nybb Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Da har jeg sett første episoden av Dexter S3. Hørte ikke mye bra om den sesongen, men første episode skuffet i hvert fall ikke. Jeg er vel én av få som faktisk digger den sesongen. Skal ikke fortelle hvorfor, siden du ikke har sett den ennå, men den er i mine øyne veldig god! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Får se. Rakk bare én episode i dag, men pleier å få sett ferdig sesonger ganske fort, så skal jeg si hva jeg synes. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Sjekket rulleteksten? nope skal sjekke Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Jeg er vel én av få som faktisk digger den sesongen. Skal ikke fortelle hvorfor, siden du ikke har sett den ennå, men den er i mine øyne veldig god! Enig med deg. Husker jeg ikke var så fornøyd da den gikk på tv, men da jeg så den igjen i fjor sommer var den ganske bra! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Folk er kresne! Alt av Dexter er bra! The Wire er, for meg, uten tvil på første plass av serier! Game of Thrones kommer deretter, men får se når den avsluttes! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Har ikke fått sett på The Wire enda, selv om jeg eier første sesong. For tiden topper Breaking Bad topplisten min over serier, etterfulgt av Dexter. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Så siste ep av The Wire forrige helg Skulle gjerne hatt mer, men de avsluttet nok på riktig tidspunkt. Burn Notice det går i nå, bra underholdning. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 De fleste serier jeg begynner å se på har gode piloter og derfor har jeg forventninger om gode piloter før jeg begynner å se på en serie. The Wires pilot var ikke så utrolig, slik som all den gode kritikken om serien. I tillegg er jeg ikke særlig fan av politi-serier... så det kan også være en av grunnene til misnøyen. The Wire er ikke en politiserie. Jeg mener å huske at jeg likte den fra første episode, men jeg ville i alle fall anbefalt deg å se fem eller seks episoder før du legger den vekk. Det er tidenes TV-serie. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Er det bare jeg som ikke har sett Breaking Bad her inne? Får av og til følelsen av det. Må vel snart ta fatt på det. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Kanonbra serie, siste halvdel av sesong 5 kommer i august. Fikk også endelig overtalt kjæresten til å se BB, men da måtte jeg se det med henne. Kan ikke si jeg har noe imot å se gjennom serien enda en gang. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Det er en av få serier som virkelig er obligatorisk å ha sett, hvis man i det helle tatt skal kalle seg "serieentusiast" Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Tok meg 10 episoder av The Wire før den satt skikkelig! Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Dere som har sett på Longmire, hvordan holder kvaliteten seg? To episoder ut virker det som om tanken er bedre enn utførelsen. For lite fokus på karakterene og for mye fokus på 'murder case of the day'. Angående Breaking Bad; en god serie, men sniker seg nok ikke med på noen topp 5 liste her i gården. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Hvorfor se på Longmire, når du sikkert ikke har sett et av de mest fantastiske politidramaene i nyere tider? Guest starring Uncle Dewey. http://www.youtube.com/watch?v=g_59YhmYt0w EDIT: Winning. C. Thomas Howell er med i sesong 6 av Sons of Anarchy også. Endret 21. juni 2013 av Maury 1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Tok meg 10 episoder av The Wire før den satt skikkelig! Problemet med The Wire er at når du blir hekta bør du ikke ha noe annet på kalenderen. Man er stuck foran TVen til man er ferdig. 1 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Fordi Netflix sier det Hadde aldri hørt om denne før i går, og jeg digget den, så tenkte å stole litt på Netflix. Et lite søk viser dessverre at Netflix US ikke har noe Southland heller. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Er det bare jeg som ikke har sett Breaking Bad her inne? Får av og til følelsen av det. Må vel snart ta fatt på det. Jeg har bare sett 5-6 episoder. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Har ikke sett mer enn 2.5 sesonger av BB selv. Game of Thrones tror jeg at jeg har sett 2-3 episoder med og føler ikke noe trang til å se mer. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Jeg var jo å så Aaron Paul live på Jimmy Kimmel. Stod nesten ved siden av han på konserten etterpå også. Fikk til og med sesong 3 når vi forlot innspillingen. Ble forøvrig aldri helt "starstruck" Lager meg et sommerforsett her og nå. Se sesong 1 av BB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå