Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri sagt at det er en av mine "guilty pleasure" serier. Og i scrubs kan man se hvorfor folk kan syntes det er morsomt. Det er laget en ramme rundt hva som er morsomt. I wrestling er det bare masse menn som prøver hardt å diktere noen punch lines før de går inn i ringen og sier de gjennom mikrofonen. Deretter skal de klamme og svette kose med hverandre helt til tiden for episoden er ute. Da kommer det en eller anen cheesy punch line eller noe annet som skjer og hele greia er over. Om man skal lete ett sted etter dårlig skuespill er vel Wrestling Mania det første stedet man stopper. Det er jo ikke antydninger til bra skuespill noe sted.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Virker som du har sett mye wrestling her ja. Wrestling er jo akkurat det samme som såpeserier, bare med litt mer knuffing og mindre vinkasting. Ulike storyarcs og twister som skjer fra episode til episode som beveger seg mot et klimaks(PPV).

At du ikke liker det, greit. Jeg liker ikke scrubs(snakk om cheese punchlines). Trenger ikke å være douche ovenfor de som liker serien fordi.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Folk er forskjellige og liker derfor forskjellige ting, er det vanskelig å skjønne?

Om noe annet. Ferdig med sesong 4 av Justified nå. Og jeg anbefaler alle som synes de 6-7 første episode i sesong 1 var litt treige og innholdt lite handling til å fortsette å se på. Serien blir etter min mening bare bedre og en litt tydelig rødere tråd utover i sesongene.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

WrestleMania i natt :D

Undertaker vs Punk (Taker kommer til å MYRDE Punk da Punk har terget han oppi flere uker samt at Heyman kledde seg ut som Paul Bearer.....det blir så tabu som man kan få det , lol......say your prayers , Punk !)

HHH vs Brock Lesnar (Game Over tror jeg , da må HHH gi seg som wrestler :(

post-117466-0-04749700-1365358992_thumb.jpg

Nærmeste jeg går Wrestling...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Virker som du har sett mye wrestling her ja. Wrestling er jo akkurat det samme som såpeserier, bare med litt mer knuffing og mindre vinkasting. Ulike storyarcs og twister som skjer fra episode til episode som beveger seg mot et klimaks(PPV).

At du ikke liker det, greit. Jeg liker ikke scrubs(snakk om cheese punchlines). Trenger ikke å være douche ovenfor de som liker serien fordi.

Jeg prøvde ikke å være mere douche enn at jeg listet opp alt jeg ikke skjønte ved det. Jeg spurte jo også om hva som var greia med Wrestling Mania og hvorfor han så på det. Ser ikke helt hva som er galt i det.

Lenke til kommentar

Folk er forskjellige og liker derfor forskjellige ting, er det vanskelig å skjønne?

Om noe annet. Ferdig med sesong 4 av Justified nå. Og jeg anbefaler alle som synes de 6-7 første episode i sesong 1 var litt treige og innholdt lite handling til å fortsette å se på. Serien blir etter min mening bare bedre og en litt tydelig rødere tråd utover i sesongene.

Dette har pretty much medlemmer som meg og Dotten sagt mye den siste tiden. Men det som gjør de etterfølgende sesongene også bedre er på grunn av dialogen og skuespillet faller mye bedre på plass.

Seriøst dialogen i sesong 4 overgår fuckings Mad Men. Spenningen overgår de fleste store dramaer. Og skuespillet er blant det beste på tv-skjermen i år.

Et stort pluss er også hvordan serien år etter år klarer å introdusere så mye gode nye karakterer, uten at det ikke føles ut som at de ikke passer inn. Det selv med karakterer som dukker opp i en episode, som oftest er spilt av noen folk du har sett i andre serier.

Det føles ut som serien bare rundt neste hjørne caster en eller annen ny skuespiller fra Deadwood i en rolle og. Å se Timothy Olyphant og Gerald McRaney sammen igjen på tv-skjermen var også en av de beste gjenforening av to skuespillere fra en tidligere serie sammen i en ny jeg har sett.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Hvordan holder du ut gjennom så dårlig underholdning? WrestleMania og fake wrestling generelt har jo null underholdningsverdi og består bare av et par menn som kaster dårlige puns og merkelige linjer de er kjente for. Og når de er ferdig med å suge på mikrofonen er det jo bare fake wrestling der de prøver å kaste hverandre over bord og dunke hverandre i ryggen med stoler. Om ikke det var nok blir hele greia kommentert av noen overentusiastiske kommentatorer som overreagerer på alt som skjer i ringen.

Liker ikke "vanlig" sport og en del av sjarmen med wrestling er nettopp at det er overdrevet , helter og skurker man kan heie/bue , alt etter som.......film/TV er jo oxo fake (men det har jo blitt nevnt mange ganger mht wrestling)

Akrobatisk skuespill kan man kalle det.

(hørt en historie fra USA om en fyr som kom innon videosjappe på slutten av 90s , "hvordan kan du se slikt tull ?" sa han først men etter at han hadde tittet en stund sa han "dette er jo ikke så verst")

F.eks Narvestad er ikke en ekte person men det som er moro er at han er en ekstrem karikatur av en vaktmester.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Har fått min dose med Wrestling Mania og jeg kan ikke si jeg blir underholdt av det. Blir for det meste sittende med et dumt uttrykk i ansiktet over hvor fjernt det kan være til tider. Videoen over er vel et ekstrem eksempel på hvor ille og idiotisk det kan være. Det er mye som har så dårlig humor at det blir morsomt, men dette havner på et sted der jeg ikke kan le en gang. Dette er skuespill på to forskjellige nivåer nå det kommer til TV og Wrestling. Der det ene er veldig kompetent på det beste er det andre under middelmådig på sitt beste.

Jeg prøver heller ikke angripe noens "smak" eller hva de liker. Det eneste er at jeg ikke kan fordra Wrestle Mania og underholdningsverdien det tilbyr. Ligger på lik linje som Paradise Hotell og de andre reality showene i samme stil. Hvordan andre ønsker å tolke hva jeg sier er for meg klinkene likegyldig.

Lenke til kommentar

Jeg spyr av Wrestling, tom. som 5-åring var dette noe av de mest latterlige jeg hadde sett. Søppel og piss fra ende til annen, er nå min mening. Blir liksom flau av å se på noe så styggt.

Klippet over må være noe av det dummeste jeg har sett i senere tid :p De amerikanerene altså..

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...