Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er skrevet her, men nå er mange rewards tilgjengelige for folk i Norge på Veronica Mars-filmen.

Forresten. Ser på Justified og ser at det er veldig mange fra Band of Brothers med i serien. Er det noen av de samme produsentene eller noe?

Endret av Teipball
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Graham Yost som har skapt Justified og Boomtown (hvor også flere fra Band of Brothers er med) og er en av de som styrer The Americans er kamerat med Tom Hanks og Speilberg.

Yost skrev episodene "Replacements" med en annnen og "The Breaking Point" alene på Band of Brothers.

Yost skrev også en episode sammnen med en annen i The Pacific, og regisserte samme episoden. Mange fra The Pacific dukker også opp i Justified, mest synlig er Jacob Pitts (som gjør en herlig birolle som Tim) og Joseph Mazzello (som har en rolle i noen par episoder i sesong 4).

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har fortsatt litt på min engelske krim periode. Så ferdig Case Histories i påsken. Likte den første casen best, deretter falt kvaliteten gradvis.

Så første av tre episoder av Zen i dag. Det likte jeg ikke. Var nokså kjedelig. Skjedde knapt noe som helst før de siste 15 minuttene. Litt usikker på om jeg gidder å se ferdig denne serien, selv om den bare er på 3 episoder. Plottet i de to siste høres dog litt mer spennende ut.

Lurer på om ikke Luther er neste britiske krim på lista. Har hørt mye bra om den.

Lenke til kommentar

Hva har folket å si om Better of Ted? Kjedet meg og fyrte det opp tilfeldig på Netflix. Etter et par episoder virker det spesielt nok til at jeg kommer til å fortsette.

lettbeint humor. småmorsomt, noen digge dame® drar det opp litt :)

Lenke til kommentar

Noen som ser på Go on? Sett noen episoder nå, og liker serien, men har ikke ledd fryktelig mye. men liker stilen til Matthew Perry.

Jeg gjør :) Veldig flott serie med mange gode karakterer, har spesielt begynt å like Ann i det siste. Har ikke sett nyeste episode da, skal ta å gjøre det nå.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

WrestleMania i natt :D

Undertaker vs Punk (Taker kommer til å MYRDE Punk da Punk har terget han oppi flere uker samt at Heyman kledde seg ut som Paul Bearer.....det blir så tabu som man kan få det , lol......say your prayers , Punk !)

HHH vs Brock Lesnar (Game Over tror jeg , da må HHH gi seg som wrestler :(

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Hvordan holder du ut gjennom så dårlig underholdning? WrestleMania og fake wrestling generelt har jo null underholdningsverdi og består bare av et par menn som kaster dårlige puns og merkelige linjer de er kjente for. Og når de er ferdig med å suge på mikrofonen er det jo bare fake wrestling der de prøver å kaste hverandre over bord og dunke hverandre i ryggen med stoler. Om ikke det var nok blir hele greia kommentert av noen overentusiastiske kommentatorer som overreagerer på alt som skjer i ringen.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Undertaker vs Punk (Taker kommer til å MYRDE Punk da Punk har terget han oppi flere uker samt at Heyman kledde seg ut som Paul Bearer.....det blir så tabu som man kan få det , lol......say your prayers , Punk !)

Jeg forstår ikke poenget med dette. Hvorfor har tergingen noen som helst verdi når kampen allerede er koreografert og avgjort?

Eller mener du at det ikke er skuespill? Det er forøvrig greit nok å underholdes av det selv om det er skuespill, men den entusiasmen jeg ser i posten din får meg til å lure på om du virkelig tror på det.

Endret av ChrisReeve
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...