iniestagram Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg ble ikke imponert før jeg hadde sett halvannen sesong av The Wire. Nå har jeg sett serien 4 ganger, og den er lett en av tidenes beste. Men for all del, Sopranos er like god, så det er egentlig ett fett hva du starter med. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) The Wire er jo show du må nesten tvinge deg til å se ganske mye før det begynner å bli bra. Men det er veldig givende hvis du først klarer det. Én episode er jo ingenting. Sopranos har jeg ikke noe forhold til. De fleste serier jeg begynner å se på har gode piloter og derfor har jeg forventninger om gode piloter før jeg begynner å se på en serie. The Wires pilot var ikke så utrolig, slik som all den gode kritikken om serien. I tillegg er jeg ikke særlig fan av politi-serier... så det kan også være en av grunnene til misnøyen. Endret 20. juni 2013 av Eksboks Lenke til kommentar
per17 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 De fleste serier jeg begynner å se på har gode piloter og derfor har jeg forventninger om gode piloter før jeg begynner å se på en serie. The Wires pilot var ikke så utrolig, slik som all den gode kritikken om serien. I tillegg er jeg ikke særlig fan av politi-serier... så det kan også være en av grunnene til misnøyen. Tok meg nesten 1 sesong før jeg begynte å like the wire. Prøvde i flere år å komme i gang, var for jævlig. Men er glad for at jeg gjorde det, lett i topp 5 av beste serie ever. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg syns Sopranos var ganske tung å komme inn i, men jeg var så heldig å få låne en DVD-samling med sesong 1-5 og kunne kose meg med den leenge. Det er en serie man kan fordype seg i, spesielt med tanke på mafiakulturen og Tony som mafiaboss som etter hvert ser ut til å bli litt lei og oppgitt. Veldig fascinerende! The Wire har jeg ikke fått sett enda.... Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Tok meg nesten 1 sesong før jeg begynte å like the wire. Prøvde i flere år å komme i gang, var for jævlig. Men er glad for at jeg gjorde det, lett i topp 5 av beste serie ever. Gruer meg til å se den... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Tok meg ca 3 episoder før jeg falt for The Wire. Brodern var hooked fra episode 1. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Tok meg ca 10 min av sesong 4 (som jeg startet med). Verdens beste serie. Lett. 1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Tok meg nesten 1 sesong før jeg begynte å like the wire. Prøvde i flere år å komme i gang, var for jævlig. Men er glad for at jeg gjorde det, lett i topp 5 av beste serie ever. Samme her. Mange forsøk over flere år. Satte meg til slutt ned for å følge med skikkelig og var hekta ca midtveis i første sesong. Lett en av de beste seriene ever. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Hvor høyt rangeres Breaking Bad av folk her inne? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Skyhøyt av folk flest er inntrykket mitt. Fantastisk serie. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Breaking Bad startet helt utrolig bra men har tapt seg i det siste, og da spesielt siste sesong synes jeg. Så det blir spennende å se hvordan de har tenkt å avslutte serien med de få episodene som er igjen. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Mens min mening er helt motsatt fra aleksanderro. Jeg synes BB kun har tatt seg opp. Sesong 3,4 og 5 er definitivt så bra TV kan bli. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 To helt forskjellige meninger altså, mulig jeg er sær.. Men bare sånn jeg har sagt det, så er ikke de siste sesongene noe dårlig, bare at jeg ikke synes de når helt opp til de første sesongene. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Hvor høyt rangeres Breaking Bad av folk her inne? Veldig høyt hos meg. Prøver å få madammen til å se på. Hun sier hun har sett de to første episodene, og jeg sa (for 5 min siden!) at hun burde gi det enda en sjanse, håper det er oppe til vurdering i det minste. Gleder meg sinnsykt til det begynner igjen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Synes BB bare tar seg opp nå, og bygger veldig bra opp mot en fin avsluttende sesong! Spent på hvilken vei de drar det. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Når er det Breaking Bad starter igjen? Siste sesong av Dexter starter jo neste helg så blir greit å ha noe å se på mandager etter GoT var ferdig. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) 11 august edit: Dexter hadde jeg helt glemt vekk så jeg plukket det opp igjen idag. Sett to episoder av S7 og gleder meg til mer Ray Stevenson. Har lyst på han i en rolle i Game of Thrones og. *drool* Endret 20. juni 2013 av The Doctor Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Da har jeg sett første episoden av Dexter S3. Hørte ikke mye bra om den sesongen, men første episode skuffet i hvert fall ikke. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 noen som vet hvor man kan høre musikken fra NAV eller hvem som har lagd den? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Sjekket rulleteksten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå