Filmvenn Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Sjekka twitter-feedene fra i går. Ser at et par nevner at starten er litt svak (men grei) i episode 1, men at det blir spennende når Hannibal entrer scena. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Southland er fremdeles ganske god. Ikke fått sett de to siste episodene (hauger av ting å gjøre). Heilage tror jeg også kan gi en god fot for det også. Savner Lucy Liu, men elsker at Dewey er mer med. Jepp, Southland er fremdeles en solid serie. Jeg liker at det hele tar en ganske mørk vending om dagen, for mange av karakterene. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Skulle ønske Heroes ble avsluttet.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Heroes hadde jo et par sesongfinaler som kunne fungert som seriefinaler. Akkurat som sesong 3 avslutning til Community kunne lett vært seriefinalen (og burde ha vært det). Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Heroes hadde jo et par sesongfinaler som kunne fungert som seriefinaler. Akkurat som sesong 3 avslutning til Community kunne lett vært seriefinalen (og burde ha vært det). Og sesong 5 av Supernatural. Husker jeg ble irritert da jeg skjønte at det kom en ny sesong. Det hadde vært den perfekte avslutningen på historien. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Det er vel standard. Og de seriene man ønsket en god avslutning på blir alltid kuttet tvers av på et ulogisk punkt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Er gjerne sånn det blir når skaperne er usikre på om de får en sesong til. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Sesongavslutningen på Banshee i dag, dæven. Cinemax kan det med å lage skikkelige actionscener, og velge bra intromusikk. Strike Back er fremdeles bedre, men dette var ikke dårlige greier. Endret 16. mars 2013 av Suburbian Hero Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Sesongavslutningen på Banshee i dag, dæven. Cinemax kan det med å lage skikkelige actionscener, og velge bra intromusikk. Strike Back er fremdeles bedre, men dette var ikke dårlige greier. Synes de la utrolig godt opp til en sesong to. Har vært veldig fornøyd med Banshee sin første sesong, bare å vente i spenning nå! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Må visst ta ein titt på Banshee, men først blir det Veronica Mars som eg ikkje har sett enda Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Må visst ta ein titt på Banshee, men først blir det Veronica Mars som eg ikkje har sett enda Sjæl. Startet nettopp på VM selv! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Samme her! Alt ligger på Netflix Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Jeg må innrømme at jeg aldri har sett Veronica Mars, er det ikke sånn teenie-weenie-serie? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 W8-appen til Netflix har fått automatisk avspilling av neste episode siden igår. Fantastisk! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Ukas Parks and Recreation episode var herlig! Ron Swanson + Bailouts. Say no more Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Likte også godt han tilfeldige fyren som nevnte hvordan alt kan kjøpes online. Elsker sånne episoder som ukas episoder hvor vi får se innbyggerne i byen. Husker jeg lo meg ihjel med hu dama i sesong 4 som var livredd for å få en basketball-bane i nabolaget (it attracts black people). Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 There was a sign in Ramsay park saying "Do not drink the sprinkler water", so I made some tea with it and now I have an infection. Døde av latter i den episoden. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Andre som gjør seg klare til å se premieren av The Following straks på TVN eller? Virker spennende... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) Jeg synes serien er ganske så kjedelig. Ikke noe mer enn en serialisert utgave av Criminal Minds. Ikke givende, ikke bra tv. Og dessverre en kjip serie som kaster bort talentet både til Kevin Bacon og James Purefoy. En skuffelse. Det er så mye tom spenning. FBI-folkene dauer. Skurkene dauer. Noen blør, andre blør. Eh, care. Temmelig meningsløst. Sjokk og blod uten noe å bry seg om. Endret 17. mars 2013 av Maury Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Synes den virket lovende etter første episode! Liker navnet på serien, btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå