Fredrik Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Handler ikke Battlestar Galactica om romskip og sånn...? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jo Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jo Der har du svaret. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Tåpelig kommentar, at serien er Sci-fi utlukker ikke Emmy-nominasjon. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Tåpelig kommentar, at serien er Sci-fi utlukker ikke Emmy-nominasjon. +1 Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Dessuten er battlestar Galactica omtrent mer drama enn sci-fi. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jepp, Lost er jo delvis Sci-Fi den og. Den har jo vært Emmy-favoritt et par ganger, har jo fått en eller annen merkverdig pris hver år nå bortsett fra i 2007 eller 2008. Selvfølgelig er kanskje ikke BSG noe som innholder like høyt skuespill som Lost, men serien har også noen par gode skuespillere. Og produksjonen og skrivingen er bra der og. Nå hadde jeg valgt hver Emmy til Lost ovenfor BSG everyday, men at den ikke fikk en eneste nominasjon var litt merklig. Rescue Me fikk forresten Emmy-nominasjon den og, men som E.R. var det bare på grunn av gjesterollen til Michael J Fox, som ikke var allverdens egentlig. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Da var Chuck season 2 og Entourage season 1 på plass Blir en fin stund fremover Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Noen av Bengtssons bedrifter på båten Freja : -plantet Gustavs pengebok i sin egens sønns skap for at han skulle få fyken -røykbombe & bombetrussel pga Dahlens ble nødt til å kutte ned & hun fikk fyken -stort sett terroriserer Frejas besetning bare på pur faenskap LOL Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Fy faen så jeg digger Ari i Entourage. Kommet til sessong 3 nå. Begynner og like denne serien veldig mye nå ^^ Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Da var sesong 1 an Entrourage ferdig Den var gankse elsk. Skal starte på sesong 2 av Californiacation i kveld tenkte jeg, håper den er like digg som den første sesongen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Gelbart har blitt gjenforent med oberst Blake & major Burns......RIP Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 2 første episodene med Californication var elsk! Elsker han agenten til Hank Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 http://www.youtube.com/watch?v=_5RhGDgHcLw...feature=related Malte rules Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Er så herlig at TV-høsten er igang igjen. Sons of Anarchy, It's Always Sunny in Philadelphia, The Office, Family Guy etc. :--D Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Du må ikke glemme Gossip Girl! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hehe, har aldri sett det egentlig. En kompis sier jeg må se det men ;P Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg prøvde å se på Gossip Girl. Det fenga så lite at jeg ikke gadd å følge med. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hadde litt den samme følelsen som Lars, dog en annen CW-serie jeg har sett opp for er nye Vampire Diaries. Hvor blant annet Ian Sommerhalder(Boone fra Lost) er med. Vampyr-serie møter One Three Hill, greit nok for min del når det ikke er så elendig som Twilight. Får prøve å spare Sons of Anarchy til i kveld. Digger seriøst flere av skuespillerne der, spesielt han som spiller sheriffen og Tig. Nye neo-nazi folkene er også gangske greie. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Sitter å venter på sesong premiere med bones jeg - noen andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå