Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var dagens beste nyheter, og jeg har selvfølgelig backet prosjektet. Gleder meg til å se hvor mye penger prosjektet for, som Maury sa; jo mer penger, jo bedre produksjon. $2M er ikke så mye, de fleste serier har ca. det samme budsjettet per episode... så jeg satser på at Warner også gir noe penger, og ikke bare bidrar til distribusjonen.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok ikke Warner bidrar før prosjektet når 2 millioner USD. Men uansett, så er Ketih, Logan og Dick med. Det er de folka jeg bryr meg om mest (+ Vinne Van Lowe) ved unntak av Veronica. Var aldri noe fan av Wallace.

Nesten på 1 millioner USD nå.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Kristen Bell will record up to a 20 second personalized video greeting for you. You can decide what the message will say within the bounds of good taste. Kristen will be the final arbiter of good taste.

hva er poenget med det egentlig?

Fordi hun aldri hadde gått med på å si alle de pervo tingene enkelte ville ha foreslått. Da er det bedre at det er det blir en fin liten hilsen til en fan. Typisk greie her er vel at en eller annen riking slår til og donerer hilsenen til en sykehus eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...