Filmvenn Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Alt er lov, så og si. (Bortsett fra ting som er ulovlig) Endret 19. april 2013 av Maury Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Men vi får være enige i at mye som er lovlig ikke er bra. Hehe.... 1 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Hemlock Grove er ikke så bra akkurat. Skuespillet er så rart, nesten på kanten til dårlig. Litt off-topic, men hadde ikke Hemlock Grove verdenspremiere på Netflix i dag..? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Jupp, sitter og ser på det nå. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Tenkte å se på det litt senere i dag. Lurer bare litt på hvordan Maury kunne dømme serien den 11. April ettersom den hadde verdenspremiere i dag. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Han skriver om tv serier, og noen produsenter sender da litt materiale til vurdering til pressen.... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Tenkte å se på det litt senere i dag. Lurer bare litt på hvordan Maury kunne dømme serien den 11. April ettersom den hadde verdenspremiere i dag. Samme måte andre Journalister har anmeldelser klare til release Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Visste ikke at Maury skrev anmeldelser da. Takker for svarene. Det forklarer jo saken. Endret 19. april 2013 av iGlenn Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Det ser ut som om Zombieland: The Series, en komisk zombieserie basert på filmen med samme tittel(?), kommer ut i år. http://www.imdb.com/list/_3kS1P3Q3Mc/?ref_=hm_3p_vi1#lb-3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Nei Zombieland-piloten er bare til vurdering som serie. Du kan forresten se piloten nå hvis du har VPN f. eks. https://www.amazon.com/gp/feature.html?docId=1001155581 Amazon har en litt annerledes pilotprossess, istedenfor at et testpublikum de bruker penger på så gjør de alle pilotene de har produsert tilgjengelig for "alle" å se. Meningen er at seerne skal stemme på hvilken pilot de vil skal ende opp som serie. Det er vel snakk om at en serie vil bli plukket opp hvis den får flest stemmer, mens den andre blir avgjort iforhold til hva kritikere og Amazon selv ønsker. Zombieland-piloten fikk jeg seriøst vondt i magen av å se. Alpha House-piloten var herlig. John Goodman og Clark Johnson (fra The Wire og Homicide). Akkurat hva jeg lette etter nå, så den håper jeg ender opp som serie til slutt. Mye mer morsommere og lettere utgave av Veep, med litt 30 Rock-humor i tillegg. Skal se Onion News Network-piloten som har Jeffery Tambor fra Arrested Development og Cheyenne Jackson fra 30 Rock i hovedrollene. Visste ikke at Maury skrev anmeldelser da. Takker for svarene. Det forklarer jo saken. Skriver ikke så mye anmeldelser, men innimellom. Får mye screenere, mange jeg egentlig ikke vil ha og. Hemlock Grove måtte jeg nesten se de første episodene av (selv om jeg i grunn ikke hadde planer for det), ettersom jeg intervjuet casten. Merkelig intervjuene jeg har gjort. Famke Janssen må ha vært skikkelig jet lagged. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Sett tre episoder av Hemlock idag. Liker! Weird shit. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Stemmer det at NBC dropper å vise episode 4av Hannibal pga Boston-bombingen? edit: var vist også pga skoleskytingen som var og episoden skal bli vist i utlandet. Noen som vet hvilket land som er nærmest USA-sendeskjema? Tv Norge er vel 2 uker bak? Endret 19. april 2013 av Teipball Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Hvis Defiance er programmet du bruker tiden din på akkurat nå, så har du virkelig sett over mye bra. You're basically doing something wrong. De har sendt én episode og du har allerede konkludert med at serien ikke er severdig? Jeg liker SCIFI. Defiance er uforskammet nerdete og virker tross alt bedre enn det meste annet som går på TV om dagen som er et møl av familiedrama og reality inkludert såkalt science fiction/fantasy ifra de store nettverkene som Revolution, Touch, Grimm og mye annet rart. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Hva synes folket om TV-serien Cult? Sett episodene som har kommet ut så langt, og liker det jeg har sett. Måtte dog slite meg litt igjennom noen av de første episodene, men synes serien har utviklet seg positivt! Om noen ikke har sett serien inneholder den noen kjente som f.eks Robert Knepper(T-Bag i PB) og Matthew Davis(Pearl Habour, Vampire Daires) Skaperen av serien er Rockne O'Bannon som også er bak den nevnte tv-serien Defiance. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Sett tre episoder av Hemlock idag. Liker! Weird shit. Akkurat pressa 3 episoder selv, på rappen! Underholdende så langt! Likte spesielt slutten på episode 2...damn altså! Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 De siste episodene med Parks har vært helt i særklasse. "I keep getting outbid by someone called "'Tall Tyrion Lannister'", haha, de er så herlige. For ikke å snakke om Patton Oswalt, som improviserer en ni minutter lang "filibuster" om Star Wars + Marvel universet. Awesome sauce. Virkelig. Hmm, Bill Skarsgård spiller i Hemlock Grove. Han spillte også i "I rymden finns inga kanslor", en film jeg personlig, absolutt elsket. Det holder for meg, gir serien en sjanse. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Haha ja, Patton Oswalt sin greie på Parks And Rec var så herlig. Du må se denne plakaten: The Female part`s is a little underwritten De har sendt én episode og du har allerede konkludert med at serien ikke er severdig? For min del ja, er det noe problem? Dette var nesten var smertefullt å se, med utrolig mange klisjeer som tok sted. Skuespillet hjalp heller ikke akkurat. Endret 20. april 2013 av Maury Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Du sier klisjeér, jeg sier uforskammet nerdete, som tross alt er ganske forfriskende med tanke på alt reality- og drama- mølet på TV. Synes ikke skuespillet var noe verre enn 95% av det som går på TV. Har dessuten sett mange dårlige pilotepisoder over årenes løp som har blitt til både brukbare og gode serier. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Sett ep3 av Legit nå. Begynner å bli bra og virker lovende Fikk plutselig veldig lyst til å se Entourage igjen.. Men tror jeg må vente i hvert fall 1 år til ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå