Thommesen Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Ga meg vel etter sesong tre av Dexter. Kjipe greier, har ikke sett meg tilbake. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Sesong fire var en stor opptur, mye takket være John Lithgow som var fantastisk. Sammen med sesong en min favoritt, og etter den har det gått strake veien nedover igjen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Lithgow-sesongen var utvilsomt den beste. Damn. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Har likt hele Dexter. Noe bedre enn noe, selvsakt. Gleder meg til sesong åtte. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Er det noen som vet når sesong fire av Nikita kommer ut? Eller når sesong tre av Touch kan ventes? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Er det noen som vet når sesong fire av Nikita kommer ut? Eller når sesong tre av Touch kan ventes? Nikita kommer nok til høsten, men Touch blir det ikkje meir av ( takk gud, 24 <3 ) Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Nikita kommer nok til høsten, men Touch blir det ikkje meir av ( takk gud, 24 <3 ) Ikke mer Touch?! Var sikker på at det skulle komme en sesong til... Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Ikke mer Touch?! Var sikker på at det skulle komme en sesong til... http://tvline.com/2013/05/09/fox-cancelled-touch/ Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 http://tvline.com/20...ancelled-touch/ Det var synd! Likte virkelig den serien. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Fikk touch en ordentlig avsluttning? Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Fikk touch en ordentlig avsluttning? Akkurat nå husker jeg ikke helt hvordan den sluttet, men etter at jeg var ferdig med den forventet en sesong til. Nå viser dette seg imidlertid å bli avkreftet... Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Nikita har vært en brukbar serie, men jeg skjønner at de avslutter den nå. De har klart å melke den historien som finnes ganske godt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Nikita starta bra, inntil alt gikk til helvete å ble så jævla dumt at jeg ikke orka dummesuppa lengre. Alias bedre, mye bedre. Lenke til kommentar
Bananpott Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Kanskje det er to lag som heter Lions? Så akkurat episode en av sesong fire selv. Godt mulig, men... Viss du ser episode 10 sesong 2 så var det laget de spilte mot Lions og de kom fra samme by og var rivaler. Samme farge på trøyene hadde de også, men det trenger ikke å forklare så mye Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Godt mulig, men... Viss du ser episode 10 sesong 2 så var det laget de spilte mot Lions og de kom fra samme by og var rivaler. Samme farge på trøyene hadde de også, men det trenger ikke å forklare så mye Har googlet litt rundt og det viser seg at laget i sesong 2 er fra Laribee High School og ikke Dylan East. To forskjellige Lion's. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Ga meg vel etter sesong tre av Dexter. Kjipe greier, har ikke sett meg tilbake. Da gikk du, etter min mening, akkurat glipp av en av de beste sesongene. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Harr, jeg leser så. Får vel vurdere å se sesong 4, var jo tross alt ganske betatt av serien i starten, og om den er på høyde med sesong 1 så lover det bra. Lenke til kommentar
Bananpott Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Har googlet litt rundt og det viser seg at laget i sesong 2 er fra Laribee High School og ikke Dylan East. To forskjellige Lion's. Ok. Takker for svar Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Du trenger ikke å se sesong 6, ved unntak av de siste 2-3 minuttene av sesongfinalen. Du kan bare se det som at Dexter drepte en random skurk (som i sannheten var seriens verst skrevet, verst skapt, og verst spilte karakter). Og jeg likte Colin Hanks i The Good Guys og Band of Brothers. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 S6 var elendig ja, men det tok seg heldigvis opp igjen i i s7. Satser på at s8 innfrir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå