Papirkurven Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Dexter, Californication og Family Guy starter igjen på mandag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Family Guy starter igjen på mandag! WOHO! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 DET gleder eg meg til hvertfall! Ikke kona dog... Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Nå har jeg straks sett sesong 2 av Sopranos, og jeg kan ikke forstå hvordan folk kan mene at dette er tidenes serie. For all del, langt over gjennomsnittet og mange kule karakterer (Silvio er favoritten), men jeg syns ikke serien er i nærheten av The Wire og Oz. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Skjer med å sammenligne tre helt forskjellige kvalitetserier? Altså det er jo gangske tåpelig å sammenligne en geit med ei svær okse for eksempel, er jo nesten det du gjør her. Det og sammenligne noe helt forskjellig. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Henviser du til OZ, Wire & Sopranos eller Dexter, Family Guy & Californication? For hvis du mente OZ & co. så er de virkelig ikke så forskjellig, mente du Dexter & co. ble de aldri sammenlignet ^^ Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg har sett hele Oz, og holder for tiden med på Sopranos hvor jeg har sett 3 sesonger. Syns begge er helt geniale serier, MEN om jeg må velge så syns jeg absolutt at Oz er en bedre serie, rett og slett fordi den fenget meg mer enn Sopranos foreløpig har gjort. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Skal begynne å se alle episodene av malcolm in the middle nå, ser fram til det! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg har sett hele Oz, og holder for tiden med på Sopranos hvor jeg har sett 3 sesonger. Syns begge er helt geniale serier, MEN om jeg må velge så syns jeg absolutt at Oz er en bedre serie, rett og slett fordi den fenget meg mer enn Sopranos foreløpig har gjort. Har sett allt av Sopranos og Oz, og må si jeg likte Oz bedre, men det betyr ikke at Sopranos er en dårlig serie, LANGT i fra, den ligger like bak Oz. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Førstepost oppdatert. Om det er noe innhold dere serieentusiaster gjerne ønsker eller savner i førstepost, si fra. Endret 27. september 2009 av Onyx Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Anbefaler de som ikke allerede har gjort det å sjekke ut FlashForward. Spesielt de som er fan av serier som LOST, da denne allerede omtales som en arvtager, og inneholder en rekke referanser. Den har egen diskusjonstråd her Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Ja, ble veldig positivt overrasket over FlashForward. Pilotepisoden var meget bra! Håper denne serier kommer til å holde like høyt nivå utover sesongen, blir spennende å følge med. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Jeppers, så vel traileren til FlashForward i vår en gang. Kjøpte forleden hele Oz til 499,- NOK, så det blir en maraton til uka! Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Så førstesesong (og begynte på andresesong) av Chuck i helgen! Herlig med en serie som faktisk klarer å både være morsom og spennende, sjelden vare! Får kanskje sjekke ut hva flashforward handler om, men er ikke noe stort Lost fan. Følgte med en stund, men så begynte ting å gå i feile retninger (svarte magiske skyen er det største wtf-momentet jeg noensinne har fått i en serie), så jeg ga meg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Chuck er flotte saker, men det er enkelte ting som provoserer. Han er rett og slett FOR dum i enkelte tilfeller Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Startet på Surface i går, piloten virket ihertfall lovende. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Startet på Surface i går, piloten virket ihertfall lovende. Jeg likte Surface veldig godt, selv om den sleit litt med å fascinere meg totalt helt i starten. Bare synd den ble kansellert. Men angrer likevel ikke på at jeg så de 13 episodene den varte, selv om jeg visste at den var slutt når jeg begynte å se den. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Liker serien Chuck, men hater karakteren Chuck. Favoritten er Casey! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Startet på Surface i går, piloten virket ihertfall lovende. Jeg likte Surface veldig godt, selv om den sleit litt med å fascinere meg totalt helt i starten. Bare synd den ble kansellert. Men angrer likevel ikke på at jeg så de 13 episodene den varte, selv om jeg visste at den var slutt når jeg begynte å se den. Tror det er 15 episoder. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Startet på Surface i går, piloten virket ihertfall lovende. Jeg likte Surface veldig godt, selv om den sleit litt med å fascinere meg totalt helt i starten. Bare synd den ble kansellert. Men angrer likevel ikke på at jeg så de 13 episodene den varte, selv om jeg visste at den var slutt når jeg begynte å se den. Tror det er 15 episoder. Ja, selvsagt, jeg som husket feil bare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå