Filmvenn Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Nei, det er foreløpig en pilot for Amazon, som vil bli tilgjengelig på tjenesten deres kanskje som full serie i framtiden. Det er som Netflix, bare at man kan kjøpe 1 og 1 episoder å streame det, alternativt fulle sesonger. Amazon har lagt ut 14 piloter som sees gratis og kan stemmes fram av brukerne til hvilke de ønsker som serie. Men Amazon tar til slutt den endelig avgjørelsen. Er mer bare for å høre på feedbacken fra brukerne, som gratis test-publikum. https://www.amazon.c...ocId=1001155581 Ikke sett piloten noe sted utenfor UK, CA eller USA. Endret 24. april 2013 av Maury 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Er Battlestar Galactica av kvalitet? Ser det er to rimelig lange episoder før sesong 1 starter. Burde jeg se de? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Battlestar Galactica er en kremserie, og man trenger ikke være glad i sci-fi for å sette pris på den. Det er en toepisoders miniserie i forkant av hovedserien. Sant å si husker jeg ikke om jeg har sett den, men det skader nok ikke. Nå har jeg bestilt meg hele serien på blu-ray (400 spenn på Zailor), det skal bli et kjært gjensyn. Særlig fordi jeg ikke fikk sett den ferdig sist jeg holdt på. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Hmm.. Ser nå at de 2 episodene varer i ca 1 og en halv timer hver. Får se om jeg rekker en før fotballen begynner i kveld. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Hmm.. Ser nå at de 2 episodene varer i ca 1 og en halv timer hver. Får se om jeg rekker en før fotballen begynner i kveld. Anbefaler deg sterkt å se denne mini-serien, ettersom du da får vite hva som egentlig har skjedd fra starten av. Forøvrig min favoritt SCI-FI serie dette her, mange herlige karakterer, effektene holder stort sett bra standard hele veien og den har ett forrykende soundtrack. Og så like jeg historien selvfølgelig, kan dog forstå at en del mister litt interesse når det blir _litt_ mye politisk spill og religion inne i bildet her, men i bunn og grunn er det jo dette som ligger til grunne for hele serien. Kos deg Endret 24. april 2013 av Mala Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=w8ywIrthwko Ser fram til den nye serien til Christopher Guest. Chris O`Dowd, Ed Begley Jr., Fred Williard o.s.v. Sendes 12 mai på HBO i statene. Ørlite teit at HBO Nordic ikke har rettighetene på denne, og prøver å skape buzz om at de skal ha premiere på Do No Harm (en serie som ble kansellert etter 2 episoder på lufta, og en en svært elendig serie vel å merke). Skjønner ikke greia med å sende ut screenere på en serie som er kansellert. Endret 24. april 2013 av Maury Lenke til kommentar
blixt Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Noen med kjennskap eller anbefalinger til noen av disse seriene? -Misfits -Boardwalk Empire -Suits -Justified -Shameless -Criminal Minds -White Collar -Six Feet Under -Rome -Firefly -Chuck -Heroes Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Six Feet Under er tidenes nest beste serie. Så den kan du starte på _NÅ_. Lenke til kommentar
blixt Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Six Feet Under er tidenes nest beste serie. Så den kan du starte på _NÅ_. Takk! Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Firefly er tidenes beste serie. Så den kan du starte på _NÅ_. 2 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Noen med kjennskap eller anbefalinger til noen av disse seriene? -Misfits -Boardwalk Empire -Suits -Justified -Shameless -Criminal Minds -White Collar -Six Feet Under -Rome -Firefly -Chuck -Heroes -Six Feet Under -Rome -Firefly De bør du se. Resten kan lett skippes. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Noen med kjennskap eller anbefalinger til noen av disse seriene? -Misfits -Boardwalk Empire -Suits -Justified -Shameless -Criminal Minds (merk, ren "bad guy of the week" serie) -White Collar -Six Feet Under -Rome -Firefly -Chuck -Heroes (merk, taper seg VOLDSOMT etter sesong 1) Blå er kremserier med masse kvalitet. Rød er lettbeinte serier som er fine å slappe av til. Rectify! Har fått sett de første episodene, og de var herlige. Et karakterdrama for dramaelskere. Endret 24. april 2013 av Thommesen 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Radar , basert på en ekte person........ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Firefly er tidenes beste serie. Så den kan du starte på _NÅ_. Det er så feil som man kan få det. En serie med masse potensiale, men potensiale er ikke nok. Hadde nok blitt fantastisk om den hadde fått fortsette, men den gang ei. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 -Six Feet Under -Rome -Firefly De bør du se. Resten kan lett skippes. Boardwalk kan lett skippes? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Boardwalk Empire skal sees, og sånn er det. Sett i gang. 1 Lenke til kommentar
blixt Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Takker for alle innspill... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Netflix har ti ganger så mange brukere som HBO i Norge. http://www.nrk.no/kultur-og-underholdning/1.11000687 Endret 26. april 2013 av mushi Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Selvfølgelig ville Netflix ha flere brukere enn HBO Nordic, men fint at tall på dette kommer i lys. Netflix er mer åpent for alle enn HBO Nordic, ikke bare i form av tjenesten i seg selv med kostnader, men også innholdet. Er ikke akkurat innhold for barn på HBO Nordic, så barnefamilier har ikke interesse av tjenesten. Nå har jo HBO Nordic selv også sagt at de ikke går etter mainstreame serier, er ikke akkurat som Game of Thrones er så direkte mainstream. Ikke alle vet heller hva HBO er helt, da HBO ble mer kjent her til lands på grunn av Game of Thrones, Girls og Boardwalk Empire enn hva de ble med The Wire, The Sopranos og Oz. Eneste måten HBO Nordic vil kunne få mer brukere med sitt fokus og innhold er hvis de fjerner det stygge abonnent-valget med bindingstid, og fikser kvaliteten ytterligere ihvertfall. Det er en utrolig stygg kvalitet, veldig fornøyd med Netflix på det for å være streamingtjeneste. Kvaliteten skremmer bort også ekstra potensielle kunder. Dette finske firmaet som mekka tjenesten burde heller ikke ha gjort et prosjekt som dette. De har jo tydeligvis ikke nok erfaring til noe sånt, ihvertfall til å gjøre det profesjonelt og bra nok. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Hva skjedde med episode 4 av Hannibal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå