mushi Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Startet på Friday Night Lights før helga. Utrolig bra! Denne overrasket meg. Jeg trodde ikke at jeg kom til å like den siden den handler om noe så uinteressant som high school football. Godt der kom fem sesonger Har eksamensperiode jeg også, masse fritid til serier på kveldene. Endret 3. mai 2013 av mushi Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Arrested Development vs. Workaholics? Hvilken burde jeg se? Dette blir min første "følge-med-på" humorserie. Jeg likte ikke Community noe særlig, i hvert fall ikke sesong 1. Start på AD, ny sesong kommer straks på Netflix (26. mai), så du rekker nok gjennom innen den tid. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Definitivt AD. Er den serien så bra da? Lastet ned og så sesong 3 av the walking dead og sesong 1 av The Big Bang Theory mens jeg var syk. To knallserier. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Er den serien så bra da? Nei, ikke egentlig. Love or hate serie. Falt ikke i smak hos meg Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Er den serien så bra da? Lastet ned og så sesong 3 av the walking dead og sesong 1 av The Big Bang Theory mens jeg var syk. To knallserier. Du finner vel ingen komedie som er like kritikerrost som AD. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Husker jeg prøvde meg på AD i julen, så vell bare en 5 episoder men ble aldri frelst. Men det ble jeg sånnsett ikke av WC heller. TBBT utvikler seg til å bli helt forferderlig i sesong 3 og burde ha vært avsluttet i sesong 2. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Hvor mange sesonger av The Office er bra? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 til s6.. Kanskje litt uti 7. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Under the Dome fra CBS ser lovende ut! Dean Norris fra Breaking Bad, og greier! http://www.youtube.com/watch?v=Irc2IcgkPKE Endret 3. mai 2013 av nybb Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Har starta på Girls nå. Første episode var OK, men det virka ikke helt som alle visste helt hva de skulle gjøre. Men faen, den andre episoden var jævlig morsom. Lo så jeg grein et par ganger. Tredje episoden var også mer enn godkjent. Har troa, ass. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Girls er en perle uten like. Få serier som har gjort såpass inntrykk på meg som den har. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Mens jeg syns Girls var grusomt. Bare sett 3-4 episoder, men følte jeg sløste bort verdifull tv-titting med å se på det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Ikke alle liker kaffe heller. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Det er mange her som bruker Netflix, enten med Media Hint eller VPN. Jeg ser nå at om jeg bruker norsk Netflix, så har jeg til høyre for sjangre en fane som heter "Din liste" hvor det jeg legger til kommer. Om jeg skrur på Media Hint for å få tilgang til det amerikanske innholdet, da er det ingen slik fane lenger. Jeg kan fremdeles legge til titler, men finner ikke ut av hvor jeg kan se hva jeg legger til. Hvordan er dette med VPN, og er det noen som vet hvordan jeg fikser det? Ser forøvrig Twin Peaks om dagen. Fett nok, såpe/krim/mysteri med masse særhet ala Lynch. Tror nok det var bedre om man så det når det kom, samt at man kanskje burde vært litt yngre enn det jeg er nå. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Tror dette er noe som er nytt og kun utvalgte tester ut om dagen. Jeg har det ikke i nettleser eller W8-app med norsk eller amerikansk Netflix. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Jeg har enda tilgode å prøve norske Netflix, men slik jeg har forstått det fra de siste artiklene som har omhandlet temaet er det samme funksjon som "Instant Queue" i amerikanske etc. Netflix. Skyt meg om jeg tar feil. Endret 5. mai 2013 av trollhatt Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Har starta på Girls nå. Første episode var OK, men det virka ikke helt som alle visste helt hva de skulle gjøre. Men faen, den andre episoden var jævlig morsom. Lo så jeg grein et par ganger. Tredje episoden var også mer enn godkjent. Har troa, ass. Knallbra førstesesong, kollapser totalt i andresesong. Just be prepared for it. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Når vi er inne på Netflix, er det mulig å overføre en norsk konto til en amerikansk? Tidligere har jeg hatt full tilgang til Unblock Us helt gratis, da det trolig er noen på universitetets nett som har hatt det. Har samme IP-adresse som UiS, så den har vel godtatt det - men nå er det andre boller og jeg må plutselig starte å betale for det. Tenkte at siden jeg først skal abbonere på Unblock Us, så kan jeg like gjerne fikse en ordentlig amerikansk Netflix-konto også og heller betale $8 i mnd. Mener å ha sett noe om det i tråden her tidligere, men søkefunksjonen vil ikke spille på lag. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Hvorfor laster du ikke bare ned mediahint? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå