Kakeshoma Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Noen som har sett Burn Notice, The Americans, Golden Boy og/eller Legit? Thoughts? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg har sett the americans og liker den svært godt. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Har sett de første episodene av Burn Notice og det er grei, men helt hjernedød moro fra Miami. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Burn Notice: Grei lettbeint underholdning, med noe bra innimellom. Mye bedre serie blitt de siste sesongene. The Americans: Fantastisk bra thrillerdrama, synes serien holder seg ganske bra. Og litt typisk FX-serier så er den litt undervurdert, tiltross for at kritikerne elsker den. Golden Boy: Grei, men av de du nevner minst verdt å sjekke ut. Men jeg liker casten, og har den selv som en backup-serie til å se når jeg har tid. Ikke fått sett mer enn de to første episodene. Legit: Så langt årets morsomste komiserie. Legit er good shit! Koser meg med serien. Morsom og litt mer liksom. EDIT: Legit og The Americans er også fornyet for nye sesonger. Endret 2. april 2013 av Maury Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Takker, skal sjekke ut. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Skal bli tv-serie er bare VG og Dagblad-journalistikk som skrives av noen som burde holdt seg langt unna skriving om tv. "Liker" hvordan VG har slettet kommentaren som påpekte feil i artikkel, fremfor å faktisk rette opp i artikkel. Flaut. Å lese den avisen er som å gå på skattejakt i kloakken. Man må lete mellom mange drittartikler for å finne de fine graveartiklene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Åja, starten var litt tråkig, men likevel grei. Men når Mikkelsen kommer inn blir det spennende. Dancy og Mikkelsen gjør begge gode roller. Ikke bare Mikkelsen. Greia med Dancy sin karakter er at karakteren er så sosialt tilbakstående, litt sånn som Dexter Morgan. Bare at Will Graham (Dancy) ikke dreper folk. Fishburne er grei også. Spent på gjesterollene som kommer. Serien har jo Lance Eriksen (fra Milienium), Mener du Lance Henriksen? If so, awesome. Millieniumserien var storfavoritt i oppveksten. Samt fyren er jo lovende ''fet''! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 The Americans falt i smak etter piloten, eneste som er litt plagsomt er lydsamplingen som til tider er horribel. Kjempe bra serie ihvertfall,og det gleder meg at flere sesonger er på vei Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg irriterte meg først over lyden på The Americans når etter noen nevnte det her (og da hadde jeg sett de 6 første episodene). Men synes den siste episoden var bedre på det ihvertfall. Mener du Lance Henriksen? If so, awesome. Millieniumserien var storfavoritt i oppveksten. Samt fyren er jo lovende ''fet''! Lance Henriksen ja, skrev det uten å dobbelsjekke navnet. Så alle episodene av Millienium under første året på videregående. Han dukker opp en gang etter episode 6 mener jeg å høre. Ikke de første episodene. Bare 1-episode rolle mener jeg, mens Gillian Anderson har 2 og Eddie Izzard 1 episode. Utrolig hvordan en fyr som har regissert en Twilight-film er en av de beste til å regissere tv-serier i dag. David Slade er en av de tv-regissørene jeg har bemerka meg på tv det siste. Alt han har gjort er bra. Hannibal sin første episode, piloten til Awake og den Breaking Bad-episoden han gjorde. Den fyren burde holde seg til drama med gode skuespillere og godt manus, fordi han kan sitt. Breaking Bad-episoden hans var en av de beste Breaking Bad-episodene når det kommer til Aaron Paul også. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Noen tips til en serie man faktisk ler godt av? Sett litt Modern Family og Arrested Devlopment, men føler mye av humoren der blir litt for enkel og jeg småhumrer bare litt. Mulig jeg har dårlig sans for humor, men jeg leter etter en serie hvor jeg nærmer meg at jeg vrir meg på gulvet i fosterstilling av latter. Endret 2. april 2013 av Mos Def Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Humoren i AD er for enkel, det var en ny vri. 2 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Veldig subjektiv mening, så klart. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 95% av meningene i denne tråden er subjektive. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg ler godt av AD. Klarer ikke å le av og gråter nesten av Modern Family. Jeg ler veldig av Legit ihvertfall akkurat nå. Føler ikke det er noe likt akkurat AD eller Modern Family. Har du forresten sjekket ut mye episoder av de seriene du nevnte? Husker jeg så noen par episoder av AD før humoren falt helt på meg når serien starta. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Skal sjekke ut Seinfeld og Legit. Har vel sett 2-3 episoder av både Modern Family og AD. Synes karakteren Gobe i AD er ganske artige, men de andre har ikke overbevist noe særlig enda, skal prøve å se ferdig hele sesong 1 av den da i hvertfall hvis du sier den blir bedre! 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 AD blir bare mer og mer hysterisk. Er ikke mange serier jeg har ledd like godt av. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg er en av de som aldri falt for Seinfeld, har på det meste humret litt, men jeg finner Seinfeld komikeren, og serien slitsom. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Skal sjekke ut Seinfeld og Legit. Har vel sett 2-3 episoder av både Modern Family og AD. Synes karakteren Gobe i AD er ganske artige, men de andre har ikke overbevist noe særlig enda, skal prøve å se ferdig hele sesong 1 av den da i hvertfall hvis du sier den blir bedre! Se ferdig AD, deretter ser du It's Always Sunny in Philadelphia! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå