Noiz Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Tenkte eg skulle se Buffy og Angel nå av ein eller annen grunn, har aldri sett det før. Lurer på om eg bør se dem etter datoen dei kom ut eller se 1 av seriene heilt ferdig før eg begynner på den andre, har forstått at det er ein del crossover. Takk på forhand. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Du burde egentlig sjekke ut begge hvis du er gira på det. Jeg synes Angel er best, spesielt siste sesongen. Litt relevant å få med seg Angel sin bakgrunn i grunn på Buffy, men ikke et must. Synes Angel gjorde det bra nok selv. Å se ferdig Buffy før sesong 5 av Angel er kanskje greit i det jeg kommer på i farta. Endret 29. april 2013 av Maury Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Tenkte eg skulle se Buffy og Angel nå av ein eller annen grunn, har aldri sett det før. Lurer på om eg bør se dem etter datoen dei kom ut eller se 1 av seriene heilt ferdig før eg begynner på den andre, har forstått at det er ein del crossover. Takk på forhand. Se 1-3 av Buffy først, ingen crossover før det, etter det blir det mye crossover. her er feks en liste http://buffyfest.blogspot.no/2009/04/buffyangel-episode-watching-guide.html Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 FYI: Alle sesongene av Lost kommer opp på Netflix i dag. Virker som Disney-avtalen begynner å ticke inn på det norske også. 1 Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 FYI: Alle sesongene av Lost kommer opp på Netflix i dag. Virker som Disney-avtalen begynner å ticke inn på det norske også. Gikk inn på netflix.no for å sjekke ut lost, men får opp meldingen: "Lost er ikke tilgjengelig for streaming" Wtf? Er ikke netflix en steaming tjeneste da? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) De sendte ut presseskriv på det i dag, så skjønner ikke hvorfor de er sene. Sa at det ihvertfall skulle komme opp iløpet av kvelden. EDIT: Ser også at sesong 4 av Chuck som også skulle komme i dag ikke er ute heller. Endret 30. april 2013 av Maury Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Gikk inn på netflix.no for å sjekke ut lost, men får opp meldingen: "Lost er ikke tilgjengelig for streaming" Wtf? Er ikke netflix en steaming tjeneste da? Det er bare dårlig språk fra Netflix sin side. Det betyr at det ikke er tilgjengelig for streaming i den norske/skandinaviske regionen, men at det er tilgjengelig i en anen region. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Nei, det blir bare tilgjengelig for norden virker det som. Kommer opp iløpet av dagen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Sesong fire av Chuck ligger ute nå ihvertfall, så da kommer nok Lost straks etter. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Lost er oppe her i UK hvertfall, så er nok like før det er på plass hjemme også. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Lost kom til slutt så jeg, bare tok jævla lang tid. Fint stikk i sida på Viaplay det der, ettersom Viaplay reklamerer / reklamerte så mye med at du kan se alle sesongene av Lost der. Rectify ble fornya i dag, wooho. Aden Young burde få Emmy-nominasjon ihvertfall for den rollen. 1 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Nice, ble ferdig med Rectify for noen dager siden. Følte jeg fikk omtrent like mange svar av finalen, som jeg fikk av seriefinalen til Deadwood, så en fornyelse passer meg fint. Årets nykommer, om jeg ikke har glemt noen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 http://www.youtube.com/watch?v=CiusGCIwzw0 Han er nok utilregnelig ja Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Sesongfinalene til The Americans og Rectify, good shit. Perfekt låtvalg av The Americans for å avslutte sesongen. 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Arrested Development vs. Workaholics? Hvilken burde jeg se? Dette blir min første "følge-med-på" humorserie. Jeg likte ikke Community noe særlig, i hvert fall ikke sesong 1. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Arrested Development. Ingen tvil. Workaholics er artig den også, men er langt i fra på samme høyde som AD. 2 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Har akkurat begynt og sett Californication, og er ferdig med første sesong. Hvorfor i helvete har jeg ikke sett på det før? Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Hank Moody og Californication er bare helt fantastisk. Husker det kom en tåre i øyekroken på sesongavslutningen til sesong 3.. uten av jeg skal røpe noe. Ellers er det bare å glede seg til spesielt sesong 4, når Addison Timlin eller Sasha som hun heter i serien, er med. Serier som ligger på ventelisten; - Workaholics - Chuck - Hannibal - Community Dumme eksamensperiode.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå