Dofty Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Tror heller målet blir nådd før morgenen har i det hele tatt begynt. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Jepp, allerede over kravet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Blir nok masse, leser på diverse forum at det er mange som støtter selv om de ikke liker VM i håpet om at dette skal bli en såpass stor suksess at andre følger etter, som for eksempel Terriers. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 er på omtrent 108% om jeg ikke har regna feil, er ganske trøtt og det er 30 dager igjen. Er dette ny rekord eller? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Dette er det flotteste som har skjedd så langt i år. Ser virkelig frem til det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Årets svar på Arrested Development-gjenopplivelsen. En av de store grunnen til at Veronica Mars-filmen blir noe av er fordi serien aldri var dyr og produsere og. Søren meg en av de billigste dramaseriene produsert de siste 10 årene, og allikevel milevis bedre enn selv serier produsert for 10x ganger budsjettet. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Nais nytt profil bilde, Maury! helt sykt og hvordan dette tar av. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 En person hadde valgt Logan allerede. Og Vinne Van Lowe fant jeg ikke noe til. Spent å se om noe annet oppnår det samme. Et veldig smart move ihvertfall fra Rob Thomas & Co som får fansen til å vise hvordan fansen engasjerer seg. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) På tide med ny Firefly reboot De samlet vel inn 1 mill sist de 'prøvde' seg. Endret 14. mars 2013 av Hille 1 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Diskuterte nettopp hvordan en Kickstarter av Terriers og Firefly ikke lar seg gjøre. Terriers har nok ikke stor nok base for å få inn nok penger, og Firefly må nok ha et budsjett tilsvarende Serenity (40 mill). Men hey, disse tre er favorittene mine, og to av dem har/blir reboota. Helt konge Edit: Blir nok masse, leser på diverse forum at det er mange som støtter selv om de ikke liker VM i håpet om at dette skal bli en såpass stor suksess at andre følger etter, som for eksempel Terriers. Er det teknisk mulig å like Terriers, og fortsatt ikke like VM? Endret 14. mars 2013 av Thommesen Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Jeg har faktisk aldri sett VM. En av de seriene hvor jeg kan si at jeg ikke engang har sett 5 minutter sammenhengende. Får ta å kjøpe meg inn sesong 1 på bluray nå som jeg får meg fin ny tv. Edit: Forøvrig så digget jeg Terriers. Endret 14. mars 2013 av Hille Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Det er ikke ute på blu-ray Du får det i 720p fra itunes tho. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Det store problemet med Firefly er at casten og sånt har nok av ting å gjøre. Joss Whedon har hundre ting å drive med, fyren fikk så vidt brukt to uker på å filme hjerteprosjektet hans Much Ado Nothing. Serenity er uansett en helt grei avslutning. Ja, det er mye potensiale og mye å utforske i universet, men det er umulig å la seg gjøre uten Adam Baldwin, Nathan Fillion, Gina Torres, Morena Baccarin tilgjengelig. Og personlig Alan Tyduk, selv om hans karakter ja. Vil ikke se noe Young Firefly`s-show. Nathan Fillion and Morena Baccarin or no fun! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 http://www.youtube.com/watch?v=e7ZB7JyBZjI 45 år siden Batman gikk av lufta , 14.3.68...... "serien sank i ukreativ kvikksand" (Burt Ward) Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Maury, hva synes du så langt om Southland denne sesongen? Personlig er jeg meget fornøyd så langt, de har klart å fjerne at hver sak Lydia har skal dreie seg om temaer i livet hennes... samtidig som de har gjort serien mørkere for karakterene. Dagens episode var for øvrig fantastisk, Regina King og Zack Whedon regisserte og en av de aller beste Southland-episodene. Pluss at Dewey er en av de kuleste karakterene på TV, for min del. Hele sykehus-scenen var en fryd å se på. Endret 14. mars 2013 av Suburbian Hero Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Southland er fremdeles ganske god. Ikke fått sett de to siste episodene (hauger av ting å gjøre). Heilage tror jeg også kan gi en god fot for det også. Savner Lucy Liu, men elsker at Dewey er mer med. Kult at også Gerald McRaney og Anthony Ruivivar har roller i serien for tiden. Kan aldri få nok av McRaney på tv-skjermen enten det er i Justified eller House of Cards om dagen. Eller en gjennomtitting av Undercovers som bedrev tida med i jula. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) http://www.google.no/imgres?imgurl=http://www.bat-mania.co.uk/main/villains/images/falseface_1.jpg&imgrefurl=http://www.bat-mania.co.uk/main/villains/false_face.php&h=576&w=768&sz=34&tbnid=YJWZKajFd1snIM:&tbnh=90&tbnw=120&prev=/search%3Fq%3Dmalachi%2Bthrone%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=malachi+throne&usg=__bqZT77qKxivWodXOc7dwe3ISSQs=&docid=CgDCPNKKMSYqkM&hl=no&sa=X&ei=1W5DUcmtLpHFswbdwYGQAg&ved=0CFYQ9QEwBg&dur=1343 Det tynnes enda mer ut i rekken av batskurker , RIP False Face aka Malachai Throne Endret 15. mars 2013 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Redd for at Hannibal ikke blir blodig nok? Hører at piloten har veldig mye blod i seg ihvertfall. http://www.youtube.com/watch?v=36S1cgEW9bk 1 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) Minner litt om The Inside, mørkt og blodig. Forsiktig opptimist. Forøvrig så har Joss Whedon uttalt seg om Kickstarter + Firefly her. Så, ikke noen Malcolm Reynolds i nærmeste framtid. Forøvrig, hvilke serier ønsker vi en avslutning til? Kunne Deadwood blitt kickstartet, eller ville det kostet 5 ganger budsjettet, bare å bygge opp settene igjen? Endret 15. mars 2013 av Thommesen Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Dette så ekstremt lovende ut. Ser veldig frem til Hannibal! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå