MKej Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Hva skjedde med episode 4 av Hannibal? http://www.sfgate.com/entertainment/television/article/NBC-pulls-Hannibal-episode-after-Boston-violence-4448034.php Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Episoden kan hentes ned fra sjørøverskip rundt om kring nå. Blir også sendt forresten i sin helhet på TVNorge og sånt. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Stemmer vel ikke helt Maury. De versjonene av episode 4 som ligger ute på nettet er en forkortet episode på rundt 20 minutter der de "farlige" scenene er fjernet. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Stemmer, Teipball. Episode 5 av Hannibal var god da. Håper bare at vi får tak i den ordentlige ep4 snart. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Stemmer vel ikke helt Maury. De versjonene av episode 4 som ligger ute på nettet er en forkortet episode på rundt 20 minutter der de "farlige" scenene er fjernet. Mente egentlig "webserien" jeg, men ja det var korrekt. Jeg mente å skrive at selve episoden sendes på TVNorge, som er bekrefta av Hanne McBride fra TVNorge. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Kossen er The Following for ein som elsket 24? Leste dette: Kevin Williamson pitched The Following to Fox, because it was "home of his all-time favorite show, 24". Comparing Hardy with Jack Bauer, he described the character as someone who "will die saving the moment" and "[carrying] the weight of every victim on his shoulders" Tenkte kanskje dette var noe for meg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Greia er at 24 var til tider bra, The Following er bare plain dårlig. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Hmm trist, virket lovende. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 (endret) Det hadde potensiale, for både James Purefoy og Kevin Bacon er flotte skuespillere. Men dessverre er manuset så elendig og latterlig at det ikke hjelper med gode skuespillere. At det ligner på 24 er bare en dårlig pitch, Kevin Williamson burde heller tatt inn Skrik-filmene sine istedenfor som noe som lignet, forskjellen er at Skrik-filmene er greie som søndagsfilmer. The Following er bare dårlig, og nesten vondt å se på når den kaster bort tida til flere gode skuespillere. En ny seriemorder med en ishakke rundt hvert hjørne så det blir latterlig. Stirrekonkurranser mellom karakterer som aldri klarer å fullføre en samtale hver uke er direkte slitsomt. Alt blir bare slått inn i hue ditt med balltre uten å la deg kunne tenke noe særlig rundt det. Edit: Jeg liker når tv-serier får meg til å tenke. Liker ikke at ting blir slått inn i hue mitt med et balltre. Se heller Hannibal, eller Bates Motel hvis du ser etter noe med seriemordere i seg. Hannibal er kjempebra, mens Bates Motel har blitt ganske så greit. Endret 29. april 2013 av Maury Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Defiance folkens? Har akkurat sett piloten og ble positivt overasket. Plages dog litt av dårlig sci-fi, og noen mindre bra skuespillere. Engelsken var til tider litt vanskelig og følge med på, da noen av de mumlet en del. Ellers var det en av de bedre sci-fi jeg har sett de siste åra. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Såg episode 2 i natt, så piolten gav absolutt mersmak altså Kan leve med litt shabby cgi-til tider altså! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Syntes at episode 2 av defiance var bedre enn piloten, litt mer vekt på karakterene, men det er tidlig enda. Serien kan gå begger veier for min del. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Sier meg enig med dette. Vil nok fortsette noen episoder til for å se hvordan det fortsetter. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Jeg elsker Rectify. Utrolig vakker og rørende miniserie synes jeg. Aden Young spiller hovedrollen så godt og troverdig. Men den er ikke for alle. Går i sakte tempo, og har et veldig indie-preg ovenfor seg, men det er noe jeg liker tiltross for å ikke være så stor fan av det. Har nå sett sesong en og dette var gode saker. Så fire episoder på rappen i går og de to siste nå. Håper det kommer en ny sesong. Ble veldig positivt overrasket og engasjert. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Håper det kommer mer, den er lagd som miniserie. Men den åpner for mer. Og det liker jeg. Serie 1 forteller en historie. Mens sesong 2 vil fortelle på måte historien videre, som blir i grunn en helt annen historie. Fint å se at amerikanske kanaler vil satse på mer miniserier i form av 6 episoder, istedenfor bare 10-12-13. Sesong 1 trengte ikke mer for den historien den fortalte. Endret 29. april 2013 av Maury Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 er etaten og nav artig? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Jeg synes Etaten var en høydare! Skikkelig treig og tørr humor som jeg liker! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Etaten var helt ok, ikke mer enn det. Likte nok NAV bedre. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Artigere, ganger millioner. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå