Kakebakelate Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Da må det virkelig har kommet seg fra sesong 1. Trur jeg kom halveis før jeg ble så oppgitt at jeg måtte gi opp hele greia. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Liten hyllest til Sansa Stark fra Game of Thrones. Nydelig stemme til hu som synger. Velger å poste i denne generelle tråden i stedet for tråden for Sesong 3 av GoT. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Nettopp sett ferdig sesong en av The Killing. Helt greit - men fyfaen hvor langdrygt det er. Vet ikke om jeg gidder å se hele sesong to om det går like tregt... Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Da har jeg sett ferdig andre sesong av Dexter, og går til innkjøp av sesong 3. Veldig bra sesong, omtrent like bra som forgjengeren. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Sesong tre må være det verste som noensinne er laget. Forferdelige greier. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Har hørt sesong 4 er bra, og da må jeg jo se sesong 3 også. Men hva fikk deg til å mene det? Endret 13. juni 2013 av Banksy Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Treeren er da helt grei. Femmeren og sekseren derimot! Usj. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Cutman er allergisk mot Dexter. Sesong tre er helt grei, men også seriens svakeste. Men hvem vet hva du kommer til å synes om den. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Sesong 3 den svakest? Da har du ikke sett sesong 6 ihvertfall, oh gawd for en crappy sesong. Og jeg likte både Colin Hanks og Castillo greit til godt før sesongen kom. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Vel, jeg skal se 3 uansett, så får se hva jeg synes selv. 7 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Sesong 3 den svakest? Da har du ikke sett sesong 6 ihvertfall, oh gawd for en crappy sesong. Og jeg likte både Colin Hanks og Castillo greit til godt før sesongen kom. Den er sett. Var ikke den beste, men ikke den dårligste heller. Men så er ikke jeg allergisk mot alt som heter religion heller. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Sesong 6 av Dexter er den klart dårligste spør du meg. Bare tull! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Ferdig med sesong 2 av The Killing. Bedre enn sesong 1. Fortsatt latterlig at det tok 26 episoder å løse en jævla sak. Jaja, alt i alt en helt ok serie. Får se hva jeg begynner på nå... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Den er sett. Var ikke den beste, men ikke den dårligste heller. Men så er ikke jeg allergisk mot alt som heter religion heller. Jeg elsker tematikken med religiøst motiverte drap, men det ble en veldig dårlig sesong. Synes fremdeles sesong tre er den dårligste, men det kan jo også være pga det jeg nevner her. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Syns sesong 7 av Dexter var rimelig ræv jeg da. Godt de nå runner av i neste sesong, for dette begynner å bli faen så langdrygt. Men det er kanskje jeg som begynner å bli lei hele greiene. Endret 14. juni 2013 av Mala Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Cutman er allergisk mot Dexter. Sesong tre er helt grei, men også seriens svakeste. Men hvem vet hva du kommer til å synes om den. Jeg ble alergisk mot Dexter etter sesong tre. Jeg greide faktisk ikke å fullføre en episode på under 3-4 timer fordi det var så stusselig. Hadde et lass med pauser i hver episode fordi stusseligheten nådde et punkt jeg ikke trodde fantes. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Jeg elsker tematikken med religiøst motiverte drap, men det ble en veldig dårlig sesong. Synes fremdeles sesong tre er den dårligste, men det kan jo også være pga det jeg nevner her. Åja, bare opplevd mange som slakter sesongen med en gang pga det. Men er som sagt enig i at den ikke er av de beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå