Corporal Jenkinson Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Parks and Recreation virker fett. Sett et par episoder og liker det jeg har sett så langt. Får håpe sesong to lever opp til forventingene... 1 Lenke til kommentar
JUL Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Parks and Recreation virker fett. Sett et par episoder og liker det jeg har sett så langt. Får håpe sesong to lever opp til forventingene... Gled deg, jeg syntes sesong en var den svakeste så blir det bedre og bedre etter man blir mer kjent med karakterene. Andy var irriterende i sesong 1 men ble en favoritt etter hvert. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Det var kjapt. En teaser, i andre ord. Kommer i starten av 2014. Virker fett. Michelle Monaghan, Kevin Dunn (som er herlig både i Luck og Veep tidligere på HBO) og et par folk fra The Wire er med. Spent på hvordan miniserien vil fokusere på noe som varer i 17år på 8 episoder. Blir serien fornya så er det ny sak og nye hovedskuespillere neste sesong. Endret 14. juni 2013 av Maury Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Jeg ble alergisk mot Dexter etter sesong tre. Jeg greide faktisk ikke å fullføre en episode på under 3-4 timer fordi det var så stusselig. Hadde et lass med pauser i hver episode fordi stusseligheten nådde et punkt jeg ikke trodde fantes. Håper for din del at du stoppet å se på Dexter hvis du syntes det var så dårlig. Selv gledet jeg meg veldig til siste sesong og håper den blir bra. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Hehe, jeg tenkte ikke på selve traileren, Maury . Du linket jo til traileren nesten før HBO rakk å legge den ut. Det var det jeg syntes var kjapt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Ah, får email varsler når HBO legger ut slikt på youtube. Ganske fin funksjon ^^ Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Nå har jeg akkurat sett ferdig 4400. Faen ta at den ble avbrutt. Det var en god serie om et veldig vanskelig etisk dilemma, som bare ble bedre og sluttet på høydepunktet sitt. 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Sesong tre må være det verste som noensinne er laget. Forferdelige greier. Helt enig. Holdt ut i 3-4 episoder før jeg bare måtte gi opp. Var det ikke i den tredje sesongen de sluttet å følge bøkene? Kan ha noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg har sett alle 7 sesonger av Dexter og ser fram til sesong 8 og avslutning. Blir spennende hva som skjer. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Sesongstarten på True Blood var ikke noen høydare imo. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg har ikke sett den selv, men jeg forventer heller ikke noe mer. Jeg likte de tre første sesongene, men etterpå har det bare vært masse kjas og fjas med alle mulige slags overnaturlige vesener. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Mitch Hurwitz har hatt AMA i natt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) For dere med VPN som kan se amerikansk innhold på youtube så har Showtime-sluppet piloten av Ray Donovan. Fikk min screener av piloten tidligere denne måneden, lovende serie synes jeg. Mellom god og bra pilot, men ikke så fullt bra pilot med mye potensiale. http://www.youtube.c...d&v=UCjXhhJ7avk EDIT: Finnes vel også på ymse fiskebukter (if you catch my drift) Endret 18. juni 2013 av Maury Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Tony Soprano RIP , 51 er ingen alder........ Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg så det akkurat, ble ganske sjokkert. Var ikke han attached til en masse prosjekter? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Og Criminal Justice som skulle komme på HBO neste år med Gandolfini. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg ble ikke sjokkert i grunn , tenkte overvekt med en gang (akkurat som med f.eks Undertakers manager Paul Bearer aka Bill Moody , han var jo grossalt overvektig slutten 90s og selv om han gikk ned i vekt så innhentet det han & han døde før han ble 60. Macho Man Savage hadde oxo noen ekstra kilo da han døde) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå