Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har sett hele Oz, og holder for tiden med på Sopranos hvor jeg har sett 3 sesonger. Syns begge er helt geniale serier, MEN om jeg må velge så syns jeg absolutt at Oz er en bedre serie, rett og slett fordi den fenget meg mer enn Sopranos foreløpig har gjort. :)

Har sett allt av Sopranos og Oz, og må si jeg likte Oz bedre, men det betyr ikke at Sopranos er en dårlig serie, LANGT i fra, den ligger like bak Oz.

Lenke til kommentar

Så førstesesong (og begynte på andresesong) av Chuck i helgen! Herlig med en serie som faktisk klarer å både være morsom og spennende, sjelden vare!

 

 

Får kanskje sjekke ut hva flashforward handler om, men er ikke noe stort Lost fan. Følgte med en stund, men så begynte ting å gå i feile retninger (svarte magiske skyen er det største wtf-momentet jeg noensinne har fått i en serie), så jeg ga meg.

Lenke til kommentar
Startet på Surface i går, piloten virket ihertfall lovende. :)

 

Jeg likte Surface veldig godt, selv om den sleit litt med å fascinere meg totalt helt i starten. Bare synd den ble kansellert. Men angrer likevel ikke på at jeg så de 13 episodene den varte, selv om jeg visste at den var slutt når jeg begynte å se den. :)

 

Tror det er 15 episoder. :)

Lenke til kommentar
Startet på Surface i går, piloten virket ihertfall lovende. :)

 

Jeg likte Surface veldig godt, selv om den sleit litt med å fascinere meg totalt helt i starten. Bare synd den ble kansellert. Men angrer likevel ikke på at jeg så de 13 episodene den varte, selv om jeg visste at den var slutt når jeg begynte å se den. :)

 

Tror det er 15 episoder. :)

 

Ja, selvsagt, jeg som husket feil bare :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...