Filmvenn Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 En av tv-historiens viktigste tv-skuespillere trenger ikke å bli husket på den måten du nevner Elvis. Husk han for en tv-rolle som åpnet for mye av dagens beste tv-underholdning fra Vic Mackey til Don Draper og Walter White. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Ja. Selv om Sopranos ikke slo så godt an hos meg som det gjorde hos de fleste andre, anser jeg Gandolfini og Sopranos som ekstremt viktige i en utvikling som jeg har fått stor glede av. Hvem vet hvordan TV ville sett ut i dag uten dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 En av tv-historiens viktigste tv-skuespillere trenger ikke å bli husket på den måten du nevner Elvis. Husk han for en tv-rolle som åpnet for mye av dagens beste tv-underholdning fra Vic Mackey til Don Draper og Walter White. Så du er ikke Sopranos-fan men foretrekker hans andre roller......forstår ikke helt hva du mener Jeg går ut fra du mener å huske hvordan han levde i stedet for å huske hvordan han døde ? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg tenker litt på det at du på en måte fremhever at han døde på grunn av fedme (noe som ikke er grunn bevist, ettersom selv spreke folk kan dø av hjertefeil). Jeg skjønner ikke hvorfor du trodde jeg mente det på noen annen måte. Skrev en lengre hyllest og artikkel om skuespillerens bortgang tidligere i dag. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Veldig trist. Blir kanskje et gjensyn med The Sopranos i løpet av ferien. Min absolutte favorittserie. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 da blir det ikke noe criminal justice :s Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 da blir det ikke noe criminal justice :s Håper de ikke skroter hele prosjektet da, men det er klart at Gandolfini hadde passet bra inn. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Håper de ikke skroter hele prosjektet da, men det er klart at Gandolfini hadde passet bra inn. tror de har laget pilot, kanskje de gir ut den som en gest Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Det var jo veldig synd. På tide å sjekke ut mer av hva han har gjort enn Sopranos Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Originalen til Criminal Justice er fantastisk, spesielt sesong 1. Sesong 2 har jeg ikke sett, men det er ikke nødvendig da det følger nye karakterer og Gandolfini var en god fit for rollen som den veldig shabby advokaten fra originalen i den amerikanske utgaven. Min favoritt på serien ved unntak av Ben Wihshaw fra The Hour/Skyfall. Var en veldig kul rolle å se nå for tiden hvor alle advokater er enten supergeniale eller playboys på tv-skjermen. Det var jo veldig synd. På tide å sjekke ut mer av hva han har gjort enn Sopranos Cinema Verite var god film fra HBO. Hans rolle i Killing Them Softly kunne gjort den filmen bedre hvis den var litt større. Birollen hans i In The Thick Of It-filmen In The Loop var ganske grei. Endret 20. juni 2013 av Maury Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Originalen til Criminal Justice er fantastisk, spesielt sesong 1. Sesong 2 har jeg ikke sett, men det er ikke nødvendig da det følger nye karakterer og Jeg som har sett S2 kan følge opp her. S2 er definitivt svakere enn S1, men langtifra dårlig eller kjedelig. Det var likevel hovedpersonen som gjorde veldig mye av S1 til et mesterverk. Kanskje jeg skal se det opp igjen snart. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg har ikke sett Sopranos. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Sopranos bør sees, det er en veldig god serie. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Tror jeg også må sett Sopranos snart. RIP James Gandolfini! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Har bare sett første episode av Sopranos, må fortsette snart. Sesong 3 og 4 av Dexter kom også inn døra i dag, så skal fortsette på det først. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 RIP Gandolf! Sopranos er tidenes beste serie (sammen med The Wire, delt 1. plass)! Blir nok et gjensyn om ikke altfor lenge. OT: Hva betyr EKSTRA under avataren til Heilage og Aleksanderro? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Sopranos vs. the Wire? Jeg så første episode av the Wire, men jeg ble ikke særlig imponert. Burde jeg se videre eller kanskje se Sopranos istedenfor? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 The Wire er jo show du må nesten tvinge deg til å se ganske mye før det begynner å bli bra. Men det er veldig givende hvis du først klarer det. Én episode er jo ingenting. Sopranos har jeg ikke noe forhold til. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå