Dotten Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Hvem kan dette være? Luke Cage? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Med det synet vi så av det, garantert Luke Cage. Men J. August Richards fra Angel er den eneste skuespilleren som kan passe som karakteren (grunnet obvious reasons). Men han burde ha lagt på seg litt muskler (kanskje skuespilleren gjør det nå). Blir nok annonsert til recurring (gjesterolle over flere episoder) snart og. Men litt synd at vi trolig ikke får noe Iron Fist og Luke Cage film da ettersom Iron Fist-film er i tidlig utvikling hos Marvel. Coulson og Agent May (Ming-Na Wen) tror jeg blir badass i serien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Ligner litt på Luke Cage også, type klær. Vi får vell se. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=k9_qgX7pTlc Hmm, James Spader i en mer dramarolle igjen. Muligens ny popcorn-serie. Likte Spader godt i The Practice/Boston Legal. Blir nok mer spennende enn The Mentalist, søren så søvning jeg blir av den serien. EDIT: Viska vekk youtube-videoen visstnok. Endret 12. mai 2013 av Maury Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 COO COO KA CHA COO COO KA CHA 4 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Er det noe tess da? Gav opp etter 10 minutter i piloten. Spadehodejenta irriterte meg. Spadehodejenta faktisk. Så bare de tre første. Var ikke noe for meg, ikke noe problem med sjangeren, men følte at serien manglet "oomph". Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 COO COO KA CHA COO COO KA CHA Tenker det blir lite søvn på meg den 26. Mai. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Fridag på mandagen her i huset. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Morsomt, dette er året hvor Dexter og Breaking Bad (New Golden Age of TV) utgår. Dette er også året hvor Arrested Development returnerer fra grava (og 24 annonseres tilbake, etter at Sutherland i dag skrev under avtale om en miniserie). Disse to inngår i den forrige tv-serie generasjonen. Endret 13. mai 2013 av Maury Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Arrested Development kommer til å bli så jævlig digg å få tilbake! Ser faen meg like herlig ut. Svarte, tror ikke jeg har noe fri den uka, men blir vel fint å spe det litt ut. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Gleder meg som et lite barn gleder seg til å åpne gaver julekvelden. Blir fantastisk. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Jævlig flott at jeg har eksamen 27, 28 og 31 mai. Blir vel en god del titting uansett. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Gleder meg til å møte David Cross, Michael Cera og Tony Hale i morgen. Føler jeg har skvatt spørsmål til Alia Shawkat, men heldigvis er det sammen med Cera det ene intervjuet der. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Forstår virkelig ikke fascinasjonen til AD. Driver og ser på det nå og det er helt greit. Kommet meg nesten gjennom sesong 1. Gob og han andre broren irriterer meg grenseløst. Moren er til tider også ufattelig tåpelig. Mulig jeg har gått glipp av noe, men blir det forklart hvorfor de bor i et "model home"? Ellers er det ok. Vekselsvis morsomme og kjedelige episoder. Episodene med Julia Louis-Dreyfus er de soleklart beste. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Julia Louis-Dreyfus episodene var de jeg lo minst av, med unntak av den hvor Tobias og Linday bryter seg inn. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Forstår virkelig ikke fascinasjonen til AD. Driver og ser på det nå og det er helt greit. Kommet meg nesten gjennom sesong 1. Gob og han andre broren irriterer meg grenseløst. Moren er til tider også ufattelig tåpelig. Mulig jeg har gått glipp av noe, men blir det forklart hvorfor de bor i et "model home"? Ellers er det ok. Vekselsvis morsomme og kjedelige episoder. Episodene med Julia Louis-Dreyfus er de soleklart beste. AD krever litt mer av seern enn andre komiserier. Mange skjulte vitser, running gags, referanser osv. Likte AD godt første gang jeg så det, men ble mye bedre andre gang jeg så det. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 AD krever litt mer av seern enn andre komiserier. Mange skjulte vitser, running gags, referanser osv. Likte AD godt første gang jeg så det, men ble mye bedre andre gang jeg så det. Det er litt som sitcom'ens svar på The Wire. Krever mye, men gir tilbake i mangfold. Første gang jeg så serien syntes jeg den var helt okey, det var ikke før ut mot sesong tre at jeg virkelig begynte å se akkurat hvor fantastisk gjennomtenkt hele serien er, og jo mer de spiller på tidligere referanser jo mer lo jeg. Når jeg så serien siden ble jeg helt solgt. Hysterisk morsom og genial fra første sekund. Hadde nylig min siste gjennomgang før neste sesong, og jeg kan med det sanne si at jeg ikke kan peke ut en middelmådig episode. Det er bare helt knall, hele serien. Andre opplever det kanskje annerledes, men jeg trengte tid for å sette pris på Arrested Development. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 24 med comeback. Kult! Følte de hadde en fin slutt, så håper ikke de tuller det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå