Junior91 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Ja, blir bedre. Du vil sannsynligvis bli ganske engasjert etter hvert. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Ja tipper det selv, siden jeg blir fort "hektet" på serier. Følger fortsatt med på Smallville, selv om serien har dabbet seg ut noe helt forferdelig. Men av en eller annen grunn må jeg følge med. Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Nå er ikke Entourage en typisk komiserie heller. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Neida, entourage er vel strengt drama, selv om det er mange komiske elementer med. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ååååå! Har så lite plass på datan at jeg ikke har plass til Chuck S2, Entourage og Californiacation S2 Men har jo fått inn godeste Chappell's show Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Lurer på sesongstart på: Gossip girl - 14. september. Chuck - Mars 2010........ Heroes - 21. september The Office - 17. september Nokon som veit? Edit: Lagt til dato Endret 28. august 2009 av Scarn Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Lurer på sesongstart på: Gossip girl (har høyrt 1. sep. Stemmer det?) Chuck Heroes The Office Nokon som veit? Du finner svar på www.tvrage.com Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Har startet sån smått med å se på Entourage og nå. Sett et par episoder i sessong 1 og må si den serien var ikke så morsom som jeg trodde den var, siden det er så mange som skryter av den. Tar den seg opp lengre ut i serien eller? Mulig det ikke er min type humor og da. Alt er ikke for alle. Liker ikke Entourage selv, og ga opp ut i sesong 2. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Chuck - Mars 2010........ Wtf? Så lenge til? Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ja, og det blir bare 13 episoder. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Persons Unkown er enda en serie jeg ser fram til i år eller starten av neste år. Er litt Saw-ish og handler om en gruppe som blir kidnappet og plassert i en øde by de ikke kan dra vekk fra på grunn av hindringer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Chuck - Mars 2010........ Wtf? Så lenge til? Ja, og det blir bare 13 episoder. Serien ble utrolig nok kansellert etter sesong 2 men etter at fansen av serien sutra lenge nok til NBC så fikk de lage en sesong 3, også får vi håpe at de drar en Family Guy og kommer sterkere tilbake enn noengang Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Persons Unkown er enda en serie jeg ser fram til i år eller starten av neste år. Er litt Saw-ish og handler om en gruppe som blir kidnappet og plassert i en øde by de ikke kan dra vekk fra på grunn av hindringer. Saw+Lost=Nah Utifra det du skriver virker det som det er en serie de kommer til å dra over langt flere sesonger enn det som er nødvendig. Enda en hindring, også enda en, og enda en osv... Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Da har jeg fått sett 2 episoder av Chuck S2, gleder meg til og se resten Ganske genialt serie egentlig Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Er sikkert veldig mange som har sett den, men. http://www.youtube.com/watch?v=ffb_5e7enNA...feature=related Endret 1. september 2009 av Scarn Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Yess! Gleder meg, Morsom video Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Himmel og hav som jeg gleder meg til sesong 3. Tror nesten jeg skal se begge sesongene igjen snart Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Første episode av sesong 3 av Greek kom på nettet i natt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Se filmen hos Youtube Beviser nok engang hvor feige de bestemmer Emmy-nominasjonene er. De velger å ikke gi en dritt nominasjoner til Rescue Me på grunn av fokusen på 9/11. Amerikanere! Merkelig nok er Law And Order: Special Victims Unit nominert når det kommer til gjesteskuespillere tre ganger i år av kvinnelige gjesteskuespillere. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Synes det er rart Battlestar Galactica ikke ble nominert for noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå