaper Daniel Knauf som showrunner på Wikipedia. Premieren er 25. oktober. 10 episoder. "Miniserie" (kan bli fornyet hvis en stor suksess, slik som Under The Dome, men det er pent lite tvilsomt med NBC). Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 American Gods kommer endelig på TV skjermen via HBO http://www.empireonline.com/news/story.asp?NID=37958 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Neil Gaiman er ikke helt enig med artikkelen. På Twitter sier han enkelt og greit nei. Seks sesonger med bad God of the week? Nei takk. Endret 29. juni 2013 av Thommesen Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Boka er nu såpass kort at de burde fint klare det på en sesong. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 American Gods kommer endelig på TV skjermen via HBO http://www.empireonl...y.asp?NID=37958 Som Thommesen sier, så er dette bull. Ingen avtale mellom Playtone og HBO er signert heller som gir serien et grønt lys, eller så ville det vært postet all over Deadline.com. Det er bare en avtale på plass at HBO gir serien grønt lys hvis de liker manuset, som visstnok enten ikke er ferdig eller så har førsteutkastet fra Gaiman ble rejecta. Og det er ikke bra, når manuset til en forfatter som har skrevet boka og som har skrevet for tv tidligere ikke får det i havn på første forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå