Barista Bob Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Slik de holder på, no hope. Bedre mulighet enn å ikke bruke tjenesten. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg slutter og kjøpe filmer og serier, samt kasetter og vinyl av band jeg ikke kjenner ekstremt godt fra før, den dagen jeg ikke kan laste ned lenger. Da gidder jeg ikke å støtte noen med mine deilige penger lenger. 1 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg er både litt enig og uenig. Jeg betaler for HBO Nordic, mye fordi jeg tror det er sånn jeg har best mulighet for å påvirke tjenesten til å bli bedre. Hvordan kan du påvirke tjenesten til å bli bedre? Manglende kundebase fordi produktet og tjenesten ikke appellerer er et langt sterkere signal. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Er jeg den eneste som laster ned torrents? Virker som om alle betaler for alt. Liker å betale for underholdning som eg har nytte av, nye ting er jo bare tilgjengeligt på andre metoder , men er vell ingen som bruker torrent, men heller det ingen snakker om. Endret 7. mai 2013 av Noiz Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Såg akkurat ferdig siste episode av Hemlock Grove Likte dette veldig godt faktisk! Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Hvordan kan du påvirke tjenesten til å bli bedre? Manglende kundebase fordi produktet og tjenesten ikke appellerer er et langt sterkere signal. Fordi ønsket om å skape verdier (tjene penger) er det som driver alle selskaper fremover. Hvis ingen kjøper tjenesten er det mer sannsynlig at den blir borte enn at den forandrer seg. Når folk er villige til å betale for tjenesten er det signal til selskapet at de dekker et behov hos kunden - alle selskaper er uansett avhengige av å utvikle seg selv og sitt produkt for å overleve i det lange løp. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Såg akkurat ferdig siste episode av Hemlock Grove Likte dette veldig godt faktisk! Blir ganske sikkert mer også. De tidlige tallene indikerte på mer seere enn House of Cards, men prosjektet var bare grønt lyst for en sesong i den originale avtalen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Var det jeg håpet på Vil ikke si avslutningen på sesongen indikerte noe annet heller sånn sett. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg likte de to første episodene av Hemlock Grove. Episode 3 til 11 var bare enormt kjedelig, synes jeg. Begredelig dialog og treig plotutvikling. Falt ikke i smak hos meg, gitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Nazi Per : "....og så fikk Hitler prinsessa og halve det 3. riket , med mulighet for utvidelse !" Borghild : "Nå var det jo ikke helt slik det var , Nazi Per" LOL Endret 8. mai 2013 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Ferdig med Twin Peaks nå. Jævla synd at det ikke ble mer. 3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Blir ganske sikkert mer også. De tidlige tallene indikerte på mer seere enn House of Cards, men prosjektet var bare grønt lyst for en sesong i den originale avtalen. Grøssere er jo en insta-hit blant ungdommen, ihvertfall hvis man kan klistre navn som Eli Roth på produksjonen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Nettopp sett ferdig Californication. Overrasket meg. Veldig chill serie å se på, alltid godt å se på en serie der du trekker på smilebåndet jevnt og trutt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Charlie Runkle er fantastisk. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Ser også Caifornication for tiden, og digger det. Gode karakterer, fantastisk kjemi mellom karakterene, og bra plot (så langt i hvertfall, jeg er på S03E06.) Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Nå som jeg er ferdig med nevnte Californication, skal jeg begynne å se noe annet - og har fått tips om Nip Tuck. Noen som har meninger om programmet? Bra/dårlig? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Bra i starten, inntil det blir ræv. House of Lies, eller enda bedre Shameless US også fra Showtime som huser Californication burde du heller sjekke ut. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Nå som jeg er ferdig med nevnte Californication, skal jeg begynne å se noe annet - og har fått tips om Nip Tuck. Noen som har meninger om programmet? Bra/dårlig? Nip/Tuck er fantastisk i 4 sesonger (eller er det 3?). Helt til de flytter til California. Den nest siste sesongen er rimelig svak, men det tar seg opp litt i siste sesongen som får en grei avslutning. Jeg ville anbefalt å se serien, men avslutte serien etter sesong 4. Med mindre du på det tidspunktet ønsker å se ferdig Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Peter Dinklage er med noen episoder hvis jeg husker rett Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Hva gjør de med han da? Opererer han opp en halvmeter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå