Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som husker hvilken serie, evt. hvilken episode Harald Eia, Bård Tufte hadde en kjent dame på besøk i studio, og de hadde på sånn "strøm-treningsapparat" slik at de fikk strøm i musklaturen og rykket til i både armer og bein..?

 

(..og er det ikke en tråd for slikt i "TV-serier-og programmer" kategorien også?)

Åpen post kanskje?

Lenke til kommentar
Noen som husker hvilken serie, evt. hvilken episode Harald Eia, Bård Tufte hadde en kjent dame på besøk i studio, og de hadde på sånn "strøm-treningsapparat" slik at de fikk strøm i musklaturen og rykket til i både armer og bein..?

 

(..og er det ikke en tråd for slikt i "TV-serier-og programmer" kategorien også?)

Åpen post kanskje?

Eller Lille Lørdag.

Lenke til kommentar

Californication burde helt klart sees! En genial serie rett og slett. Gleder meg til sesong 3 kommer i September.

 

Fikk uheldigvis sett Dexter 04.01 preair igår, og uten å spoile noen ting så ser det ut til å bli en veldig interessant sesong utifra den episoden. Kan bare glede seg til å få sett fortsettelsen.

 

Ellers skulle jeg ønske at det gikk flere episoder av Entourage per uke. For det å vente i en hel uke for å få servert en episode på rett over 20 min er ganske så uutholdelig! Vil ha mer Entourage!

 

Kan vel også nevne at True Blood er noe av det beste jeg har sett av serier. Kan nesten ikke beskrives hvor konge den serien er.

Lenke til kommentar

Jeg må få si til folk som ønsker å se en spennende serie som ikke blir dratt for langt (min mening), men alikevell varer lenge, anbefaler jeg Dexter på det sterkeste! Jeg har sett alle 3 sesongene, og så Pre-Air av s04e01 nettopp! Dette lover veldig bra :D

Personene i serien utvikler seg utover sesongene og gjør at det ikke blir kjedelig, men rett og slett mer spennende enn de tidligere sesongene! Men nå må jeg også vente over 1 måned før neste episode kommer :thumbdown:

 

For dere som liker litt action, spion opplegg og "MacGyver stil" så vil jeg anbefale Burn Notice! Uheldigvis er det en pause eller noe midt i sesong 3, men håper på fortsettelse litt etter nyttår.

 

Kommedie må da bli The Big Bang Theory OG How I Met Your Mother! De er rett og slett LEGENDARISKE :D

Entourage har jeg akkurat sett ferdig, men har ikke begynt på sesong 6. Fant ut at det er best å vente til sesongen blir ferdig og heller kjøre på med Entourage-maraton :tease:

Kan forresten anbefale den serien også ;)

Lenke til kommentar
Hva mener du med "Fikk uheldigvis sett preair av Dexter..."?

 

Jeg vurderte lenge om jeg skulle se denne preairen eller ikke, fordi om den var bra så måtte jeg vente en hel måned til for å få sett mer. Det viste seg at episoden var utrolig bra og da må jeg sitte en hel måned til for å vente på svarene. Skjønner? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...