Benbjo Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Hva synes folket om TV-serien Cult? Sett episodene som har kommet ut så langt, og liker det jeg har sett. Måtte dog slite meg litt igjennom noen av de første episodene, men synes serien har utviklet seg positivt! Om noen ikke har sett serien inneholder den noen kjente som f.eks Robert Knepper(T-Bag i PB) og Matthew Davis(Pearl Habour, Vampire Daires) Skaperen av serien er Rockne O'Bannon som også er bak den nevnte tv-serien Defiance. Cult er vel kansellert og de siste episodene vises ikke? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 . Cult er vel kansellert og de siste episodene vises ikke? http://tvseriesfinale.com/tv-show/cult-season-one-ratings-26954/ kansellert ja, de siste episodene er uviss dog, mulig på nett Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Pløyd meg igjennom mesteparten av hemlock grove nå. Mer fordi jeg alltid ser en sesong ferdig uansett om jeg liker eller ikke , Virket lovende, men konkluderte fort med at det er en dramaserie , med andre ord noe for mennesker med innovertiss. Er som frustrerte fruer med litt ugga bugga 1 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Dramaserie, me andre ord for mennesker med innovertiss? For noe piss. Det finnes mange dramaserier som er for menn. For eksempel The West Wing. 3 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 "Vampyrer/varulver" + drama er designa for dama. (Mener nå eg) Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Serier flest kan vel karakteriseres som dramaserier, så jeg tenker han mente at den er noe slikt som Twilight + Desperate Housewives = sant. Har ikke sett nok til å konkludere med så mye selv, men så langt er den ikke så cheesy som det varulv klippet var. Heldigvis. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Vet ikke om det er rett sted å spørre, men er det noen som vet om man finner the following og Person of interest på netflix? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Vet ikke om det er rett sted å spørre, men er det noen som vet om man finner the following og Person of interest på netflix? The Following vil nok komme siden det er en FOX-serie. Men jeg tror ikke du forstår helt poenget med Netflix, fordi serier ikke produsert av Netflix kommer nesten aldri ut på tjenesten før etter en dvd-utgivelse er utgitt. The Following har fremdeles et par episoder igjen i USA vil jeg tro siden vi er i april bare nå. Så kommer neppe noe der før i slutten av året eller neste år. Person of Interest vil ikke bli tilgjengelig på Netflix grunnet at Netflix ikke har noe avtale angående nye serier med CBS. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Er som frustrerte fruer med litt ugga bugga Desperate Housewives (Frustrerte fruer altså) er da knall som faen! 2 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Netflix kan ikke legge ut ting (med mindre det er egenproduksjoner) før det er vist på TV. Har du Netflix Norge betyr det at det må vises på TV her først. Så stiller Netflix basically sist i køen. Men dette tror jeg er noe som vil forandre seg de neste årene. Bare håper Netflix ikke begynner med reklame i tillegg. Da ser jeg heller at de øker prisen. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Er det noen som bruker Netflix Norge enda? Gir ingen mening da amerikansk Netflix + Unblock us er billigere enn norsk Netflix pris. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Er vel derfor 28 av Netflix sine 30 millioner brukere er "amerikanere" Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Er det noen som bruker Netflix Norge enda? Gir ingen mening da amerikansk Netflix + Unblock us er billigere enn norsk Netflix pris. Jeg bytter avhengig av hva jeg vil ha. Bruker selvsagt amerikanske mest, men det er da noen ganger det er ting som ikke er der men som er på den norske, og hva bruker jeg da tror du? 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Ser piloten av Hemlock Grove i skrivende stund, og må si at åpningsmusikken var skremmende lik Bloof Theme fra Dexter Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Som igjen var mistenkelig lik en åpningsmelodi fra en britisk krim fra 90-tallet. Endret 21. april 2013 av Maury Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Haha, siste episode av Hemlock Grove, genialt øyeblikk. Jaja, ok serie Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Er det noen som bruker Netflix Norge enda? Gir ingen mening da amerikansk Netflix + Unblock us er billigere enn norsk Netflix pris. Ingen vits i å bruke tradisjonell VPN og abonnere på amerikansk Netflix. Abonner på norsk netflix og bruk Media Hint pluginen til Firefox og Chrome. Da har du tilgang på Norsk og Amerikansk Netflix når du vil til samme pris. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Ingen vits i å bruke tradisjonell VPN og abonnere på amerikansk Netflix. Abonner på norsk netflix og bruk Media Hint pluginen til Firefox og Chrome. Da har du tilgang på Norsk og Amerikansk Netflix når du vil til samme pris. Lastet ned Media Hint nå, og hvordan er det den fungerer? Mener jeg hadde tilgang til UK før (bosatt der) - men merket ingen forskjell etter at jeg lastet ned media hint. Muligens fordi jeg ikke hadde kontroll over hva som fantes på netflix fra før - men hvordan kan jeg "bytte" på UK/US? Bare avinnstalere for hver gang jeg vil se noe som kun er på UK? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Ingen vits i å bruke tradisjonell VPN og abonnere på amerikansk Netflix. Abonner på norsk netflix og bruk Media Hint pluginen til Firefox og Chrome. Da har du tilgang på Norsk og Amerikansk Netflix når du vil til samme pris. Ikke akkurat samme pris, og mediahint er tregere enn tradisjonell VPN har jeg erfart. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Lastet ned Media Hint nå, og hvordan er det den fungerer? Mener jeg hadde tilgang til UK før (bosatt der) - men merket ingen forskjell etter at jeg lastet ned media hint. Muligens fordi jeg ikke hadde kontroll over hva som fantes på netflix fra før - men hvordan kan jeg "bytte" på UK/US? Bare avinnstalere for hver gang jeg vil se noe som kun er på UK? Du trenger ikke å avinstallere. Du slår bare av og på Media Hint. Best å ha det avslått når du ikke har bruk for det, egentlig.. fordi du kan oppleve bittelitt tregere nett når du har det på. Endret 21. april 2013 av iGlenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå