Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, Lost er jo delvis Sci-Fi den og. Den har jo vært Emmy-favoritt et par ganger, har jo fått en eller annen merkverdig pris hver år nå bortsett fra i 2007 eller 2008. Selvfølgelig er kanskje ikke BSG noe som innholder like høyt skuespill som Lost, men serien har også noen par gode skuespillere. Og produksjonen og skrivingen er bra der og.

 

Nå hadde jeg valgt hver Emmy til Lost ovenfor BSG everyday, men at den ikke fikk en eneste nominasjon var litt merklig. Rescue Me fikk forresten Emmy-nominasjon den og, men som E.R. var det bare på grunn av gjesterollen til Michael J Fox, som ikke var allverdens egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Noen av Bengtssons bedrifter på båten Freja :

 

-plantet Gustavs pengebok i sin egens sønns skap for at han skulle få fyken

 

-røykbombe & bombetrussel pga Dahlens ble nødt til å kutte ned & hun fikk fyken

 

-stort sett terroriserer Frejas besetning bare på pur faenskap

 

LOL :D

Lenke til kommentar

Hadde litt den samme følelsen som Lars, dog en annen CW-serie jeg har sett opp for er nye Vampire Diaries. Hvor blant annet Ian Sommerhalder(Boone fra Lost) er med. Vampyr-serie møter One Three Hill, greit nok for min del når det ikke er så elendig som Twilight.

 

Får prøve å spare Sons of Anarchy til i kveld. Digger seriøst flere av skuespillerne der, spesielt han som spiller sheriffen og Tig. Nye neo-nazi folkene er også gangske greie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...