Filmvenn Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Ja, Rose Byrne og Glenn Close er herlige. Pluss at Tate Donovan fungerte som et slags moralsk senter mellom Patty og Ellen. Kort rundt på Metacritic: Top of The Lake 88/100 The Americans 77/100 House of Cards 76/100 Vikings 70/100 Bates Motel 65/100 Golden Boy 63/100 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Er House of lies verd å ta en titt på? Regner med at jeg kommer til å få noen timer som må slåes ihjel i løpet av påsken. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Dette ble plutselig mye morsommere når det faktisk ble en pave ved navn Francis. Fantastisk parodi på House of Cards! http://www.youtube.com/watch?v=RT0wyjCWphw Endret 19. mars 2013 av Dofty 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Folk som tar seg bryet med å registre seg på imdb er stort sett hipstere som liker bedre en ti timer lang sorthvit 8mm film om en ensom smørblomst sitt harde liv på den russiske tundra en en actionfilm med pupper og pistoler. Gjelder vel det samme for serier Det er en absurd påstand, er bare å se på IMDB top 250 filmer for å se hvor feil du har. Listen består av legitimt gode filmer og så diverse kassasuksesser av varierende kvalitet fra bra til veldig dårlig fordi fanbasen synes det er bra og det er de ulike fanbasene som tar seg mest bry med å stemme. Det finnes ikke nok kvasiintellektuelle hipstere til at det skulle spille noen som helst rolle for rangeringene på imdb, spesielt ikke nå som vi lever i 2013 og man aldri trenger å registerere seg noen plass, alt man trenger å gjøre er å logge inn via facebook. edit: Det er naturligvis igjen subjektivt at jeg synes noen av top 250 filmene suger, de har jo gode produksjonsverdier osv osv så jeg ser hvorfor mange lar seg blende Endret 19. mars 2013 av cowboy bob 1 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Jeg lar meg faktisk irritere av deg cowboy bob, for kanskje første gang. Nå som du slapp fasaden din som forumidiot og troll, innser jeg hvor mye energi du faktisk legger i det i utgangspunktet. Sært. Jaja. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 På IMDB har studioene og sånt tendens til å stemme et prosjekt høyest mulig opp før seriepremieren, slik at serien har en god grunnbase på sida. Jeg stoler mer på IMDB når det kommer til eldre filmer og serier, enn nyere filmere og serier ihvertfall. Metacritic er for eksempel et mye mer fornuftig nettside å bruke enn IMDB. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 http://youtu.be/R4XSeW4B5Rg 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Dette ble plutselig mye morsommere når det faktisk ble en pave ved navn Francis. Fantastisk parodi på House of Cards! Haha, fantastisk. Morsomt med scenen i slutten der, når han røyker med den lille gutten. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Haha, for en fantastisk episode av Justified. Veldig god blanding av komikk og spenning. For en undervurdert serie. 1 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Åyess, den var kanonfet. Constable Bob! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Er Legit, serien som har begynt å gå nå etter Archer bra? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Ja, hatt noen få svake episoder, men også noen veldig gode. Legit er good shit. Har ledd av serien. Den klarer å levere episoder som kan være ganske dystre og alvorlig, men likevel ganske morsom. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Piloten til Legit var ganske morsom. Har likevel lagt serien bort, for nå. George RR Martin har under et videointervju fortalt hvilken serier han skal pitche for HBO. Disse er: en science fiction serie (nesten helt sikkert basert på Tuf Voyaging), et par historiske dramaer og en prequel til Game Of Thrones (basert på Dunk and Egg novellene hans). Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Hva synes folk her om Elementary? Så første episode, men den var ikke sånn veldig imponerende. Fått den anbefalt fra flere hold i det siste, usikker på om jeg stoler helt på det Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Selv så jeg aldri noe mer enn piloten, med Sherlock friskt i minnet ble det bare en gedigen nedtur. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Har ikke sett det enda, men ser ikke helt hvordan det kan klare å overgå Sherlock. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Har vel sett en ca 8 episoder, og det er en grunn til at jeg ikke såg mer. Finnes så mye anent bra der ute jeg ikke har sett, så gadd ikke bruke unødvendig tid på slikt. Arrow led samme skjebne. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Arrow ser jeg faktisk ennå på, deilig å ha en helt hjernedød serie å komme hjem til etter en lang dag. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Vigilante med pil og bue? Just down my alley. Endret 20. mars 2013 av Refsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå