iniestagram Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Buhu. Enlightened sesong 2 var fantastisk! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Girls ble fornyet etter sånn andre episode elns. Takk til de som anbefalte Legit forresten, det er artig. Likte spesielt episoden på flyet Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Enlightened kansellert ja, ikke noe mer Timm Sharp og Mike White sammen på tv-skjermen i nær framtid Elsket spesielt de to i Enlightened, og begynte virkelig å like Larua Dern i serien i slutten av sesong 1. Luther er tilbake i vår/sommer en gang. Klipping og sånt som gjenstår, og BBC til å finne en plass for serien i sendeskjemaet. Legit er kjempeartig som jeg sa tidligere her. Skal på Jim Jefferies sitt show i Oslo i juni, og gleder meg. Bare Jimmy Carr som kan offende folk bedre. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Noen som har sett Mr Selfridge ? Er det i samme klasse som Downton Abbey ? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Nja, kvalitetmessig vil jeg personlig si det, men er helt sikkert noen som er uenige med meg. Foregår i samme tidsepoke gjør det vel også. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) http://www.tv2.no/un...et-4016018.html HJELP! Nå kommer jeg garantert til å bli spoila av en eller annen cunt i løpet av det neste halvåret. Noe som vet om det er noen som har lagt det ut? Eller om det er sant i det hele tatt. Endret 25. mars 2013 av Teipball Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 The Following? Noen som har noe å si? Min kjære ønsket å se, men tenkte å høre her litt først, siden vi har nok å ta av.. Takk! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Har bare snappet opp random kommentarer på facebooken min om at det var bra saker, tenker å sjekke det ut selv Endret 26. mars 2013 av Mala 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Idéer til en spennende serie jeg kan begynne å på Netflix? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Sherlock eller the borgias, evt The tudors. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Idéer til en spennende serie jeg kan begynne å på Netflix? Terriers, Criminal Justice og Sleeper Cell på den amerikanske. Hvis du har den norske: Criminal Justice, Justified (den enda mer fantastisk sesong 2 kommer der i slutten av uka). Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Kikker på Life på Netflix for tiden jeg. Kan du si noe om den får en Terriers type slutt, Maury? Eller er det cliffhanger på slutten i sesong 2? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Life har ikke en ordentlig slutt, om jeg ikke husker feil. Den er knallgod, men ikke særlig tilfredsstillende når det hele er over. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Nja, om jeg ikke husker helt feil gjør de et tappert forsøk på å binde sammen plotet i siste episode. Slipper en cliffhanger, men alt blir veldig brått. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Ble litt sånn åpen slutt i grunn synes jeg, ikke helt en cliffhanger. Det var bare en slutt som kunne ført hovedpersonen i en annen retning liksom. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Andre her som har sett ferdig sesong 1 av Banshee? Gleder meg til mer Enkel og tøff action og mye pene damer + mye sex i god, gammel Cinemax standard! En del greie prestasjoner der også, selv om alt ikke er helt på topp. Verken manus/dialog eller skuespillerprestasjonene, men alt i alt en ålreit serie for den som vil ha simpel action med mye spenning. Lenke til kommentar
Secret Name Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Hvorfor i all verden er det ingen som utgir den gamle serien som ble sendt på NRK høsten 1983, "SK 917 har nettopp landet", på DVD? Nå er det snart 30 år siden den ble sendt på TV og alle andre serier kommer jo på DVD, men ikke denne! Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Er det noen som har sett begge Borgia-seriene? Jeg likte den med Jeremy Irons veldig godt og er ekstremt interessert i Italiensk Renessanse, men det blir kanskje litt rart å se to serier som handler om det samme. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Jippi. Nye sesonger av The League (2 stk), Legit, It`s Always Sunny In Phildelphia og Justified bekrefta. FX Networks skal bli mye større, med hele 25 originale serier over 3 forskjellige kanaler de neste årene. Dette blir awsome. På tide at FX Networks utvider seg når de har så mye potensiale til å bringe fram nye originale og gode drama og komedier. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) Er det noen som vet om oh hvordan man får tak i seriene /programen Alien planet Kosmiske kolisjoner How thhe univers works på DVD som sone 2 ? Discovery selger dem bare som sone 1 Dette er serier som har gått på discovery , men jeg har vær uheldig med optaket på enkelte episoder Dette er hellerr ikke tradosjonelle filmserier Endret 29. mars 2013 av den andre elgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå