Need44speed Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 kristen bell er flott iallefall har aldri sett no fått backere så fort før. bare prøv å oppdatere siden hvert femte sekund Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Nesten 900 000 dollar etter snart 4 timer oppe. Det er jævla bra, når målet er "bare" 2 millioner USD. Men jo mer det blir, jo mer penger går i produksjonen. Endret 13. mars 2013 av Maury Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Sett den serien så uhyre mange ganger(som oftest rundt eksamenstiden) Lenke til kommentar
slipten Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Skal si pengene rant fort inn, kan bli bra dette Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Kristen Bell will record up to a 20 second personalized video greeting for you. You can decide what the message will say within the bounds of good taste. Kristen will be the final arbiter of good taste. hva er poenget med det egentlig? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Dette var dagens beste nyheter, og jeg har selvfølgelig backet prosjektet. Gleder meg til å se hvor mye penger prosjektet for, som Maury sa; jo mer penger, jo bedre produksjon. $2M er ikke så mye, de fleste serier har ca. det samme budsjettet per episode... så jeg satser på at Warner også gir noe penger, og ikke bare bidrar til distribusjonen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Jeg tror nok ikke Warner bidrar før prosjektet når 2 millioner USD. Men uansett, så er Ketih, Logan og Dick med. Det er de folka jeg bryr meg om mest (+ Vinne Van Lowe) ved unntak av Veronica. Var aldri noe fan av Wallace. Nesten på 1 millioner USD nå. Endret 13. mars 2013 av Maury Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Kristen Bell will record up to a 20 second personalized video greeting for you. You can decide what the message will say within the bounds of good taste. Kristen will be the final arbiter of good taste. hva er poenget med det egentlig? Fordi hun aldri hadde gått med på å si alle de pervo tingene enkelte ville ha foreslått. Da er det bedre at det er det blir en fin liten hilsen til en fan. Typisk greie her er vel at en eller annen riking slår til og donerer hilsenen til en sykehus eller noe. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 mente egentlig hva er poenget emd å sende inn 600usd for en videoehilsen, spesielt når den ikke kan være smakløs. men rarere er den som sier at kristen bell vil følge deg på twitter i et år. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 "Hi I'm Kristen Bell and would like to thank Snurres Snurreleif, it is by far the best I've ridden, and the most I've ever paid for riding. Thank you people for helping me fulfill my biggest dream!" Slike typer takkemeldinger er vel like greit å slippe. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) "haha you fucking dumbass! I hope you get hit by a church van tonight and die slowly" kunne jeg vurdert å betale for, men ikke så ekstremt mye da. Endret 13. mars 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Evt. Der hun ramser opp hva hun skal gjøre med de 2 millionene den perverse fansen har gitt henne. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) 1 million usd nå. Bittelitt over halvparten iløpet av de 5-6 første timene av en periode på 30 dager. Endret 13. mars 2013 av Maury Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Utrolig kjedelig at det bare er den første awarden som er for folk utenfor USA. Kunne sikkert tatt den til 50 dollar hvis det var mulig. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Jetcarrier og 200 dollar. Lett. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Blir nok jetcarrier her også. Enten det eller en kompis på college der nede i LA-området som aldri svarer. Stoler ikke helt på en fjern slektning i Winsconsin. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Yes! "@RobThomas: International fans! We r working out thorny issues so we can include you. We're trying to make this happen! #Veronicamars" 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Yeah! 1,4 millioner nå. Rimelig sykt. Selv om det nok kommer mindre og mindre penger inn så må jo dette gå uten problemer. Endret 13. mars 2013 av Teipball Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Når folk kommer seg hjem fra jobb i statene blir det nok mer. Så vidt de på østkysten har kommet seg hjem fra jobb. Og de på vestkysten er på jobb. Er jo de med jobb i statene som kommer til å donere. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 for å si det sånn, så tror jeg målet blir nådd innen morgendagen er slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå